به گزارش پایگاه خبری نشان :

رضا رویگری بازیگر مختارنامه در ویدیوهای قبلی از فضای آسایشگاه کهریزک گله کرده بود و آنجا را مانند زندان خوانده بود، رضا رویگری در صحبتهای جدیدش تاکید کرد من به این لحاظ این فضا را مانند زندان خواندم که برای من که همیشه با مردم زندگی کرده ام، بدون مردم بودن مثل زندان است و این جا از لحاظ جسمی و روحی شرایط خوبی دارم و رسیدگی لازم را دریافت می کنم رضا رویگری متولد 6 دی 1325 در تهران بازیگر ، خواننده و نفاش می باشد. رضا رویگری برای بار دوم در سال 92 ازدواج کرد. رضا رویگری 9 ماه بعد از ازدواج دوم سکته مغزی کرد. رضا رویگری در کنار آذین رئوف بازیگر و مریم ناظران روزنامه نگار است. رضا رویگری خواننده سرود «ایران ایران» (اللّٰه اللّٰه) در آغاز انقلاب ۱۳۵۷ ایران است.

حرف های زن رضا رویگری 

 

 

بغض تارا کریمی، همسر دوم رضا رویگری

در ادامه تارا کریمی همسر جوان رضا رویگری با بغض از راز بستری کردن همسرش در مرکز کهریزک پرده برداشت. او درباره شرایط جسمی همسرش و سکته و فلج شدن سمت چپ بدن او صحبت کرد.

او در این باره گفت که 5 سالی می شود همسر بازیگرش از وضعیت بد معیشتی و درمانی خود برای مردم مصاحبه هایی منتشر نموده است، به همین خاطر و عدم توان مالی برای بستری کردن رضا رویگری در مراکز خصوصی، دشوار بودن جابجایی و انجام امور شخصی آقای بازیگر، با مشورت پزشکان رضا را به صورت موقت به کهریزک منتقل کرده است.

رضا رویگری در انتهای این ویدیو از همسرش دلجویی کرد و گفت به دلیل دلتنگی و شرایط بد روحی صحبت هایی درباره همسرم و رها کردنم در آسایشگاه منتشر کردم اما همیشه و همه جا تارا برای من زحمت کشیده و هر کاری توانسته برای من انجام داده است.

منبع : ساعد نیوز