به گزارش پایگاه خبری نشان :

چند شب پیش بود که وندا نارا، همسر مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پی اس جی در یک استوری اینستاگرامی، از خراب شدن رابطه اش با همسرش خبر داد. رابطه این دو حسابی شکرآب شده و وندا نارا در جدایی از ایکاردی مصمم است.

نابودی زندگی بخاطر خیانت

طرفداری | وندا نارا، مدل آرژانتینی و همسر سابق مکسی لوپز پس از هشت سال زندگی با مائورو ایکاردی، مهاجم کنونی پاری سن ژرمن با او به اختلافاتی جدی خورده است. چند شب پیش بود که وندا نارا، ایکاردی را در اینستاگرام آنفالو کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرامش نوشت:

 به خاطر یک هرزه، یک خانواده دیگر نابود شد.

دستم بدون حلقه ازدواج خیلی زیباتر به نظر می آید

ایکاردی

وندا نارا، مائورو ایکاردی را به خیانت متهم کرد؛ پایان رابطه زوج پُر حاشیه؟

ماجرا از این قرار است که ظاهرا مائورو ایکاردی با ماریا اوجنیو سوارز، خواننده 29 ساله آرژانتینی وارد رابطه شده و به وندا نارا خیانت کرده است. همسر فعلی ایکاردی، از این اتفاق عصبانی است و او را خائن خوانده است. نارا همچنین همراه با فرزندانش، پاریس را به مقصد میلان ترک کرد. مائورو ایکاردی در همین راستا، دیروز و امروز بنا به چیزی که اختلافات خانوادگی عنوان شده، به میلان سفر کرده و در تمرینات پاری سن ژرمن شرکت نکرده است. او شب گذشته که در میلان حضور داشت، عکس هایی عاشقانه از خود با وندا نارا در استوری اینستاگرام منتشر کرد تا به نوعی از او دلجویی کند.

ماجرا به این جا ختم نمی شود؛ وندا برای پی بردن به خیانت مائورو ایکاردی یک کارآگاه خصوصی استخدام کرده است و این کاراگاه با هک کردن تلفن همراه مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن، از مکالمات او و ماریا سوارز باخبر شد. طی این مکالمات مشخص شد ایکاردی، خواننده آرژانتینی را به قرار ملاقات عاشقانه دعوت کرده است. وندا نارا تصمیمش برای جدایی از ایکاردی را گرفته و مراحل قانونی این امر را دنبال می کند. رابطه این زوج جنجالی آرژانتینی پس از هشت سال به پایان راه می رسد. 

با گذشت روزها، مائورو ایکاردی با کلافه شدن از این وضعیت، خواستار بازگشت همسرش شد و پیام هایی عاشقانه خطاب به او در فضای مجازی منتشر می کند و به نوعی منت کشی می کند. او همچنین باشگاهش پاری سن ژرمن را تهدید کرده که اگر وندا نارا به زندگی با او برنگردد، قراردادش را فسخ خواهد کرد.