به گزارش پایگاه خبری نشان :

انتقام خونین در روستای برج علی شیر رخ داد.در جریان انتقام خونین یک نفر به قتل رسید.فردی که در جریان انتقام خونین به قتل رسید یک جوان بود.انتقام خونین بعد از قصاص یک متهم رخ داد.عامل قتل بعد از انتقام خونین دستگیر شد.

روز چهارشنبه 29 دی ماه سال جاری فیلمی از انتقامجویی خونین در روستای برج علی شیر یاسوج دست به دست شد.در جریان یک درگیری خونین یک نفر به ضرب گلوله به قتل رسید و این درگیری بعد از اجرای حکم قصاص یک متهم به قتل رخ داده بود.

عامل این قتل به سرعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد ولی بعد از بروز این درگیری خونین حرف و حدیث در میان اهالی روستای برج علی شیر زیاد بود.عده ای می گفتند که متهم به قتل بعد از وقوع حادثه به ترکیه گریخته بود و با وعده بخشش به روستا بازگشت و تسلیم پلیس شد.به همین خاطر حالا که حکم اجرا شده عده ای خشمگین هستند.

برای همین سراغ  ولی دم پرونده که حکم قصاص را اجرا کرده بود رفتیم تا جزئیات این درگیری را برای ما شرح دهد.

این فرد پدر ضرغام سالاری زاده است.ضرغام حدود 3 سال قبل به قتل رسید و قاتل او دو روز قبل در زندان مرکزی یاسوج به دار مجازات آویخته شد.

جزئیات انتقام خونین در روستای برج علی شیر

پدر ضرغام در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«حدود 3 سال قبل بود که جوانی به خواستگاری دخترم آمد. اما من و همسرم با ازدواج دخترم مخالف بودیم،چون دخترم کلاس پنجم دبستان بود و از آن گذشته شنیده بودیم که خواستگار او سابقه سرقت مسلحانه دارد. اما خواستگار دخترم دست بردار نبود و سماجت می کرد.همین باعث ایجاد کینه شد و بالاخره کار به درگیری کشید.یک بار هم مقابل خانه مان آمدند و بالاخره روز حادثه برادر خواستگار دخترم،در جریان درگیری با ضرغام؛ پسرم را به ضرب گلوله به قتل رساند.»

پدر ضرغام در ادامه گفت:«بعد از اینکه قاتل پسرم دستگیر شد،افرادی برای جلب رضایت پادر میانی کردند.اما من نمی توانستم به بخشش فکر کنم به دلیل اینکه خون پسرم بیگناه ریخته شده بود.ضرغام با زحمت درس خوانده بود و لیسانس حسابداری گرفته بود.او متولد سال 67 بود و در  اوج جوانی به قتل رسید.»

پدر ضرغام در مورد جزئیات حادثه درگیری منجر به قتل بعد از اجرای حکم قصاص قاتل فرزندش گفت:«بعد از قصاص قاتل فرزندم درگیری ای رخ داد که در جریان آن درگیری پسرعموی قاتل به قتل رسید.از پلیس امنیت با من تماس گرفتند و در مورد نسبت من با عاملان درگیری سوال کردند و من برای آنها هم توضیح دادم که من آنها را نمی شناختم و نمی دانم چرا بین آنها بعد از اجرای حکم درگیری رخ داده بود.در محل وقوع این حادثه هم نبودم.»

متهم به قتل که در جریان درگیری بعد از اجرای حکم قصاص،جوانی را به ضرب گلوله کشته است در اولین اعتراف بعد از دستگیری انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

اهالی روستا می گویند اختلاف دو طرف درگیری در واقع اختلاف میان دو طایفه بوده که بعد از قتل ضرغام رخ داده بود و با قصاص قاتل او اوج گرفت

منبع : رکنا