به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمود احمدی‌نژاد درباره سفرش به دبی گفت: در این سفر یک بار دیگر نام ایران و ملت ایران به نام انسانیت، صلح و برادری، به نام مهرورزی و به نام زیست جهانی در دنیا طنین انداز شد.

محمود احمد نژاد، که سفرش به امارات برای بازدید از نماشگاه اکسپوی 2020، جنجال برانگیز شده بود، با انتشار فیلمی، گزارشی درباره این سفر ارائه کرد

محمود احمدی نژاد به دبی سفر کرد

او در بخشی از فیلم گفت: در این سفر یک بار دیگر نام ایران و ملت ایران به نام انسانیت، صلح و برادری، به نام مهرورزی و به نام زیست جهانی در دنیا طنین انداز شد. همه ملت ها مطلع شدند که از ایران یک هیاتی آمده که همه ملت های حاضر در نمایشگاه، با شوق و با یک عشقی به سمتشان می روند و می خواهند با آنها عکس بیندازند و ابراز محبت و همبستگی کنند. این هم به دنیا مخابره شد.

البته معلوم است که شیطان و عناصر وابسته به شیطان، از اینکه چهره حقیقی ملت ایران به دنیا معرفی و پیام صلح و دوستی داده شود، خیلی ناراحت می شوند. معلوم است که شیطان از اینکه ملت ها به سمت هیات ایرانی بیایند و ابراز علاقه و همبستگی کنند، عصبانی و ناراحت می شود و می خواهد تخریب کند، شروع می کند به زدن حرف هایی که لایق خودش و اذناب و شاگردان و نوچه هایش هست. 

چقدر داستان سازی کردند! برخی هم در داخل که دوستان شیطان هستند، با پول بیت المال این کار را می کنند. اما به فضل الهی در خدمت معرفی این سفر و انعکاس هر چه گسترده تر پیام سفر قرار گرفتند.