به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهناز افشار از 21 سالگی جلوی دوربین رفت. مهناز افشار پس از مهاجرت از ایران حواشی زیادی داشته است. به تازگی مهناز افشار در فستیوال فیلم کوتاه فرانکفورت حضور یافت. استایل مردانه مهناز افشار در این فستیوال جلب توجه کرد.  مهناز افشار عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد

عکس جدید مهناز افشار

مهناز افشار به تازگی عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد. او در کنار دوستش بدون روسری یا کلاه ایستاده است

مهناز افشار

مهناز افشار عکس را با استایل جدیدش در فضای مجازی منتشر کرد که نشان داد بلد نیست مدل باشد.

عکس های مهناز افشار در جشنواره

در ادامه عکس دو نفره مهناز افشار در کنار توماس آندرس خواننده آلمانی گروه مدرن تاکینگ را می بینید که به تازگی در صفحه این بازیگر گذاشته شده است.

مهناز افشار

البته مهناز افشار در کنار دیگر هنرمندان حاضر در این مراسم هم عکس هایی گرفت و شاید نکته جالب توجه در این تصاویر صمیمیت و راحتی بیش از اندازه خانم افشار با هنرمندان و به خصوص مردان خارجی باشد. به نحوی که در برخی از این تصاویر مهناز افشار دست هایش را به دور کمر مردان انداخته و در کنار هم عکس یادگاری گرفتند.

لباس مهناز افشار سوژه کاربران!

البته صمیمت و راحتی بیش از اندازه خانم افشار با مردان آلمانی تنها سوژه حضور مهناز در این فستیوال نبود و نوع پوشش و انتخاب لباس مهناز افشار هم برای این مراسم با واکنش زیاد کاربران مواجه شد.

مهناز افشار برای این مراسم یک کت و شلوار راه راه و یک بلوز مشکی انتخاب کرده بود و برای پوشاندن موهای خود هم از یک باندا استفاده کرد و یک کیف دستی هم با خود همراه داشت.

این پوشش با واکنش کاربران مواجه شد که در ادامه برخی از آن ها را مرور می کنیم:

mojgan_vatankhahh: دقیقا ملاکش برای انتخاب لباس زشت ترینهاست. از این بی سلیقه تر امکان نداره

yshn4632: این همه وقته رفته یکبار لباس شیک و درست حسابی نپوشیده همش انگار سالها قبل تو کمد لباس داشته اونا رو می‌پوشه