به گزارش پایگاه خبری نشان :

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران، بازیگرند.سارا و نیکا دانش آموز پایه دبیرستان در کشور سوئد می باشند. سارا و نیکا از نوزادی بازیگری را تجربه کردند.سارا و نیکا حالا فقط در سری سریال پایتخت بازی می کنند و حسابی مشهور شدند. سارا و نیکا در فضای مجازی فعالیت زیادی دارند.

حواشی سارا و نیکا

سارا و نیکا

بیوگرافی سارا و نیکا

سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت که ساکن سوئد هستند و در این کشور درس می خوانند حالا در اینستاگرام حسابی برای خودش برو بیا دارند و هر کدام شان یک میلیون فالوور و طرفدار دارند.

سارا و نیکا در سریال پایتخت پایان خوشی نداشتند و به خاطر حواشی که داشتند، از عکس لو رفته در استخر مختلط تا عکس های منتشر شده از مهمانی و حرکات عجیب و غریب شان دیگر اجازه حضور در صداوسیما و تلویزیون را ندارند.

این دو خواهر که حالا نزدیک به 18 ساله شدند و کم کم زنانگی شان شکل گرفته هر از گاهی با استوری هایشان در اینستاگرام حسابی برای فالوورهایشان دلبری می کنند. البته نیکا خانوم قدری شیطون تر است و ناز و عشوه اش هم از سارا بیشتر است.

او روز گذشته بعد از مدتها غیبت که به گفته خودش به دلیل کرونا بود در اینستاگرام باکس سوال گذاشت و سعی کرد چند ساعتی به سوالات و پرسش های مخاطبانش جواب دهد

ست آبی سارا و نیکا

سارا و نیکا

نیکا در این استوری ها با یک کلاه آبی که البته بیشتر موهایش هم بیرون بود و لاک ناخن های آبی رنگش حسابی دل فالوورهایش را برد و تا می توانست برایشان ناز و عشوه اومد. این جور رفتارها را بیشتر از سوی بلاگرها دیده بودیم که حالا گویا نیکا خانوم هم حالا خودش در حال تبدیل شدن به یک شاخ اینستاگرامی است.

نیکا و خواهرش سارا خیلی اهل فخرفروشی هستند و در همین استوری هم نیکا حتی از میز شام اش هم نگذشت و یم استوری گذاشت تا همه بفهمن خانوم شما سوشی داشتند. 

البته این نخستین بار نیست که ما از دو قلو شاهد چنین ویدیوهایی هستیم پیشتر هم نیکا خانوم از دندون هایش عکس گذاشته بود تا همه بفهمند خانوم لمینت کردن!

این سوالی است که خیلی از طرفداران و حتی کسانی که تماشاچی پایتخت بودند هم برایشان مطرح است و می خواهند بدانند این دو خواهر دوقلو آیا بعد از پایتخت قصد دارند در مجموعه دیگری هم ایفای نقش کنند؟ برای پاسخ باید بگوییم که هم سارا  هم نیکا در بیو اینستاگرام در معرفی خودشان نوشته اند بازیگر و هرچند که در فصل های آغازین پایتخت پدر و مادر دوقلوها گفته بودند سارا و نیکا فقط برای پایتخت به ایران می آیند و اجازه ندارند در مجموعه ای دیگری حضور داشته باشند اما حالا که این دوقلو ها بزرگ شده ند خودشان همواره تاکید دارند که بازیگری را ادامه خواهند داد.

بلاگری سارا و نیکا

سارا و نیکا

البته سوای دوست داشتن مسئله دیگر توانایی بازیگری است. سوال اینجاس که سارا و نیکا که هر چه از پایتخت گذشت حضورشان کمرنگ تر شد و کار به جایی رسید که در فصل پنج مجموع حضورشان و دیالوگ هایشان به تعداد انگشتان یک دست هم نرسید اگر هم بخواهند آیا توانایی بازیگر شدن را دارند؟

عشوه های دخترونه سارا و نیکا واسه جذب فالوور!

سارا و نیکا به جز لایو خیلی به استوری های کوتاه و بومرنگی و دابسمش گرفتن علاقه دارند. خُب با توجه به اینکه فیلتر های اینستایی خیلی خانومارو جذاب تر و بعضیاشونم داف میکنه سارا و نیکا هم زیاد از این فیلتر ها استفاده میکنند ولی دیگه انقدر این عشوه های اینستایی با فیلتر تو استوری زیاد شده که ظاهرا خریدار ندارن و پیجشون خوابیده!

نیکا تو پیجش تبلیغاتی هم داره که به مهم ترین اون میشه به معرفی پسری به نام علی حسنی اشاره کرد که تو کار ارز دیجیتاله و سنشم کمه. نیکا چند باری این اقای خوشتیپ رو معرفی کرده که خب با توجه به سابقه سارا و نیکا و ارتباطشون با پسرا احتمالا با علی حسنی هم رابطه ای داره و تنها در حد تبلیغ نیست!

سارا و نیکا

استقبال پایتختی ها از ما در فرودگاه

سارا:زمانی که رسیدیم به فرودگاه امام خمینی، بعد از اینکه وارد سالن شدیم، دیدیم که گروه تصویربرداری پایتخت به استقبال ما اومدن و تصاویری از لحظه ورود ما به ایران گرفتن و گفتن که قراره در پشت صحنه سریال پخش بشه

بعد از خدا، بچه هایم را به پایتختی ها سپردم

خانم جلیلی، مادر سارا و نیکا که حسابی دلتنگ دوقلوهایش است، گفت:دوری از بچه ها برایم بسیار سخت است اما خب به این دلیل که خودشان خیلی دوست داشتن در پایتخت حضور داشته باشن و همچنین مادر خودم که بیمار هستن و سارا و نیکا را خیلی دوست دارن، راضی شدم که بچه ها را همراه با دایی شان به ایران بفرستم. بچه ها را بعد از خدا به کل گروه سپردم و خدا را شکر که شنیدم حواس شان به سارا و نیکای من هست

نیکا:دوری از مامان مون، خیلی برامون سخته و هیچ وقت فکر نمی کردیم که روزی اتفاقی بیفته که ما رو از هم جدا کنه اما اینجا هر روز صبح از طریق اسکایپ با مامان که سوئده چت تصویری داریم که کمی از سختی این دوری کم کنیم.

سارا:مامان مون باید از محل کارش مرخصی می گرفت و همراه ما می اومد ولی به خاطر اینکه یک بار با محل کارش صحبت کرده بود و بعدش به دلیل عدم تماس گروه پایتخت که بعدها فهمیدیم سوءتفاهم بوده، دیگه نمی تونست مرخصی بگیره؛ همین شد که ما رو با دایی مون که دقیقا همون زمان برای دیدن مادربزرگ مون می خواست به ایران بیاد، به ایران فرستاد

​استقبال پایتختی ها از ما در فرودگاه

سارا:زمانی که رسیدیم به فرودگاه امام خمینی، بعد از اینکه وارد سالن شدیم، دیدیم که گروه تصویربرداری پایتخت به استقبال ما اومدن و تصاویری از لحظه ورود ما به ایران گرفتن و گفتن که قراره در پشت صحنه سریال پخش بشه.

بعد از خدا، بچه هایم را به پایتختی ها سپردم

خانم جلیلی، مادر سارا و نیکا که حسابی دلتنگ دوقلوهایش است، گفت:دوری از بچه ها برایم بسیار سخت است اما خب به این دلیل که خودشان خیلی دوست داشتن در پایتخت حضور داشته باشن و همچنین مادر خودم که بیمار هستن و سارا و نیکا را خیلی دوست دارن، راضی شدم که بچه ها را همراه با دایی شان به ایران بفرستم. بچه ها را بعد از خدا به کل گروه سپردم و خدا را شکر که شنیدم حواس شان به سارا و نیکای من هست

منبع : ساعد نیوز