به گزارش پایگاه خبری نشان :

روز گذشته جسد دو کودک 7 و 10 ساله در بلوار طبرسی واقع در مشهد، کشف شده بود که بر طبق گفته های بازپرس ویژه قتل عمد مشهد، متهم اصلی پدر این دو کودک بوده است.

احداث نیروگاه های تجدیدپذیر برای محرومیت زدایی در دستور کار دولت / انرژی های تجدیدپذیر دیگر گران نیست

پدر این دو کودک، ابتدا یکی از آن ها را خفه کرده و کشته و سپس کودک دوم را با لگد پرت کرده است. کودک دوم بر اثر اصابت سرش با جایی، جان خود را از دست داده است. این مرد که جابر نام دارد به خاطر اختلاف با همسرش دستگیر شد و پس از دستگیری محلی که در آن اجساد فرزندانش را دفن کرده بود نشان داد.

این متهم در گفت و گویی اعترافات وحشتناکی داشت که در ادامه با هم می خوانیم:

این متهم در ابتدا گفت: سال 95 پس از آن که همسر و دو فرزندم را رها کردم به مشهد آمدم ، همسرم به طور غیابی از من طلاق گرفت و از آن جایی که قصد ازدواج مجدد داشت از من خواست تا سرپرستی فرزندان مان را به عهده بگیرم.

دخترم را پس از شکنجه با طناب دار خفه کردم

وی افزود: دخترم با من بسیار بد رفتار بود و می گفت مادرش از او خواسته تا من را اذیت کند. من هم در ابتدا برای تلافی، دو بار آب جوش روی او ریختم و یک بار هم طناب دار را به دور گردن او پیچاندم تا بترسانمش، اما رفتار او تغییری نکرد و من در نهایت با طناب دار او را خفه کردم.

پسرم شاهد دفن خواهرش بود

او در پایان گفت: با کمک دوستم دخترم را در بیابان با حضور پسرم دفن کردیم. پسرم مدام می گفت تو خواهرم را دفن کردی و من هم در حال عصبانیت به او حمله کردم و با لگد به شکمش زدم. این حرکت من باعث شد سرش به سنگ قرنیز بخورد. پس از این اتفاق تا دو سه هفته هر روز تشنج می کرد تا سرانجام جانش را از دست داد.

منبع " خبرآنلاین