به گزارش پایگاه خبری نشان :

همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. چندی پیش عکس از تولد همسر سپهر حیدری با لباس سوپرلاکچری منتشر شد. همسر سپهر حیدری در فضای مجازی بلاگری می کند. همسر سپهر حیدری فیلم های جنجالی ای در فضای مجازی منتشر کرد. همسر سپهر حیدری اخیرا فیلم هایی را در باشگاه از خود منتشر کرد

ست کردن سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری

آرام جوینده همسر سپهر حیدری که حاشیه های زیادی در شبکه های اجتماعی به وجود اورده از استایل ورزشی خودش رونمایی کرد.

آرام جوینده اخیرا در شبکه های اجتماعی فعال شده و مشغول بلاگری است. البته برخی تصاویر و ویدیوهایی که او از زندگی لوکس خود در دبی منتشر می کند حاشیه هایی را در پی داشته است

فخر فروشی زن سپهر حیدری

او را با ستاره معصومی همسر جنجالی تر مهدی قائدی مقایسه می کنند چرا که هر دو در دبی هستند و هر روز از زندگی لاکچری خودشان رونمایی می کنند :  جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد. ناگفته نماند وی از طریق شهرت همسرش و تصاویر داف طوری که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از 200 هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می کند. سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است. آرام جوینده همسر حیدری در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به دلیل فخر فروشی با زندگی لاکچری در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم!

همسر سپهر حیدری کیست؟

آرام جوینده همسر زیبا و خوش استایل و البته دهه هفتادی سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس است که همیشه تیپ و پوشش او باعث نظرات توهین آمیز کاربران می شود

سپهر حیدری

این زوج جوان چند سالی می شود که ازدواج کرده اند و صاحب دو فرزند به نام های دیاکو و آروکو نیز هستند. آرام جوینده چهره ای کاملا عملی و غیرطبیعی دارد. وی تکواندوکار است و این موضوع را از فرم بدن و استایلش هم به راحتی می توان فهمید.

جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه‌ الهیه‌، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد. ناگفته نماند وی از طریق شهرت همسرش و تصاویر داف طوری که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از 200 هزار دنبال کننده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می کند.

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

پدرش سیاوش حیدری از فوتبالیست های قدیمی ذوب آهن و مادرش نیز قبل از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود. یک برادر بزرگتر از خود بنام ساشا دارد که مربی فوتبال در اصفهان است، سه تا خواهر دارد که یکی پزشکی، یکی پرستاری و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد.

نحوه آشنایی و عاشقی سپهر

سپهر حیدری

در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

آرام جوینده : دوست ندارید فالو نکنید

آرام جوینده همسر حیدری در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به دلیل فخر فروشی با زندگی لاکچری در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم!

حواشی زایمان آرام جوینده

ظاهر جالب همسر سپهر حیدری فوتبالیست در بیمارستان به هنگام به دنیا آوردن فرزند دومش سوژه کاربران شد. سپهر حیدری با انتشار این تصویر خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت: پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم.

همسر سپهر حیدری

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگه دارد.

منبع : برخط نیوز