به گزارش پایگاه خبری نشان :

هلیا دختر قمه کش عمل زیبایی کرد. هلیا دختر قمه کش در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارد.  هلیا دختر قمه کش از جوانانی است که می تواند درس عبرتی برای جامعه  باشد. هلیا دختر قمه کش قبلا درباره اهدافش گفته که هدف او قبول شدن برای پزشکی است.  هلیا دختر قمه کش حواشی بسیاری را برای خود دارد.

هلیا دختر دهه هشتادی مشهور که با قمه کشیدن در یک دعوا به شهرت زیادی دست یافته حالا دیگر کم کم از آن روزهای خود فاصله گرفته است. او با انتشار فیلمی در اینستاگرامش به لحن نامتعارففی گفت: منم عاشقتونم ، بوس به کله هاتون!

" إنما الأمنیات بید الله " همانا آرزوها در دستان خداس پس آرزو کنید...اخیرا هلیا زیاد از آیه های قرآن در استوری های خودش استفاده می کند ولی هنوز هم مردم به ماجرای قمه کشیدن او اشاره می کنند و ظاهرا طول می کشد تا این موضوع از حافظه مردم فراموش شود.

چهره تازه و رسمی هلیا دختر قمه کش

هلیا در حال تبدیل شدن به بلاگر اینستاگرامی است و از روزهای اخیر خود که با دعواهای خود حاشیه سازی می کرد فاصله گرفته است. او البته به مدرسه می رود و اعلام کرده که وقت زیادی ندارد مثل سابق توی فضای مجازی باشد ! هلیا در چند موزیک ویدیو دیده شده و به نظر می رسد دوست دارد بلاگر اینستاگرامی شود.

اگر هلیا با همین رشد فالوور پیش برود بعید نیست چند مدت آینده به یکی از سلبریتی های اینستاگرامی تبدیل شود. شاید بگویید مسخره است که دختری با قمه کشیدن مشهور شود و تبدیل به یک سلبریتی اینستاگرامی شود. باید بگوییم که اگر به گذشته خیلی از شاخ های اینستاگرامی که الان زندگی فوق لوکس و باکلاسی دارند نگاه کنید ابتدای راه صد برابر از هلیا بدتر شروع کردند ولی الان کی آن روزها را به یاد دارد ؟ جوری رفتار می کنند انگار از تئاتر بازی کردن به اینجا رسیده اند و گذشته کثیف خود را انکار می کنند.

منبع : رکنا