به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با HRT کرواسی درباره شانس بازی ایران در جام جهانی و بازی با تیم ملی آمریکا گفت: من علاقه‌ای به صحبت درباره روابط سیاسی ایران و آمریکا ندارم. بین دو کشور اختلاف نظر وجود دارد اما ما فقط می‌خواهیم به فوتبال فکر کنیم.

وی افزود: هدف ما عبور از گروه است. همیشه گفته‌ام تیم بزرگی داریم و می‌توانیم به مرحله بعد راه یابیم. می‌توانیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم که اولین بار برای ایران است.

اسکوچیچ ادامه داد: انگلیس سخت‌ترین حریف ایران خواهد بود، اما با توجه به نزدیکی ایران و قطر، اینجا زمین خانگی ما خواهد بود. این مانند بازی در استادیوم آزادی خواهد بود و به همین خاطر تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از این گروه به دور بعدی راه یابیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هم‌چنین در اظهاراتی جداگانه‌ که در SUN انگلیس منتشر شده، گفت: در بازی با انگلیس هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد؛ ما ۱۵ بازی انجام نمی‌دهیم، یک بازی انجام می‌دهیم و هر چیزی ممکن است در یک بازی اتفاق بیفتد.

اسکوچیچ اضافه کرد: شاید ترجیح می‌دادیم در بازی اول با انگلیس بازی نکنیم اما ما بازیکنان زیادی داریم که در اروپا بازی می‌کنند و می‌توانند با احترام کامل به دیگران بجنگند، اما آنها می‌توانند برای عبور از این گروه و کسب سهمیه بجنگند. 

وی ادامه داد: مردم هم‌چنین سعی خواهند کرد بگویند که ما شرایط قطر را بهتر می‌دانیم و این یک مزیت خواهد بود. اما مزیت واقعی ما این است که بازیکنان زیادی داریم که در دومین یا سومین جام جهانی حضور خواهند داشت. ما در آسیا شماره ۱ هستیم، اما این مهم نیست. مهم است که ما بهترین بازیکنان‌مان را آماده کنیم و می‌دانم که ما روحیه مردم ایران را همراه خودمان داریم. برای این بچه‌ها بازی کردن برای کشورشان بسیار مهم است.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: دلیلی وجود ندارد که فکر نکنیم می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم، چرا که نه! به یاد داشته باشید که من کروات هستم، بنابراین می‌دانم که می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم.

وی افزود: مردم می‌توانند بازی را تماشا کنند و بگویند پیروزی ایران مقابل انگلیس یکی از بزرگترین شوک‌های تاریخ جام‌جهانی خواهد بود. خوب! شما می‌توانید این‌طور فکر کنید. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

منبع: خبرورزشی