به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی قائدی با ستاره معصومی ازدواج کرده است. مهدی قائدی هم اکنون در امارات زندگی می کند. مهدی قائدی از وقتی به امارات رفته است با همسرش عکس های عجیبی منتشر می کند. همسر مهدی قائدی از این فرصت برای خودنمایی بیشتر استفاده کرده است. همسر مهدی قائدی از او بزرگ تر است.

چهره زن مهدی قائدی

جدیدترین سلفی عاشقانه مهدی قائدی و همسرش در دبی با تیپ جدید در فضای مجازی منتشر شد.

مهدی قائدی

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی فوتبالیست معروف استقلالی متولد 14 آذرماه سال 77 در بوشهر است

این بازیکن جوان که در پست وینگر برای استقلال تهران بازی می کند . سابقه حضور در لیگ برتر خلیج فارس و همچنین تیم ملی ایران را دارد.

قائدی در یک خانواده ی 5 نفره بزرگ شده ، یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خودش نیز دارد.

این بازیکن فوتبال که فوتبال را از سنین کم آغاز کرده است مدتها قبل از بوشهر مهاجرت کرده و در هتل زندگی کرده است. او تمام تلاش خود را کرد تا خانواده اش را نیز به تهران بیاورد . شماره پیراهن مهدی قائدی در استقلال تهران شماره 10 است.

مهدی قائدی فوتبال را از سن 10 سالگی از ایران جوان بوشهر آغاز کرد. پس از 8 سال بازی برای جوانان این شهر به تیم اصلی بوشهر راه یافت و طولی نکشید تا به یک پدیده تبدیل شد.

مهدی قائدی در اولین فصل بازی خود 10 گل برای باشگاه بوشهری زد و عنوان پدیده ی لیگ یک را در آن سال از آنِ خود کرد

زن مهدی قائدی در مشهد

مهدی قائدی

مهدی قائدی چگونه وارد استقلال شد؟

در هفدهمین روز تیرماه سال 96 مهدی قائدی با قراردادی 5 ساله به باشگاه محبوبش استقلال رفت و اولین بازی خود را در سن 19 سالگی و در لیگ برتر تجربه کرد.

مهدی قائدی از کودکی طرفدار استقلال تهران بود و از آرزوهایش بازی در این تیم بود که خیلی زود به آرزویش دست یافت . او اکنون یکی از ستاره های بی نظیر استقلال تهران است .

مهدی قائدی در لیگ برتر

قائدیِ پر شر و شور که جوانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر استقلال تهران است در همان سال های ابتداییِ ورودش به استقلال در یکی از بازیهای به یاد ماندنیش در حالی که تنها 18 ساله بود در دقیقه 71 بازی ، کورسی در میانه زمین با کاپیتان استقلال خوزستان به راه انداخت ، از بین دو مدافع حریف گذر کرد و گلی تاریخی به تیم استقلال خوزستان زد .

مهدی قائدی در سن 19 سالگی و در مهرماه سال 1396 به تیم ملی زیر 20 سال ایران راه یافت و در بازی های جام جهانی 2017 همراه این تیم به جام جهانی رفت

این بازیکن فوتبال ، شهریور ماه سال 99 و در زمان مربی گری دراگان اسکوچیچ به تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شد .

مهدی قائدی به لقب های باشو و نیمار ایرانی شهرت پیدا کرده است.

باشو نام شخصیتی در یک فیلم سینمایی از ساخته های بهرام بیضایی به نام «باشو، غریبه ای کوچک» است که به خاطر شباهت او به بازیگر این فیلم ، لقب باشو به مهدی قائدی داده شده است.

مهدی قائدی

حرکات تند و سریع و همچنین پاس گل های معروف مهدی قائدی باعث شده تا لقب نیمار ایرانی را نیز به او بدهند

افتخارات این بازیکن توانا و مشهور استقلالی چه در عرصه باشگاهی و چه انفرادی هم با توجه به سن و سال کم او بسیار شگفت انگیز است :

حضور در لیگ برتر خلیج فارس 2020-2019 و کسب نایب قهرمانیحضور در جام حذفی فوتبال ایران در سال های 2018 و 2017حضور در جام حذفی فوتبال ایران در سال های 2020-2019 و کسب عنوان نایب قهرمانیکسب عنوان بهترین پاسور فصل 99-89 در لیگ برتر با دادن 8 پاس گلکسب عنون بهترین بازیکن جوان فوتبال آسیا در سال 2020کسب عنوان بهترین مهاجم سال نوروز فوتبالی در سال 1398کسب عنوان بهترین گوشه چپ ساال نوروز فوتبال در سال 1398

ازدواج مهدی قائدی هم در سن پایین برای این بازیکن روی داد. مهدی قائدی در نهمین روز دیماه سال 98 با خانم ستاره معصومی ازدواج کرده است . این خانوم از بستگان و هم شهری های مهدی قائدی است . اختلاف سنی 7 ساله ی او و خانم معصومی در نوع خودش نیز جالب است . در زمان ازدواج، مهدی قائدی 21 سال و همسرش 28 ساله بودند.

الگوی فوتبالی

مهدی قائدی در مورد الگوی فوتبالی خود گفته است که همواره تمام تلاش خود را کرده که تا شبیه نیمار ، بازیکن مطرح برزیلی شود.

حواشی مهدی قائدی

تصادف مهدی قائدی ، اخراج از تیم ، لو رفتن چت ها از جمله حواشی این بازیکن فوتبال بوده است .

قتل غیر عمد

9 بهمن ماه سال 96 مهدی قائدی برای انجام امور مربوط به دانشگاهش به بوشهر می رود . در راه دچار سانحه می شود و به بیمارستان خلیج فارس منتقل می شود . اتومبیل مهدی قائدی در اتوبان امام علی بوشهر واژگون می شود .

این حادثه منجر به فوت یکی از دوستان مهدی قائدی که در سانحه همراهش بود شد و این بازیکن فوتبال متهم به قتل غیرعمد می شود.

هک اینستاگرام

اینستاگرام مهدی قائدی توسط یک هکر ، هک شد و چت های خصوصی و غیرمتعارف او در فضای مجازی منتشر شد تا جایی که احتمال اخراج او از استقلال تهران داده شده بود.

سربازی

مهدی قائدی به دلیل اینکه همه ی عمرش را صرف فوتبال و پیشرفت در این زمینه کرده است تا کنون نتوانسته خدمت سربازی خود را به پایان برساند. او اکنون هم به دلیل اینکه دوران دانشجویی خود را می گذراند از معافیت تحصیلی برخوردار است.

اخراج به دلیل بی احترامی

مهرماه سال 96 در زمان مربیگری شفر یک بار برای حاضر نشدن در تمرینات تیم و دیگری برای حضور با دمپایی در تمرینات این تیم توسط مربی وقت ، از این تیم اخراج شد.

منبع : طرفداری