به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی عبدی در تیم پرسپولیس پا به توپ است. مهدی عبدی از فوتبالیست های دهه 70 است. مهدی عبدی به تازگی ازدواج کرده است. فیلم جشن عروسی مهدی عبدی منتشر شده است.مهدی عبدی دانشجوی لیسانس رشته کامپیوتر دانشگاه آزاد قائمشهر مازندران است، او با 181 سانتی متر قد در پست مهاجم بازی می کند و راست پا است.

مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

مهدی عبدی

درخشش مهدی عبدی

درخشش مهدی عبدی در لیگ برتر ایران به ویژه لیگ قهرمانان آسیا مدت هاست توجه تیم های حاشیه خلیج فارس را به خود جلب کرده است.

البته آذر ماه سال گذشته مهدی عبدی که تا سال ۱۴۰۲ با پرسپولیس قرارداد داشت، پس از مذاکره با مسوولان این باشگاه و ایجاد تغییراتی در آپشن‌های قراردادش، قرارداد خود را دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.

بنابراین مهاجم مازندرانی و چارچوب شناس پرسپولیس تا سال ۱۴۰۴ با این باشگاه قرارداد دارد و برای جدایی باید رضایت مسئولان این تیم را جلب کند.

مهدی عبدی پیش از این نیز از یونان، بلژیک و پرتغال پیشنهاد داشت اما خودش اعلام کرد به خاطر علاقه اش به پرسپولیس تمایلی به جدایی نداشته و دوست دارد بماند.

شاید بعد از پایان فصل جاری این مهاجم قائمشهری تصمیم جدیدی بگیرد چرا که شنیدیم پیشنهاد اماراتی ها از لحاظ مالی بسیار وسوسه انگیز است.

در دهه ۸۰ بازیکنان ایرانی زیادی به لیگ امارات کوچ کردند. لیگی که از نظر کیفی در سطح پائینی قرار داشت اما به مقصد مورد علاقه ستاره‌های فوتبال ایران بدل شده بود. اختلافات سیاسی بین ایران و امارات باعث شد باشگاه‌های اماراتی دیگر قید فوتبالیست‌های ایرانی را بزنند و درست همان موقع بود که لیگ ستارگان قطر دست روی فوتبالیست‌های ایرانی گذاشت و با پیشنهادهای کلان مالی ستاره‌های فوتبال ایران را وسوسه کرد تا در تیم‌های این کشور توپ بزنند.

حالا اسم لیگ امارات عوض شده و مشکلات سابق برای بازی کردن بازیکنان ایرانی در این کشور مهیا شده است کمااینکه بازیکنان درجه یک ایرانی مثل احمد نوراللهی و مهدی قایدی در دوران اوج‌ فوتبال خود پیشنهاد تیم اماراتی شباب الاهلی را قبول کردند.

آیا مهدی عبدی نیز راه احمد نوراللهی و مهدی قایدی را خواهد رفت؟ باید منتظر ماند و دید!

بیوگرافی فوتبالی مهدی عبدی

مهدی عبدی فوتبال را با هم محله ای خود علی علیپور و برادرش حسن عبدی از روستای قراخیل قائمشهر شروع کرد سپس به صورت جدی با تیم پرسپولیس قائمشهر زیر نظر محمد و رضا رامشگر فوتبال ادامه داد

در سال 96 – 97 از قائم شهر به تیم امید پرسپولیس تهران پیوست و زیر نظر رضا حلالی توانست در لیگ امید های کشور با 24 گل زده به آقای گل این لیگ دست یابد.

مراسم عروسی و ازدواج مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس در ۲۳ سالگی داماد شد، او جشن بزرگی به مناسبت ازدواجش برگزار کرد که به علت تجمع و حضور مهمانان زیاد در شرایط کرونایی انتقادهایی داشته است

ویدیوهای منتشر شده از جشن مراسم ازدواج مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس انتقادهای زیادی را در پی داشت. البته به دلیل پوشش و لباس مهدی عبدی این جشن متعلق به مراسم ازدواج وی نیست و جشنی برای داماد شدن و یا به نوعی جشن پایان مجردی است، اما دوستان و طرفداران نزدیک مهدی عبدی در استوری به او تبریک خوشبخت باشی را نوشتند.

رویای مهدی عبدی

معمولا هر طرفدار پرسپولیس یا استقلال، این آرزو را دارد برای یک بار هم که شده به جای سکو‌های ورزشگاه، درون زمین برای تیمش بجنگد. عبدی درباره کلیپی که گفته می‌شود مربوط به دربی ۸۰ است و در ورزشگاه نشسته و پرسپولیس را تشویق می‌کند، می‌گوید: «اولا فکر می‌کنم دربی ۸۱ بود نه ۸۰. من در ورزشگاه با بچه محل‌هایم بودم و خیلی علیپور را تشویق کردیم، چون بچه محل ما بود، اما هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم که روزی در دربی بازی کنم چه برسد به این که در مستطیل سبز از زدن گل به استقلال خوشحالی کنم. نمی‌توانم خوشحالی‌ام را بابت تجربه این حس کتمان کنم، حسی که هنوز هم باورم نمی‌شود که آن را تجربه کرده‌ام. فکر می‌کنم هیچ وقت نباید از تلاش برای رویا‌ها دست کشید. همین…»

عامل حرکت در زندگی| داشتن هدف، ضرورتی مهم است که به زندگی ما جهت می‌دهد، منشأ حرکت و امید در زندگی است. هدف به ما نشان می‌دهد باید کجا باشیم و حالا کجا هستیم؟

هدف به چه دردی می‌خورد؟ | هدف یک ترجیح نیست، الزامی است برای هر زندگی پویا، برای کسانی که نمی‌خواهند دچار روزمرگی و تکرار باشند، شوق زندگی وابستگی زیادی به هدفمند بودن آن دارد، چون هدف و تلاش برای رسیدن به آن کسالت و رخوت را از بین می‌برد!

شغل و تحصیل هدف نیستند| هدف باید روشن و واضح باشد، مقصد مهمی که باید به آن برسیم، شغل، تحصیل و امثال این‌ها هدف نیستند بلکه ابزار رسیدن به هدف محسوب می‌شوند.

هدف دقیق و مصداقی است| خوشحالی، خوشبختی و این نوع عناوین کلی هم نوع زندگی هستند، اما هدف نیستند. هدف می‌تواند در خدمت خوشبختی باشد، اما خود خوشبختی هدف نیست، چون دقیق و مصداقی نیست. هدف باید مشخص بیان و ثبت شود و ضرب الاجل‌های کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشد. به طور مثال مهدی عبدی برای رسیدن به پرسپولیس از تیم امید‌های باشگاه شروع کرده است.

منبع: خبرورزشی