به گزارش پایگاه خبری نشان :

الناز شاکردوست بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است . این ویدیو خاطره انگیز از یکی از فیلم های سینمایی قدیمی بازی شده توسط الناز شاکردوست و گلزار است که پشت صحنه آن به تازگی بازنشر شده و صحنه های جالبی را رقم زده است.

سالها پیش الناز شاکردوست و گلزار دو ترکیب جذاب برای سینمای ایران بودند و فروش بسیار بالایی برای فیلم ها به ارمغان می آوردند ولی رفته رفته فاصله الناز شاکردوست و گلزار با هم بیشتر شد و حالا الناز شاکردوست و گلزار زندگی هنری کاملا متفاوتی با یکدیگر دارند

سلفی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست

حواشی الناز شاکردوست

علاقه الناز شاکردوست به شعر

ورود بازیگران زن به دنیای شعر و شاعری حاشیه های زیادی داشته و این ماجرا آنجا جنجالی می شود که کار به چاپ کتاب هم می رسد. البته خوشبختانه علاقه الناز شاکردوست به شعر در حد منتشر کردن چند دکلمه بوده و به آنجا ختم نشده است. بهاره رهنما جنجالی ترین شاعر بازیگر ایرانی است که شاعران و نویسندگان ایرانی انتقادهای زیادی نسبت به او دارند. شاید برای شما جالب باشد که الناز شاکردوست از آن دسته بازیگرانی است که قبل از بازیگری هم وضع مادی خوبی داشته و به گفته خودش فقط به عشق بازیگری وارد سینما شده است نه برای کسب درآمد.

این را می توان در رفتار خانم شاکردوست هم دید. او با اینکه شهرت زیادی دارد و محبوبیت قابل قبولی، نه در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می کند و نه در تبلیغ ها و افتتاحیه های تجاری شرکت می کند و کلا در زمینه کسب درآمد از شهرتش کار خاصی نکرده است. او بیشتر در کارهای خیر شرکت می کند و یا از آنها در صفحه اینستاگرامش حمایت می کند و همچنین او یک خانه تقریبا ساده دارد و برعکس خیلی از بازیگران اهل فخر فروشی با اموال خود نیست

سانسور بدحجابی الناز شاکردوست

 مهدی سالم، مدیر شبکه امید، با تایید آن که برخی سکانس‌ها به دلیل پوشش بازیگر نقش اصلی حذف شده‌اند، به خبرگزاری صبا گفت: «از این فیلم یک ساعت و ۳۰ دقیقه‌ای نزدیک به یک ساعت و پنج دقیقه آن روانه آنتن شبکه شده است. تا جایی که امکان آن وجود داشت، با روتوسکوپی این مسئله را حل کردیم. اما بقیه سکانس‌های حذف شده امکان انجام این کار را به ما نمی‌داد.»

 مدیر شبکه امید نیز در پاسخ به سؤالی درباره رضایت سازندگان انیمیشن مبارک به پخش آن با وجود سکانس‌های حذفی، گفت: «حق پخش این فیلم نیز توسط صداوسیما از صاحب اثر خریداری شده است و حق مالکیت اثر با تلویزیون است.

 او به حذف سکانس‌هایی از فیلم‌ها و سریال‌های خارجی نیز اشاره کرد و گفت: «گاهی این اصلاحات به‌گونه‌ای جلو می‌رود که حتی ممکن است بخش‌هایی از قصه نیز دچار تغییر شود تا با استانداردهای تلویزیون هماهنگ باشد.»

 سریال‌های اوشین، فوتبالیست‌ها، و دوقلوهای افسانه‌ای، از جمله مجموعه‌هایی هستند که در روند دوبله و آماده‌سازی برای پخش از تلویزیون ایران، داستان آن‌ها تغییر کرد

الناز شاکردوست

حذف سکانس‌های مربوط به شاکردوست در فیلم مبارک نیز در حالی رخ داده است که این فیلم از سازمان سینمایی و وزارت ارشاد پروانه ساخت گرفته بود و مجوزهای لازم را داشت. با این حال، مهدی سالم مدعی شد: «اثری که در سینما روی پرده می‌رود و اثری که در صداوسیما پخش می‌شود بسیار با یکدیگر متفاوت هستند، چرا که چهارچوب‌ها متفاوتند.»

 تفاوت رویکرد در سینما و تلویزیون در ایران از دهه هفتاد آغاز شد. صدا و سیما سال‌هاست از پخش تیزر برخی فیلم‌های سینمایی در تلویزیون خودداری می‌کند و بسیاری از آثار سینمایی نیز اجازه پخش از صدا و سیما را ندارند.

 عمده‌ترین دلیل پخش نشدن آثار سینمایی در تلویزیون نیز نوع پوشش زنان و داستان‌های برخی از فیلم‌هاست که جزو خط قرمزهای صدا و سیما به شمار می‌رود. با آن که اختلاف صدا و سیما و وزارت ارشاد بر سر فیلم‌های سینمایی از سال‌هاست پیش ادامه داشته است، تحلیل‌گران هنری می‌گویند که با انتصاب محمدمهدی اسماعیلی به عنوان وزیر ارشاد، به‌زودی این اختلاف‌ها از میان برداشته خواهد شد و تنها آثاری پروانه ساخت و مجوز اکران در سینما خواهند گرفت که در چارچوب‌های تعیین شده تولید شوند.

محمدمهدی اسماعیلی در برنامه پیشنهادی خود برای وزارت ارشاد مدعی شده بود که تعداد زیادی از فیلم‌های سینمایی تصویر مثبت از «زن بی‌حیا» ارائه داده‌اند.

بیوگرافی الناز شاکردوست

یکی از ستاره سینمای ایران الناز شاکردوست است که در فیلمهای سینمایی زیادی ایفای نقش کرده است. او در ۷ تیر سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمده است. شاکردوست علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی صحنه و لباس و در عرصه های سینما، تلویزیون و تئاتر فعال است.

گفتنی است که این بازیگر زن مشهور ایرانی در زمینه عکاسی هم دستی بر آتش دارد.  او از سال ۱۳۷۳ تا کنون در عرصه هنر فعالیت دارد.

تحصیلات الناز شاکردوست

شاکردوست دارای مدرک کارشناسی نمایش و طراحی صحنه از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است. همچنین دارای مدرک فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن انگلستان نیز هست.

گفتنی است که شاکردوست در رشته ریاضی و فیزیک دیپلم خود را با معدل ۲۳/۱۹ گرفته است و در کنکور حائز رتبه ۱۱ شد. اما برای ادامه تحصیل رشته تئاتر ار انتخاب کرد.

خانواده الناز شاکردوست

نام مادر الناز شاکردوست فاطمه محتشمی است و خانه دار است. پدر الناز شاکردوست تاجر ابزارآلات صنعتی است. او دومین فرزند خانواده است. الناز شاکردوست دارای یک برادر هم هست که شباهت بسیاری به او دارد و علی نام دارد. الناز یک خواهر کوچکتر از خودش هم دارد که الیکا نام دارد.

این را هم باید افزود که برادر الناز شاکردوست به تازگی در قیطریه تهران رستورانی با نام شاکردوست افتتاح کرده است.

این بازیگر در مورد ارتباطات درونی با خانواده اش گفته است که چون با پدر و مادرشان اختلاف سنی کمی دارند بنابراین آنها را به خوبی درک می کنند و همین هم باعث شده تا خانواده بسیار صمیمی داشته باشند.

ازدواج الناز شاکردوست

الناز شاکردوست مجرد است و ازدواج نکرده است. در مورد همسر الناز شاکردوست شایعه های زیادی تا به حال منتشر شده است. از جمله ازدواج الناز شاکردوست و علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس مدتی بر سر زبان ها بود که یک شایعه ای بیش نبود.

الناز شاکردوست

خصوصیات اخلاقی الناز شاکردوست

این بازیگر جوان و با اخلاق کشورمان در زمینه موسیقی هم همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم فعالیت هایی  دارد و در واقع از جمله علایق شخصی او به شما رمی رود.  این طور که خودش گفته است از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بوده است و علیرغم آن که در خانواده­شان در خصوص موسیقی هیچ سابقه ای نداشته اند اما او استعدا ذاتی در کار هنر داشته است و دنبال یادگیری نواختن پیانو و آواز خواندن رفته است.

الناز به ورزش کردن هم اهمیت می دهد و آنگونه که خودش گفته است، بدنسازی و TRX  کشش و اسکی از جمله ورزشهای مورد علاقه او هستند. الناز شاکردوست به ورزش یوگاه هم علاقه بسیاری دارد و آن را برای سلامت جسم و روح خود مفید می داند.

الناز از جمله کسانی است که سفر کردن را بسیار دوست دارد و گفته است که از سن ۲۳ سالگی سعی کرده است که دنیا را بتواند شهر به شهر بگردد. او گفته است که رفتن به جاهایی که او را نمی شناسند برایش بسیار لذت بخش است.

الناز هم جزو خانمهایی است که فوتبال را دوست دارد و به شدت هم طرفدار تیم پرسپولیس است.

او در بین همکاران خود به گلشیفته فراهانی بسیار علاقه دارد و بازی گوهر خیراندیش را بسیار می پسندد. در بین بازیگران مرد ایرانی هم بازی شهرام حقیقت دوست را می پسندد. او گفته است به منوچهر نوذری و اجرا و بازی او علاقه داشته است.

الناز شاکردوست به خوانندگان هم علاقه مند است. از بین خوانندگان داخلی به رضا صادقی علاقه مند است و کارهای کرت کوبین خواننده آمریکایی را هم دنبال می کند.

الناز شاکردوست

شروع کار بازیگری الناز شاکردوست

گفته می شود که موفق ترین هنرمندان در زمینه بازیگری کسانی هستند که از تئاتر به این عرصه وارد می شوند و الناز شاکردوست یکی از این بازیگران است.

الناز بازیگری را با کار در تئاتر شروع کرد. در مورد این که او چه زمانی به سینما آمد هم باید بدانید که در سن ۲۰ سالگی و در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلمی به نام گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد، به عرصه سینما وارد شد و با استعداد خوبی که در این زمینه داشت در مدت زمان کمتر از یک سال موفق شد تا در چهار فیلم سینمایی ایفای نقش کند. یکی از این فیلم ها گل یخ است که به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی در سال ۱۳۸۳ ساخته شده است.

منبع: برخط نیوز