به گزارش پایگاه خبری نشان :

مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز(جمعه) در سراسر کشور باشعار «جشن ملی ۱۴۰۰» در حال برگزاری است. 

۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار خارجی و بیش از شش هزار و ۳۰۰ عوامل رسانه داخلی در سراسر کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن را پوشش می دهند. 

در شهرهایی که کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، راهپیمایی ب صورت خودرویی و موتوری برگزار شده است.

در مسیرهای راهپیمایی برنامه‌های متنوعی مانند پرواز بادباک‌های رنگی، اجرای سرودهای انقلابی و... برای مردم در نظر گرفته شده است

جشن انقلاب اسلامی

ساعت ۱۱:۴۵/ قالیباف: انقلاب اسلامی نتیجه باورمندی امام به مردم بود

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس ظهر امروز ۲۲ بهمن، در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی(ع) ضمن تبریک به مناسبت اعیاد ماه رجب، دهه فجر و فرارسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در زمان حکومت پهلوی گروه‌های مختلفی با عقاید گوناگون با رژیم وقت مبارزه می‌کردند، اما امام هیچ کدام را نپذیرفت و تنها با مردم سخن گفت و مردم به صحنه آمدند و در چنین روزی به بهترین شکل ممکن مفهوم ملت یکپارچه و واحد تجلی یافت و انقلاب پیروز شد. این نتیجه مردم‌باوری امام بود.

ساعت ۱۱:۲۰ قطعنامه یوم‌الله ۲۲ بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قطعنامه مراسم  یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

در متن قطعنامه یوم‌الله ۲۲ بهمن آمده است:

بار دیگر بر حفظ وحدت ملی و دوری از هرگونه اقدام و عمل تفرقه‌افکنانه و فتنه‌گرایانه جریان‌های داخلی و خارجی تاکید و بر حمایت همه جانبه خود از همبستگی جهان اسلام و جبهه مقاومت دفاع از فلسطین و قدس اشغالی به عنوان مساله اول مسلمین تصریح و همچنین جنایات وحشیانه رژیم مرتجع آل سعود و هم‌پیمانان آن در یمن و سکوت مجامع بین‌المللی و مدعی حقوق بشر را محکوم می‌نمائیم.

ما ملت انقلابی و استکبارستیز ضمن حمایت از رویکرد جدید دولت بر ایجاد تعادل و توازن در تعامل با کشور ها و وقوف کامل به نقشه‌های شوم شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و آگاهی از جنگِ شناختی و رسانه‌ای دشمن، هرگونه مداخله و شبهه‌افکنی و تخریب چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی را خیال خام دانسته و از پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ در حوزه‌ علم و فن‌آوری، نظامی، امنیتی و سیاسی حمایت قاطع نموده و آمادگی خود را برای جان‌فشانی و دفاع در مقابل هرگونه تهدید احتمالی اعلام می‌نماییم.

ساعت ۱۱:۱۹ شعرخوانی مطیعی در میدان آزادی

میثم مطیعی مداح اهل‌بیت که سابقه شعرخوانی سیاسی را در مراسمات ملّی و آیینی دارد، امروز و در میدان آزادی اشعاری با مضامین سیاسی سرود.

ساعت ۱۰.۲۰/  وزیر کشور: مردم به پیمان ابدی خودشان با انقلاب پایبند هستند

احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم جشن پیروزی انقلاب گفت: مردم ما مثل همیشه مشتاقانه و به هر صورتی که توانستند در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و صحنه‌هایی زیبایی را آفریدند.

این خبر تکمیل می شود.... 

منبع : گسترش نیوز