به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی طارمی فوتبالیست ایرانی است . مهدی طارمی با حاشیه رابطه با سحر قریشی بر سر زبان ها افتاد . مهدی طارمی در پورتو پیراهنش را به یک هوادار اهدا کرد . مهدی طارمی پس از درخشش در دو مسابقه اخیر پورتو که در لیگ برتر پرتغال هت‌تریک کرد و مهدی طارمی در حضور تعویضی در لیگ‌کاپ یک گل به ثمر رساند، انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه علیرضا بیرانوند داشت اما سهمی از ۴ گل تیمش نداشت.

شیفتگی دختر پرتغالی به مهدی طارمی !

مهدی طارمی

او در شبی که حداقل دو پنالتی رویش گرفته نشد و یک گلش مردود اعلام شد، دو پاس گل داد تا باز هم نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کند. هواداران پورتو که این روزها مهدی طارمی به ستاره یک تیمشان تبدیل شده در پایان مسابقه این بازیکن را به شدت تشویق کردند.

مهدی طارمی

مهدی طارمی در پورتو

در میان هواداران پورتو چند نفر هم حضور داشتند که با پرچم ایران حضور یافته بودند؛ یکی از هواداران دست نوشته بزرگی به دست داشت که روی آن نوشته شده بود: "مهدی پیراهنت را به من بده!" جالب اینجاست که رنگ این نوشته ها نیز به رنگ پرچم ایران بود تا در کنار پرچم ایران، آن بخش از ورزشگاه، برای طارمی حال و هوای دیگری داشته باشد.

مهدی طارمی پورتو

ستاره پورتو زمانی که متوجه این دست نوشته و پرچم ایران شد به سمت هواداران یاد شده رفته و در حرکتی جالب، درخواست هوادار خانمی که پیراهنش را می خواست اجابت کرد. این هوادار در حالی که با چهره ای ذوق زده به طارمی خیره شده بود، پس از دریافت پیراهن او در حالی که از شدت شادی اشک می ریخت، یکی از بهترین خاطرات خود را تجربه کرد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی پورتو

مهاجم گلزن تیم ملی ایران بعد از این که حرکت زیبای فوق را انجام داد مثل همیشه با حالتی خونسرد برگشته و به مسیر خود ادامه داد؛ در حالی که هنوز تشویق می شد و هواداری که پیراهنش را گرفته بود، در حس و حالی دیدنی قرار داشت. این ستاره محبوب در حین ترک زمین با درخواست چند هوادار دیگر هم مواجه شد که از او درخواست عکس یادگار کردند؛ مهدی درخواست این هواداران خردسال را هم فروتنانه قبول کرده و با گرفتن گوشی از آنها، یک سلفی خاطرانگیز برایشان گرفت

مهدی طارمی

بیوگرافی مهدی طارمی

مهدی طارمی در27 تیر ماه سال 1371 در بوشهر متولد شد. او بازیکن تیم ملی فوتبال است و در اردیبهشت 1393 به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران پیوست. او همچنین سابقهٔ بازی در تیم های شاهین بوشهر و ایرانجوان بوشهر را دارد.

شادی پس از گل مهدی طارمی درمقابل النصر عربستان

وی در تاریخ 19 فروردین 1394 و در حضور بیش از 100000 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمررساندن تک گل بازی از روی نقطهٔ پنالتی با یک ضربهٔ چیپ مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 و خوشحالی خاص اش پس از گل، به یک قهرمان در بین تماشاگران پرسپولس بدل شد.

طارمی درباره این گل و شادی پس از آن می گوید:

توپ را برداشتم گفتم مادر دعایم کن شرمنده نشوم. حتی یکی از بچه ها که یادم نیست کدام بود به من گفت دیوونه بازی درنیاری چیپ بزنی. گفتم اتفاقاً می خواهم چیپ بزنم. نقشه چیپ را از چند روز قبل کشیده بودم.دو شب قبل از بازی یکی از دوستانم منزل ما بود. داشتیم با هم نقشه می کشیدیم چه کار کنیم لطف عربستانی ها را تلافی کنیم! (خنده) گفتم یا باید با قیچی برگردان گل بزنم یا اگر پنالتی شد چیپ بزنم. آنهایی که باید بدانند منظورم چه بود، می دانند. یادمان نرود من هم یک ایرانی هستم. کسی حق ندارد به هموطن من توهین و جسارت کند.

منبع : خبر ورزشی