به گزارش پایگاه خبری نشان :

رهگذران با دیدن صحنه سقوط زن در کانال آب سراسیمه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و تقاضای کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۴۸، ۲۴ و گروه امداد و نجات ۲ را به محل حادثه در بلوار ابوذر، پل سوم رهسپار کرد.

به گفته رضا مجریانی معاون منطقه ۸ عملیات سازمان آتش نشانی تهران؛ عابر زن ۳۰ ساله‌ای در حال عبور از بلوار ابوذر به علت نامعلومی و به طورناگهانی به داخل کانال آب سقوط کرد و با توجه به خروشان بودن آب کانال، لحظاتی بعد آب وی را با خود برد.

وی افزود: این رهگذر پس از چندین متر طی مسیر درکانال، سرانجام در زیر بلوک‌های در پوش کانال آب گیر کرد که او با فریاد‌های خود توانست توجه عابرین را به خود جلب کند.

مجریانی تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات ویژه درعملیاتی سریع، این زن جوان را از میان سیل خروشان آب که هر لحظه امکان غرق شدن وی وجود داشت را به سلامت از داخل کانال آب خارج کردند.

کشف جنازه زن تهرانی در کانال آب

معاون منطقه ۸ عملیات سازمان آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است، خاطرنشان کرد: این عابرزن پس از خارج شدن از داخل کانال آب، جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شد.

منبع : رکنا