به گزارش پایگاه خبری نشان :

بهنوش طباطبایی (زادهٔ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. تحصیلات بهنوش طباطبایی دکترا روان شناسی بالینی است و بهنوش طباطبایی یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. بهنوش طباطبایی برای ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز. رد خون نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۷) شد تصاویری که در ادامه می بینید مربوط به جشن تولد بهنوش طباطبایی برای هانا کامکار است که در آن با بادکنک او شوخی می کند و سعی دارد از او بگیرد.

ژست بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی 27 اردیبهشت ماه 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. طباطبایی در رشته مهندسی کامپیوتر دارای مدرک لیسانس و در رشته روانشناسی بالینی دارای مدرک دکترا است.او دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در اواخر زمستان 1389 وارد دوران جدیدی از زندگی اش شد و ازدواجش با مهدی پاکدل دنیای جدیدی را در پیش رویش قرار داد.

عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل است و سالها قبل با بهنوش طباطبایی جاری بود. بهنوش طباطبایی در سال 1389 با مهدی پاکدل ازدواج کرده و پس از چند سال از یکدیگر جدا شدند.

بهنوش طباطبایی بازیگر است. بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل بود. بهنوش طباطبایی متولد اردیبهشت 1360 است. بهنوش طباطبایی در اینستاگرام صفحه مجازی دارد. بهنوش طباطبایی با حضور در فیلم سینمایی مصائب دوشیزه وارد سینما شد. 

همان طور کـه از ظاهرش مشخص اسـت انسان صبور و آرامی اسـت. یکی از ویژگی های متفاوات بیوگرافی بهنوش طباطبایی این اسـت کـه اهل مطالعه اسـت و بسیار کم حرف اسـت. رنگ مورد علاقه اش آبی اسـت و سفر کردن را خیلی دوست دارد.

بهنوش طباطبایی و همسر سابقش مهدی پاکدل

نخستین ملاقات بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل کاری بوده اسـت. هردو برای کار بـه دفتر یک تهیه کننده رفته بودند کـه در همانجا باهم آشنا میشوند. جالب اینست کـه در فیلم مورد نظر تهیه کنند این دو باید نقش یک زوج عاشق را بازی می کرده اند.

علت طلاق بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

البته اطلاعی از این‌کـه آن فیلم را بازی کردند یا خیر در معرض نیست. بعد از این آشنایی یک دیگر را برای ازدواج مناسب می‌بینند و با شناخت بیشتری کـه بـه دست می آورند در تاریخ سیزدهم ماه اسفند 89 ازدواج می‌کنند.

بهنوش طباطبایی

نکته جالب در مورد این زوج این بوده اسـت کـه هردو از شهر اصفهان وارد عرصه بازیگری شده اند و قبل از ازدواج هیچ کار مشترکی نداشته اند. البته متاسفانه زندگی این زوج دوام نیاورد و بـه جدایی ختم شد کـه جزئیات جدایی شان را در ادامه در همدوره می‌توانید مطالعه نمایید.

دلیل جدایی و طلاق بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل

ابتدا جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل مانند اکثر هنرمندان بـه صورت شایعه پخش شد. در ابتدا هیچکدام واکنشی نشان ندادند. اما رفته رفته اتفاقاتی افتاد کـه نشان داد کـه متاسفانه واقعا این زوج دوست داشتنی از هم جدا شده اند.

پیج اینستاگرام بهنوش طباطبایی

نخستین موردی کـه شایعه را داغ کرد این بوده کـه بهنوش طباطبایی در اکران فیلم سیانور حلقه ازدواج در دست نداشت . دومین مورد کـه تقریباً شک همه ی رابه یقین تبدیل کرد این بود کـه مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی هردو تمام تصاویر مشترکشان را از اینستاگرام پاک کردند.

بهنوش طباطبایی

دلیل جدایی بهنوش طباطبایی از همسرش

در آخر هم بهنوش طباطبایی با انتشار پستی در اینستاگرام دیگر جای هیچ شکی را باقی نگذاشت کـه طلاق گرفته اسـت. در او در صفحه اش نوشت : پدرم ، تنها مرد زندگی مـن اسـت کـه قلبش فقط بـه مهر و نوازش می‌تپد. و دستانش فقط بـه مهر و نوازش بـه سمت مـن روانه میشود.

خداوندا حافظ مردان و پدرانی باش کـه رسم عاشقی رو بلدن و الهی کـه دنیا پر شود از این مردان. روز مردان مبارک. برخی این موضوع رابه مهدی پاکدل ربط داده اند. از جمله دستانش فقط بـه مهر و نوازش بـه سمت مـن روانه می شودبرداشت های زیادی شد و واکنش های کاربران فضای مجازی را در پی داشت.

اما دلیل اصلی طلاق این زوج هنوز بـه صورت واضح بیان نشده اسـت. چند وقت پیش بهنوش طباطبایی بالاخره در مورد طلاقش صحبت کرد. او در گفت‌وگو ای گفت: علت کم کاری سال گذشته مـن بـه خاطر جدایی از همسر سابقم « مهدی پاکدل » بودو بـه خاطر شرایطی کـه داشتم تصمیم گرفتم زمان بیشتری رابه خودم اختصاص دهم.

تجربه های بازیگری بهنوش طباطبایی

فیلم سینمایی مصائب دوشیزه همچنین اولین تجربه ی حضور حرفه ای در سینما و تلوزیون برای بهنوش طباطبایی بوده که به کارگردانی مسعود اطیابی و در سال 1385. مهدی پاکدل ، پوریا پورسرخ و بهزاد فراهانی ستارگان این فیلم بوده اند.

او پس از نقش آفرینی به عنوان نقش اول در فیلم مصائب دوشیزه پس از آن به طور مداوم در فیلم های سینمایی و تلوزیونی دیده شد. پسران آجری ، کلاغ پر و پوست موز به ترتیب دومین ، سومین و چهارمین تجربه حضور سینمایی این چهره بود.

طباطبایی تا کنون در بیش از 10 سریال تلوزیونی نیز بازیگری کرده که از دید شده ترین این آثار میتوان به مختارنامه (داوود میرباقری) ،  در مسیر زاینده رود (حسن فتحی) ، چاردیواری (سیروس مقدم) و مسافری از هند (قاسم جعفری) اشاره کرد و از میان بازی هایش در فیلم های سینمایی که تا سال 1395 از 10 عنوان تجاوز کرد، ماجرای نیمروز: رد خون، سیانور و غلامرضا تختی از مهم ترین آثار بوده اند

منبع: ساعدنیوز