به گزارش پایگاه خبری نشان :

پس از اینکه در خبرها آمده بود که در تهران سالن‌های مختلط ژیمناستیک مشغول به فعالیت هستند فیلم‌هایی به رکنا ارسال شد که صحت این مسئله را تایید می‌کند. مسئول یکی از سالن‌ها که سابقه سرمربیگری تیم ملی ژیمناستیک را داشته و در گذشته با فدراسیون ژیمناستیک هم همکاری می‌کرده در اظهارات خود عنوان کرده بود که از تمرین مختلط زنان و مردان در سالن تحت مدیریت خود اطلاعی نداشته؛ اما در فیلم‌های گرفته شده از این سالن مشخص است که وی شخصا اقدام به تمرین و لمس زنان می‌کند و بی‌اطلاعی وی واقعیت ندارد

این در حالیست که گفته می‌شود علاوه بر وی، تعدادی از مسئولان سابق هیئت ژیمناتسیک تهران هم به این سالن رفت وآمد دارند و بدتر اینکه اقدامات غیراخلاقی هم در سالن مورد اشاره رخ داده است. این افراد در دوره ریاست اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک از سمت‌های خود کنار گذاشته شدند و با توجه به مسائل عنوان شده به نظر می‌رسد کنار گذاشتن آنها یکی از اقدامات درست اینچه درگاهی بوده است. هر چند رئیس فدراسیون ژیمناستیک به خاطر عدم همکاری با این افراد تحت شدیدترین موضع‌گیری‌ها علیه خود قرار گرفت.

طبق اطلاعات واصله مسئول سالن علاوه بر تمرین دختران و زنان، آنها را به خروج از کشور و پناهندگی در کشورهای دیگر هم ترغیب می‌کرده است.انتظار می‌رود اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سایر نهادهای مربوطه به شکل جدی‌تری به این موضوع ورود کنند و تنها به اخذ چند تعهدنامه اکتفا نکند.

منبع : رکنا