به گزارش پایگاه خبری نشان :

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران است. به علیرضا بیرانوند پس از صعود تیم ملی به جام جهانی تبریک گفته شد. علیرضا بیرانوند در سنین جوانی با خانمی به نام اکرم ازدواج کرده است.علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران و باشگاه بواویشتا است. علیرضا بیرانوند به همراه همسر و دخترش در پرتغال حضور دارد.

علیرضا بیرانوند دروازه بان

با محمد نصرتی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم و عملکرد رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه و البته مشکلات تمام نشدنی پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید

علیرضا بیرانوند

بعد از شکست مقابل فولاد در سوپر جام، پرسپولیس بازی مهمی را مقابل نساجی برد. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

حواشی علیرضا بیرانوند

در بازی سوپرجام به دلیل درگیری بر سر یکسری مسائل مثل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، پرسپولیس تمرکز کافی را نداشت. از طرفی آقای گل محمدی استعفا داد به دلیل عدم دریافتی بازیکنانش و اینها مسائلی بود که مانع پیروزی مقابل فولاد خوزستان شد. در بازی اما پرسپولیس مقابل تیم نساجی خیلی خوب و با انگیزه ظاهر شدند و با کسب امتیاز کامل و یک بازی بسیار با کیفیت روند خوبشان را کلید زدند، امیدوارم در ادامه فصل همین روند را ادامه دهند و بتوانند دل هواداران محترم و بیشمار را شاد کنند.

عملکرد هنانوف و صفروف را چطور دیدید؟

به نظرم هر دو بازیکن با کیفیت هستند و قطعا بهتر از این هم خواهند شد. یک نکته‌ای که درباره بازیکنان تاجیکستانی و خوش تکنیک پرسولیس حائز اهمیت است، پیشرفت آنها است که روز برزو بهتر کار می‌کنند و با تیم خیلی خوب مچ می‌شوند. بنظر من خیلی بازیکنان خوب، آینده‌داری هستند و می‌توانند به این تیم در مسیر قهرمانی‌اش کمک کنند

علیرضا بیرانوند و عملکرد آن

عملکرد درویش را در این مدت چطور ارزیابی می‌کنید؟

از زمانی که درویش روی کار آمد، تغیییرات خوب و روند خوبی را تیم داشته و فکر می‌کنم شرایط تیم در ادامه کار هم خیلی بهتر شود. درکل عملکرد پرسپولیس خوب بوده، باوجود اینکه مشکلات بسیاری داشته، تغییرات نیم فصل، بلاتکلیفی هیئت مدیره، نبودن مدیر عامل و همچنین اتفاقات اول فصل و جداشدن یک سری بازیکنان کلیدی که با این مشکلات در کل عملکرد خیلی خوب و قابل قبولی بوده است.

نسبت به گذشته این تغییرات کمی زمان بر شد. در این برهه حساس هم  نتوانستند خریدهای خوب بیشتری داشته باشند و فکر می‌کنم تا کنون تیم میانگین دو امتیاز از هر بازی را کسب کرده است. باید ببینیم در ادامه کار چه خواهد شد.به هر حال پول حرف اول و آخر را می‌‍زند و شاید پرسپولیس به خاطر همین مشکل نتوانسته خودش را آنطور که باید و شاید تقویت کند.

نظر شما در خصوص بازگشت رضاییان چیست و اینکه پرسپولیس باز هم نیاز به بازیکن جدید دارد؟

خب رامین بازیکن با کیفیتی است و در بالاترین سطح بازی کرده است. قطعا رضاییان در ادامه فصل می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و سمت راست این تیم را فعال تر و قوی تر از قبل کند.

علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس

به نظرم پرسپولیس باز هم نیاز به بازیکن دارد و باید هرچه زودتر یک مهاجم به ترکیب خودش اضافه کند. مهاجمی که بتواند روی هوا موثر باشد و زوج خوبی با عبدی تشکیل دهد. ضمنا ما بالاخره متوجه نشدیم وضعیت آل کثیر چه شد. اگر قرار به جراحی است که خب باید این کار را زودتر انجام دهد و خودش را به فصل بعد برساند و اگر هم نیاز به جراحی نیست که هرچه زودتر باید تکلیفش را مشخص کند تا کادرفنی برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل چقدر است؟

پرسپولیس قطعا شانس بالایی دارد. مدعان اصلی قهرمانی پرسپولیس، استقلال و سپاهان هستند. فوتبال جذابیتش به غیر قابل پیش بینی بودنش است و در ادامه هر تیمی که بهترین استفاده و بیشترین زحمت را بکشد به این مهم دست پیدا خواهد کرد. پرسپولیس انگیزه خوبی دارد و قطعاً شانس بالایی دارد چرا که در همه خطوط روند مثبت و رو به رشدی داشته هم در خط دفاع، خط حمله، خط دروازه و .. مهمترین فاکتور انگیزه است. یکسری تیم‌ها بعد از چند دوره قهرمانی اشباع می‌شوند اما خوشبختانه همه‌ی اعضای تیم پرسپولیس چه کادر فنی و چه بازیکنان نشان داده‌اند که توانایی و انگیزه رسیدن به قهرمانی چند باره را دارند.به نظرم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و خیلی زود استقلال را در صدر جدول می‌گیرد.

یکی از مشکلات بزرگ پرسپولیس در این چند وقت بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بود. خیلی‌ها از سال‌ها قبل طلبکار هستند و در تمام این سال‌ها هیچ مدیری طلب آن‌ها را پرداخت نکرده است. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

متاسفانه نباید این اتفاقات پیش بیاید و کار به شکایت و شکایت کشی برسد. همانطور که شما گفتید همه این مشکلات به ضعف مدیریت برمی‌گردد و مدیران قبلی باید این کار را می‌کردند. این مسائل مربوط به آقای درویش نمی‌شود و امیدوارم مدیر عامل جدید کاری کند که بدهی‌های سال گذشته مانند قبل نباشد و بدهی ببار نیاورد. مثلا در ماجرای بیرانوند خیلی‌ها به او هجمه وارد کردند ولی من واقعا دلم به حال او سوخت و غصه خوردم.

علیرضا موقع رفتنش کلی پول به پرسپولیس داد و از مدت‌ها قبل به دنبال دریافت طلبش بود ولی مدیران قبلی پرسپولیس در حقش بد کردند. شکایت بیرانوند برای چندین ماه قبل بود و نمی‌دانم چرا بعضی‌ها به او توهین کردند.

تیم سابقتان تراکتور اصلا حال و روز خوبی ندارد. در مورد شرایط این تیم چه صحبتی دارید؟

خب شرایط تراکتور با داشتن بازیکنان نسبتا خوب اصلا تعریفی ندارد و کادر فنی این تیم اصلا خوب نتیجه نگرفته است. عدم ثبات و حواشی ریز و درشت باعث شده کار تراکتور با این هواداران پرشور به اینجا برسد. من آنجا بازی کردم و می‌دانم هواداران تراکتور با تیمشان زندگی می‌کنند و عاشق تراکتور هستند. زنوزی پول زیادی از جیبش هزینه کرد  ولی به نظرم نداشتن مشاوران و مدیران خوب تراکتور را به این روز انداخت. مثلا کسی که بتواند خوب با خارجی‌ها قرارداد ببندد. شما ببینید تراکتور در چند وقت اخیر این باشگاه چند میلیون دلار بابت بازیکنانی پرداخت کرد که هیچ کارایی نداشتند. امیدوارم هرچه زودتر شرایط تراکتور نرمال شود و این تیم به آرامش برسد.

تراکتور در لیگ می‌ماند؟

قطعا می‌ماند. درست است الان در منطقه سقوط قرار دارد، ولی به طور حتم اوضاع این تیم بهتر خواهد شد و با حمایت هواداران نتایج تراکتور سیر صعودی خواهد گرفت و شرایط بهتر خواهد شد

منبع: خبرورزشی