به گزارش پایگاه خبری نشان :

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی  از بازیکنان فوتبال است ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در فضای مجازی حواشی زیادی به دنبال دارد ستاره معصومی همسر مهدی قائدی یک سالن زیبایی در شمال تهران را مدیریت می کند ستاره معصومی همسر مهدی قائدی  پیش از این کار مدلینک انجام می داده است  ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در اینستا گرام بسیار فعال است

تفریح زن مهدی قائدی

مهدی قائدی

همسر مهدی قایدی با انتشار عکسی از اسب میلیونیش رونمایی کرد. همسر مهدی قایدی با انشتار عکس هایی از زندگی شخصیشان حاشیه های زیادی ایجاد کرده. مهدی قایدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که بصورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت.مهدی قایدی با دختری به اسم ستاره ازدواج کرده است.مهدی قایدی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷ بازیکن فوتبال اهل ایران است. 

​​​​​او فوتبال را از سال 1387 وقتی تنها 10 سال داشت از پایه های تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر آغاز کرد تا این سال 1395 در 18 سالگی وارد تیم بزرگسال این تیم شد.خیلی ها در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که همسر مهدی قائدی ۷ سال از او بزرگتر و متولد ۱۳۷۰ است در صورتی که مهدی قائدی متولد سال ۱۳۷۷ است.

هدیه زن مهدی قائدی

مهدی قائدی

بازی های مهدی قایدی

​​​مهدی قایدی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷، تحت مدیریت امیر حسین پیروانی دعوت شد. قایدی پس از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران مقابل کاستاریکا، اولین مسابقه خود را در برابر زامبیا به میدان رفت و در این بازی ۱۸ دقیقه بازی کرد. او همچنین برای چند دقیقه در برابر پرتغال بازی کرد؛ اما مصدوم و از مسابقه خارج شد. ‌ ‌قایدی اولین بار در زمان دراگان اسکوچیچ به تیم ملی ایران دعوت شد و در شهریور ۱۳۹۹ در دقایق پایانی بازی برابر ازبکستان به میدان آمد تا بدین ترتیب اولین بازی ملی خود را انجام دهد.

قایدی درآبان‌ماه همان سال در دقایق پایانی برابر بوسنی هرزگوین به میدان رفت و موفق شد در دومین بازی ملی اولین گل ملی خودش را به ثبت برساند و ایران آن بازی را ۲ بر ۰ برنده شود.

استایل تمام قد زن مهدی قائدی

مهدی قائدی

قایدی در مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ (آسیا) در بازی ایران مقابل کامبوج که نتیجه بازی ۱۰-۰ به نفع ایران بود، موفق به زدن یک گل در این بازی شد.

زندگی حرفه ای مهدی قایدی

​​قایدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایران‌جوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

پس‌از درخشش وی در لیگ یک، استقلال برای جذب وی دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

مهدی قائدی

وی در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل خود برای استقلال را به ثمر رساند. او پیش از بازی برابر باشگاه فوتبال سایپا به یک‌باره تمرین استقلال را رد کرد و توسط وینفرد شفر از استقلال اخراج شد! اما در ادامه و با وساطت فرهاد مجیدی دوباره به تمرینات برگشت و دومین گل فصل و دومین گل خود برای استقلال را روی پاس‌گل آیاندا پاتوسی در برابر نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند.

مهدی قایدی همچنین بعد از اخراج وینفرد شفر و سرمربی شدن فرهاد مجیدی به ترکیب اصلی استقلال رسید و سومین گل خود را برای استقلال در هفته آخر لیگ برابر سپیدرود رشت به ثمر رساند. او در این فصل ۳گل زد و در لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الهلال عربستان به میدان رفت.

مهدی قایدی در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل خود را زد. او که در ابتدای فصل به هواداران قول زدن ده گل در این فصل را داده بود موفق شد قول خود را عملی کند و ده گل با پیراهن این در لیگ برتر به ثمر برساند.

مهدی قائدی

مهدی قایدی در سال سال ۱۳۹۹ موفق شد در دو شهرآورد متوالی در لیگ و جام حذفی برای استقلال گلزنی کند.

اختلاف سنی مهدی قایدی و همسرش

​​​​​یکی از حاشیه هایی که همیشه به دنبال قائدی است اختلاف سنی خود و همسرش است که رسانه ها می گویند همسرش از او بزرگتر است. مهدی قائدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد

منبع : طرفداری