به گزارش پایگاه خبری نشان :

رئیس جمهور امروز( شنبه ) در جمع مردم ورامین، قرچک و پیشوا در سالروز انتخابات ریاست جمهوری افزود: رای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، رای به اجرای عدالت بود. آنچه مردم از ما خواستند مبارزه با فقر و فساد و تبعیض بود و به این عهد خود بامردم وفادار هستیم ما دولت صادق الوعدی خواهیم بود ان‌شاءالله.

وی اظهار داشت: ترجیح دادم سالروز انتخابات ریاست جمهوری را به جای سالن اجلاس سران و شرکت در مراسم های شکلی، در جمع مردم و در کنار آنها باشم و به طرح های نیمه تمام و مشکلات آنها رسیدگی کنم.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که امروز( شنبه ) به منظور انجام بخش دیگری از سفر دولت مردمی به استان تهران، به شهرستان ورامین سفر کرده است، در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مجتمع مسکونی نیمه‌تمام آژینه در حاشیه شهر پیشوا، دیدن کرد.

رئیس جمهور در جریان بازدید خود، با مردمی که در بخش واحدهای تکمیل شده این مجتمع ساکن هستند دیدار و در ضمن گفتگو با ایشان از مشکلات و درخواست‌های آنان مطلع شد.

رئیسی با اشاره به درد و دل‌های ساکنین به خصوص درباره عدم بهره‌مندی از خدمات شهری در این مجتمع اظهار داشت: امیدواریم با توجه به مصوبات این سفر ارائه خدمات شهری به ساکنین بخش تکمیل شده این مجتمع هر چه سریع‌تر آغاز شده و تا پایان سال جاری تمام خدمات شهری برای تسهیل زندگی مردم تأمین شود.

وی با اشاره به این که برخی از ساکنان این شهرک از مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد هستند، گفت: باید به این عزیزان توجه ویژه شود، همه خانواده‌ها محترم هستند، اما این خانواده‌ها احترام ویژه دارند و باید برای آنها کار انجام شود و اعتبارات لازم برای خدمات شهری تخصیص و وزیر راه و شهرسازی برای رفع مشکلات این شهرک دستور به اقدام بدهد.

رئیس جمهور ادامه داد: با برنامه ریزی و زمان بندی از امروز که اواخر ماه خرداد است کار را شروع کنند که تا پایان سال جاری خدمات شهری برای تسهیل زندگی ساکنان اجرایی شود، وزیر راه و شهر سازی دستور به اجرای کار بدهد و استاندار و فرماندار پی گیر انجام امور باشند.

وی ادامه داد: از مسئولان انتظار انجام امور را داریم تا در بازدید بعدی دیگر شاهد این مشکلات نباشیم، تمام درخواست‌های شخصی ساکنان که با نامه به ما اعلام شده پیگیری و با شماره تماس قید شده در نامه برای بررسی مشکلات تماس گرفته می‌شود.

 مجتمع آژینه با ظرفیت احداث ۱۲۳۲ واحد آغاز شد که ۸۳۲ واحد آن تکمیل و تحویل متقاضیان شده، اما ۴۰۰ واحد آن همچنان ناتمام مانده است.

همچنین این مجتمع فاقد هر گونه خدمات شهری و عمومی است.

رئیس جمهور حرم مطهر امامزاده موسی بن جعفر(ع) را زیارت کرد

رئیس جمهور همچنین  در جریان سفر دولت مردمی به شهرستان ورامین حرم مطهر امامزاده جعفر بن موسی‌الکاظم را زیارت کرد.

سفر  امروز رییس جمهور آیت الله رییسی در جمع مردم ورامین  

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که امروز( شنبه ) به منظور انجام بخش دیگری از سفر دولت مردمی به استان تهران، به شهرستان ورامین سفر کرده است، حرم مطهر امامزاده جعفر بن موسی‌الکاظم(ع) پیشوا را زیارت و با زائران این حرم مطهر از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

رئیسی همچنین در حاشیه این زیارت، با خانواده تعدادی از شهدای این شهرستان نیز دیدار کرد.

گفتنی است رئیس جمهور امروز از پروژه نیمه‌تمام بیمارستان ۹۶ تختخوابی پیشوا که احداث آن از سال ۱۳۸۸ آغاز شده  و همچنین پروژه راه‌آهن شهری ورامین و پل قاسم آباد که عملیات اجرایی آن از ۹ سال پیش متوقف مانده است، بازدید کرد.

اجرای پروژه راه‌آهن شهری ورامین از سال ۸۸ آغاز شده و پل قاسم‌آباد نیز قرار بود به منظور تسهیل تردد و رفع تقاطع راه‌آهن با این جاده احداث شود.

قرار است در راستای نهضت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سفرهای استانی دولت مردمی، در جلسه امروز شورای اداری شهرستان ورامین، درباره نحوه تسریع در تکمیل این طرح تصمیم‌گیری شود.

منبع : فارس