به گزارش پایگاه خبری نشان :

سقف وام خرید خودرو 100 میلیون تومان می باشد برای گرفتن وام خرید خودرو 50 میلیون تومانی احتیاج به دو ضامن دارید و برای وام خرید خودرو 100 میلیونی احتیاج به سه ضامن دارید برای دریافت وام خرید خودرو باید حداقل به میزان یکسال پولتان را در آن بانک مورد نظر بخوابانید تا بتوانید وام مورد نظر را دریافت کنید . جزئیات و شرایط وام خرید خودرو را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید

شرایط وام خرید خودرو

برخلاف گذشته تقریبا هیچ یک از بانک های ایران تسهیلات مستقل خرید خودرو ندارند اما به مشتریان خود پیشنهاد می کنند انواع دیگری از وام خرید کالا یا تعمیرات را به جای تسهیلات خودرو دریافت کنند که البته شرایط شان برای پرداخت این وام ها متفاوت است.

موسسه اعتباری ملل: تسهیلات اختصاصی برای خرید خودرو ندارد اما برای پرداخت وام مشتریان باید به مدت حداقل یکسال در این موسسه بانکی سپرده گذاری کنند تا پس از آن بتوانند وام بگیرند و البته برای دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی به دو ضامن و برای وام ۱۰۰ میلیون تومانی به سه ضامن نیاز دارید.

بانک پاسارگاد: شما برای دریافت وام باید پولتان را تا یکسال در بانک بخوابانید تا بتوانید ۸۰ درصد از سپرده ای را که دارید به شکل وام دریافت کنید و البته با سود ۱۸ درصد برگردانید.

بانک آینده: شما می توانید با دریافت وام خرید کالا از این بانک برای خود کمک هزینه خرید داشته باشید البته بانک ۲۰ درصد از وام شما در حسابی مسدود می کند. سقف دریافت وام از این بانک ۷۰ میلیون تومان است و بازپرداخت سه ساله دارد. سود بانکی برای وام گیرنده ۱۸ درصد محاسبه می شود

وام خرید خودرو 50 میلیون تومانی

بانک ایران زمین: به مشتریان خود توضیح می دهد که آنها می توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام جعاله یا تعمیرات دریافت کنند و با آن خودرو بخرند.

کارمندان بانک تجارت می گویند که تنها یک وام آسان خرید موجود است. برای دریافت کارت آسان خرید باید یک سپرده در بانک تجارت داشته باشید و ۸۰ درصد از سپرده را در کارت آسان خرید در اختیار مشتری قرار می دهند که البته به کار خرید خودرو نمی آید.

بانک ملت: به مشتریان وام جعاله اعطا می شود. سود وام در بانک ملت ۱۸ درصد است. میزان وام پرداختی هم در این بانک نسبت به رتبه و مستندات درآمدی شما محاسبه می شود. سقف دریافت وام جعاله در بانک ملت تا ۲۰۰ میلیون تومان است. مبلغ وام در این بانک هم به طور کارت اعتباری هم واریز در حساب مشتری پرداخت می شود.

بانک ملی:سقف پرداخت وام خرید کالا ۵۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد است این بانک هیچ گونه تسهیلات مستقلی برای خرید خودرو ندارد./کانال فروش اقساطی خودرو

وام خرید خودرو 100 میلیون تومانی

برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی با داشتن شرایطی خاص به مشتریان خود وام خرید خودرو می‌دهند؟ بیشترین وام خودرو متعلق به کدام بانک‌ است؟

اگر قصد خرید خودرو دارید و پول کافی ندارید، به جز خرید قسطی خودرو راه دیگری نیز دارید.

شرایط دریافت وام خرید خودرو تقریبا در تمامی بانک‌ها یکسان است. در وهله نخست گیرنده وام باید بیش از ۱۸ سال سن داشته باشد و در سیستم بانکی سابقه چک برگشتی یا تسهیلات معوقعه نداشته باشد. همچنین میزان درآمد ماهانه فرد و ضامن‌ها نیز مهم است.

تفاوت وام و خرید قسطی

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های پرداخت وام خودرو توسط بانک‌ها و خرید قسطی موضوع ضامن است.

در شرایط خرید قسطی از شرکت‌ها، سند خودرو توسط شرکت فروشنده رهن می‌شود و تا پایان اقساط، رهن باقی می‌ماند.

یکی از تفاوت‌های اصلی پرداخت وام خودرو توسط بانک‌ها با شرکت‌‌های لیزینگ و همچنین شرکت‌های خودروساز همین بحث ضامن است.

در تسهیلات بانکی این اتفاق نمی‌افتد، بانک همانند همیشه تنها با تایید ضامن و احراز صلاحیت متقاضی برای خرید انجام می‌شود.

مبلغ وام خرید خودرو چقدر است؟

مبلغ وام خرید خودرو ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است. اقساط وام نیز به صورت ۳۶ ماهه تعیین می‌شود. یکی از مهم‌ترین شرایط دریافت این وام داشتن حساب قرض‌الحسنه در بانک بوده و پس از سه تا یک سال سپرده‌گذار می‌تواند وام دریافت کند.

بانک سامان ۱۰۰ میلیون تومان وام با نرخ بهره ۱۸ درصد، بازپرداخت ۳۶ ماهه به سپرده‌گذاران خود پرداخت می‌کند. اقساط ماهانه این وام حدود چهار میلیون است.

موسسه مالی ملل نیز اعلام کرده که وام با نرخ ۱۵ تا ۲۰ درصد و مبلغ ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند.

بانک ملت تسهیلاتی با عنوان وام خرید خودرو ندارد اما درخواست وام خرد را با عقد مرابحه یا کارت اعتباری پوشش می‌دهد.

از طریق سامانه تسهیلات «فرابانک» این بانک متقاضیان می‌توانند با توجه به رتبه اعتباری در این بانک ۲۰، ۳۰،۵۰یا ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرند و در اقساط ۳۶ تا ۶۰ ماهه آن را بازپرداخت کنند.

برای دریافت این وام فرد ملزم به خرید کالای خاصی نیست و یکی از مواردی که می‌تواند از این تسهیلات استفاده کند خرید خودرو است.

برخی از شعبه‌های بانک‌های آینده، ایران زمین، حکمت ایرانیان، پارسیان، انصار و قوامین وام خرید خودرو می‌دهند که مبلغ همه آن‌ها ۱۵ تا ۳۰ میلیون تومان است و به صورت ۲۴ ماهه، بازپرداخت ۱۸ تا ۲۲ درصد است.

منبع : گسترش نیوز