به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

سرمربی تیم استقلال با تاکید بر اینکه تیمش برای کسب بهترین نتیجه در فصل جدید لیگ برتر فوتبال تلاش خواهد داشت، گفت که اصلا دوست ندارم حتی یک بار هم به لیگ قبل فکر کنم.

در چارچوب هفته نخست از بیست و یکمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور فردا چهارشنبه تیم استقلال تهران به مصاف هوادار می رود

فرهاد مجیدی مربی استقلال

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار که امروز سه شنبه برگزار شد، شرکت کرد تا پاسخگوی پرسش نمایندگان رسانه ها باشد

فرهاد مجیدی

وی در آغاز این نشست در رابطه با شرایط تیم استقلال برای آغاز فصل جدید مسابقات گفت: در مورد فصل گذشته صحبتی نمی کنم، دوست ندارم حتی یک بار هم به آن فکر کنم. فصل جدید با تغییراتی که صورت گرفت تیم بسیار خوب و جوانی داریم. امیدوارم در فصل جدید هواداران ما از نحوه و نتیجه بازی خوشحال باشند.

این مربی در مورد بازیکن خارجی موردنظر برای پیوستن به ترکیب استقلال گفت: اجازه بدهید هر بازیکنی که حضورش در ترکیب تیم قطعی شود توسط باشگاه اطلاع رسانی شود.

مجیدی همچنین تصریح کرد: مهدی پور و جلالی پور به خاطر مصدومیت در بازی فردا نیستند. روزبه چشمی به شرایط بازی رسیدند. سایر بازیکنان به شرایط بازی رسیدند و اگر خوب باشند از آنها استفاده می کنیم.

«امسال ترکیب تیم با نظر شما بسته شد و به همین دلیل هواداران انتظار بیشتری دارند»، مجیدی در واکنش به این موضوع گفت: پیش بینی سخت است. فصل قبل هم البته همین سوال را پرسیدند و یک جواب دادم. حالا هم می گویم تنها چیزی که بابت آن قول می دهم این است که برای کسب بهترین نتیجه ممکن خیلی تلاش خواهیم کرد.