به گزارش پایگاه خبری نشان :

دنیا مدنی بازیگر جوان ایرانی است دنیا مدنی بیشتر از اینکه با بازیگری شناخته شود توسط صفحه اینستاگرامش معروف شد و در حال حاضر دنیا مدنی 738k فالوور دارد انصافا هم دنیا مدنی عکس های زیبایی از خودش منتشر می کند او که از دوستداران حیوانات خانگی به خصوص گربه است خیلی از عکس هایش در دل طبیعت و با گربه ها است عشق دنیا مدنی به گربه در حدی است که در یکی از پست های اینستاگرامش گفته شاید زندگی قبلی گربه بودم یا یک گربه ای جایی از تاریخ نجاتم داده وگرنه این میزان از عشق از کجا میاد؟

استایل متفاوت دنیا مدنی

دنیا مدنی

دنیا مدنی

بیوگرافی دنیا مدنی

خانواده مشهور و هنری دنیا خانوم هم در معروف شدنش خیلی تاثیر داشته احتمالا می دونید که دنیا مدنی دختر بازیگر معروف رویا تیموریان است نیما طباطبایی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” بسیار مشهور شد پسرخاله وی بود که چندی پیش به دلیل عارضه تومور مغزی درگذشت.

بیشتر عکس های دنیا مدنی با حجاب نصفه و نیمه است که نشان می دهد علاقه زیادی به حجاب ندارد و به زور، کمی حجاب را نگه داشته است. او در کل بازیگری خوش خنده نیست و یا حداقل در عکس هایی که از خود منتشر می کند بیشتر حالتی جدی دارد

دنیا مدنی متولد 13 تیر 1369 در تهران است. دنیا مدنی بازیگر سینما ، تلویزیون و طراح است فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و جهاد دانشگاه تهران می باشد که در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا دنیا مدنی بازیگری می کند و مزون دارند دنیا مدنی دختر کوچک رویا تیموریان از همسر اولش میر ولی الله مدنی از تهیه کنندگان با سابقه سینما و تلویزیون است و دنیا مدنی تنها یک خواهر بنام درنا دارد

دنیا مدنی هنرپیشه کم حاشیه

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

«دنیـا مدنی» در آثاری همچون سریال دستت را به من بده ، «سرو زیر آب»، «مفت‌ آباد»، «زندگی جای دیگریست»، «نزدیکتر» به عنوان «بازیگر»، «دستیار صحنه»، «گروه صحنه»، «گروه لباس» حضور داشته است.

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میباشند. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

جدایی پدر و مادر دنیا مدنی

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.

رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

با عکس های منتشر شده دو نفره از دنیا مدنی و علیرضا کمالی نژاد بیشتر رسانه ها اعلام کردند که این دو با هم ازدواج کردند و علیرضا کمالی نژاد همسرش می باشد.

خانم مدنی به تشویق مادرش وارد دنیای هنر شد.

او در سال ۱۳۹۱ توانست وارد سریال زندگی جای دیگری است شود و سرانجام در این سریال توانست اثر خوبی از خودش به جای بگذارد وی مدیون منوچهر هادی است. با گذشت زمان در فیلم سینمایی مفت آباد بازیگر شد و پژمان تیمورتاش یک نقش خوب به دنیا داد تا بتواند به دنیای بازیگری ایرانی به صورت رسمی وارد شود البته ناگفته نماند که مادرش زحمات زیادی برای بازیگر شدن دخترش کشیده است

ماجرای رابطه عاشقانه دنیا مدنی و بازیگر مرد

مدتی تصاویری از رابطه دنیا مدنی و بازیگر مرد مشهور منتشر شد که ادعا می شد آنها می خواهند با هم ازدواج کنند ولی بعدا این رابطه بهم خورد ! دنیا می گوید که خانواده های ما کاملا در جریان بودند و ما قصد ازدواج داشتیم که نشد !

​دنیا مدنی بازیگر زن مشهور و البته چهره اینستاگرامی بیشتر می گوید حاشیه هایی که درباره ازدواجش با بازیگر مرد مشهور مطرح شده درست نیست و فقط با هم رابطه داشتیم و جدی نبود که به ازدواج ختم شود. البته دنیا مدنی نه تنها این روزها به ازدواج فکر نمی کند بلکه از مهاجرت نیز صحبت می کند و مدتی است که در کشور ارمنستان عکس و استوری پست می کند

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میباشند. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت

منبع: شایانیوز