به گزارش پایگاه خبری نشان :

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه این نیرو، تغییرات زیادی در ماهیت و هویت یگان‌های خود به وجود آورده است، گفت: امروز این شایستگی وجود دارد تا داوطلبانه، مأموریت‌های بسیاری را بپذیریم.

وی با بیان این که یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مرزهای شمال‌غرب، غرب، جنوب‌شرق، جنوب‌غرب و شمال‌شرق مستقر شده‌اند، اظهار داشت: حضور نیروهای ارتش در مرز به این معنی نیست که خطری کشور را تهدید می‌کند، بلکه این مهم به دلیل آمادگی بیش‌تر و اشراف اطلاعاتی در مرزها انجام می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، امن‌ترین کشور در منطقه است و با رهبری الهی فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای مسلح ولایت‌مدار در صدد حفظ امنیت منطقه تلاش می‌کند.

امیر حیدری با بیان اینکه نباید به بیگانگان اطمینان و اتکا کرد، افزود: باید با هم‌افزایی و اتحاد در منطقه، مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم. امروز جمهوری اسلامی ایران، از امنیت بی‌نظیری برخوردار است و هر متجاوزی که قصد حمله به کشور را داشته باشد، سزای حماقت خود را خواهد دید.

وی با تاکید بر اینکه امنیت کامل و پایداری مبتنی بر دانش و فناوری در مرزها وجود دارد، خاطرنشان کرد: در تمامی مرزهای کشور، رصد و پایش مکانیزه انجام می‌شود و مسیر موفقیت و سربلندی با تبعیت از شهدای والا مقام و در رکاب ولی امر مسلمین طی می‌شود

منبع " گسترش نیوز