به گزارش پایگاه خبری نشان :

پرستو صالحی بازیگر ایرانی استوری جدیدی در اینستاگرامش به انتشار گذاشت . در این استوری پرستو صالحی خبر از رفتنش داده است . بسیاری از کاربران پرستو صالحی مدعی هستند که او از ایران رفته است.این استوری پرستو صالحی تایید و تکذیب های زیادی را در پی داشت. پرستو صالحی  دلیل مهاجرت خود را فاش کرد

پرستو صالحی سیگاری شد

اخیرا عکس جدیدی از پرستو صالحی در فضای مجازی منتشر شده است که ایشان در حال سیگار کشیدن است. اما شواهد این عکس را مربوط به یکی از اجراهای خانم بازیگر در تاتر بوده است

پرستو صالحی

پرستو صالحی

علت رفتن پرستو صالحی از ایران

استوری پرستو صالحی مبنی بر خروج از کشور حواشی زیاد و تائید و تکذیب های زیادی داشت تا اینکه رد ویدئویی گفت به همراه خانواده مهاجرت کرده است. 18 مهر 1400 پرستو صالحی در یک ویدئو در کانال یوتیوبش با بغض از روزهای سخت مهاجرت گفت.

او اعلام کرد انتظار تغییر ظاهر از او نداشته باشند و قرار نیست حجابش را بردارد یا به خاطر کشف حجای ایران را ترک نکرده است.او در مورد خاطره برنامه ماه عسل صحبت های زیادی کرد

پرستو صالحی

صالحی گفت گفتند ماه عسل شرکت نکن چون بازتاب بدی دارد. ولی شرکت کردیم و برای ترک اعتیاد خانواده ها بازتاب خوبی داشت و خیلی خانواده ها تحت تاثیر بودند.

حتی یکی دخترش را جای من گذاشت و به خاطر او گفت اعتیاد را ترک کرده است. نتیجه شیرین بود.به همین دلیل عادت کردم حقیقت را بگویم چون ضرر نکردم. وقتی جلوی دوربین هستید زندگی خصوصی را مجبور می شوید بگویید تا جواب بی ربط و حاشیه ای بدهند.

او با تائید مهاجرتش گفت : «بله مهاجرت کردم مدت زیادی نیست و اندازه تمام سال های عمرم گریه کردم. من آدم رفتن نبودم.»

او گفت بعضی ها عشق درس خواندن و… داشتند ولی من نداشتم و اینجا هم همان کار تبلیغات انجام می دهم.  او از مردم ایران در خواست کرد که کنارش باشند و خود نیز اعلام کرد مردم را تنها نمی گذارد.

استوری پرستو صالحی و خبر رفتنش

پرستو صالحی

افشاگری پرستو صالحی

ازدواج پرستو صالحی با دستفروش

جالب تر اینجاست که او در یک مصاحبه درباره ازدواج خود گفته که حاضر است با یک دستفروش بی سواد هم ازدواج کند. جنجال های بی پایان پرستو صالحی : او یکی از پر حاشیه ترین بازیگران زن ایارنی است که در اینستاگرامش همیشه حاشیه ساز بوده است. جدیدترین حاشیه ای که او به وجود آورد بی غیرت خواندن افرادی بود که در مراسمات مذهبی محرم شرکت کرده اند و دلیل خود را برای این توهین حمایت از کادر درمان اعلام کرد. پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد 9 ابان 1356 در تهران) بازیگر ایرانی است.مادرش خانه دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که 9 فروردین 1387 درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می کند.