به گزارش پایگاه خبری نشان :

فال روزانه، فالیست که هر روز برای هر فرد از متولدین مختلف سال تهیه می شود. مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد خودتان بخوانید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز سعی کنید رفتاری منطقی داشته باشید و پاهایتان محکم روی زمین باشند و پایه ای محکم برای آینده خود فراهم کنید. اکنون برای شما زمانی با اهمیت اساسی است که باید با داشتن تفکری واقع گرایانه برای موفقیت آینده خود برنامه ریزی کنید. شما باید پیش از آن که به رویاهایتان دست پیدا کنید برخی محدودیت ها را در زندگی خود ایجاد کنید که شما را به سوی رسیدن به خواسته هایتان پیش خواهند برد. درحال حاضر اعتماد بنفستان بهترین صلاحی ست که برای مقابله با هرنوع مخالفت و برخوردی در اختیار دارید شرایط موجود باعث شده شما از جهات مختلف تحت فشار قرار بگیرید بهتر است دعوتهای این روزها را رد کنید انرژی و وقت خود را بدرستی خرج کنید تا بتوانید از نتایج تلاشتان به خودتان ببالید از شخصی که میشناسید انتظار معجزه نداشته باشید هیچ اتفاقی نمیافتد، آستینهایتان را بالا زده و دست بکار شوید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز هر چقدر که می توانید از حس ششم قدرتمند خود استفاده کنید. چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید سونامی قدرتی در درون شما دارد ایجاد می شود که نمی توان آن را نادیده گرفت. البته پیش از هر اقدامی باید توجه داشته باشید که کارهایتان ریشه در منطق داشته باشند. بازی با موج ها لذت بخش است، اما اگر مواظب نباشید در اعماق دریا غرق خواهید شد. اگر در جستجوی عشق هستید تا مرداد شانس بسیار زیادی خواهید داشت. شاید این روزها در شرایط خوبی نباشید اما خیالتان راحت است که شرایط متغیر خیری زندگیتان را دچار خطر و آشفتگی نخواهد کرد، اعتماد به خود و توانایی هایتان را تقویت کنید، شخصی برایتان سودایی در سر دارد به او اطمینان نکنید به محض متوجه شدن این مسئله آنچه لازم میدانید انجام دهید و از او بدون اینکه متوجه شود فاصله بگیرید، برای حفظ رابطه عاطفیتان از زندگی برای خودتان یک زندان نسازید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز به آنهایی که از لحاظ سنی و یا مقام و رتبه از شما بالاتر هستند نهایت احترام را بگذارید. شما این فرصت را خواهید داشت که درس های بسیار بزرگی از آنها بگیرید، پس چشم ها و گوش هایتان را خوب باز کنید. امروز کارهایی که با عجله و بدون فکر کردن انجام شوند می توانند شما را به دردسر بیندازند. بدون فکر کردن و کورکورانه خودتان را در هیچ موقعیتی قرار ندهید و پیش از هر حرکتی از این که اطلاعات لازم را در اختیار دارید اطمینان حاصل کنید. به خاطر دیگران یا برای تبعیت از دیگران شخصیت واقعی خود را پنهان و یا تظاهر نکنید، نتیجه فاجعه آمیز خواهد بود، تنش هایی که این روزها بین شما و دیگران وجود دارد باعث آسیب پذیری عاطفی شما میشود، ممکن است دلتان بخواهد مدتی بدون آنکه با دیگران ارتباطی داشته باشید در تنهایی به سر ببرید، این روش در حال حاضر نتیجه ای که به دنبالش هستید را در پی نخواهد داشت، ممکن است به رابطه شما لطمات جدی وارد کند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز هیچ اشکالی ندارد اگر دلتان بخواهد کمی گریه کنید. اگر می خواهید برای احساسات جدید جا باز کنید باید بخشی از احساسات قبلیتان را تخلیه کنید و از فشاری که روی خود احساس می کنید بکاهید. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که خوب و بد در کنار یکدیگر است که معنا پیدا می کنند و اگر هیچ گاه ترس و محدودیت را تجربه نکنید نخواهید توانست آزادی و خوشحالی را نیز احساس کنید؛ پس اجازه دهید این دو قدرت در درونتان به تعادل برسند. در ارتباط برقرار کردن با دیگران رفتاری متعادل دارید و در عین اینکه کاملا مسقل هستید برای دیگران مرزهایشان را تعیین میکنید ،این اوخر خبری بد مثل آوار بر سرتان خراب شده یادتان باشد این روزها هم میگذرد، برای همکاری گروهی احترام بیشتری قائل شوید دلتان میخواد با شخصی که در گذشته ارتباط عاطفی داشتید صحبت کنید، یا اینکار را هرچه زودتر انجام دهید یا فکرش را بکلی از سرتان بیرون کنید.

فال فردا متولدین مرداد

امروز سعی کنید کارهایی را انجام دهید که احساسات درونتان را بر می انگیزند و اجازه ندهید موانعی که بر سر راهتان قرار می گیرند دلسردتان کنند و انگیزه تان را از دست ندهید. برای این که رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید باید نظم و ترتیب و رویکردی منطقی داشته باشید. هر کاری که می خواهید بکنید به هیچ عنوان خودتان را کنار نکشید و به انتظار این که دیگران کارهایتان را انجام دهند ننشینید. تنها کسی که منافع شما را بهتر از هر شخص دیگری در نظر می گیرد خودتان هستید، پس مسئولیت کارهایتان را خودتان به عهده بگیرید. این روزها به هر کاری که مشغولید جدی بگریدش، برایتان نتیجه های قابل توجه به همراه خواهد داشت، شور و هیجان درونیتان را با تفکر هوشمندانه و منطقی ترکیب کنید تا به مشکل برنخورید، درست است که همه چیز دارد خوب پیش میرود اما باید احتمالات را هم در نظر گرفته و برای رویارویی هر چیزی آمادگی کافی داشته باشید، وقت بگذارید و شخصی را متوجه قضاوت اشتباهش بکنید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز قدرت و توانایی های خود را تحت کنترل در بیاورید. هر بار اضافه ای که بر دوشتان است را زمین گذاشته و برای همیشه از زندگی خود حذف کنید، خواه این بار رابطه ای تاریخ گذشته باشد، خواه وسیله ای که دیگر به کارتان نمی آید. اوضاع زندگیتان دارد به موقعیت حساسی نزدیک می شود و اکنون به هیچ عنوان وقت مناسبی برای تسلیم شدن و عقب نشینی نیست. برعکس، اکنون وقت آن رسیده که از حد و مرزهایی که برای خود در نظر گرفته بوده اید فراتر بروید. شما فردی عاقل و بالغ هستید چشمتان را به روی امور کوچک و بی اهمیت ببندید و روی اولویت هایتان تمرکز کنید، در موردی کاملا ناگهانی گزینه های فراوانی پیش روی شما قرار خواهد گرفت، اگر به محدودیت هایتان دقت کنید و حد و مرز ها را در نظر داشته باشید به مشکل خاصی برخورد نمیکنید اما اگر به ترس هایتان غلبه کنید و پا را فراتر بگذارید این محدودیت ها را برای همیشه کنار خواهید گذاشت.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

قدرتی در زندگی شما در جریان است که بیش از این نمی شود آن را نادیده بگیرید. شاید لازم باشد برای این که از انرژی موجود بیشترین بهره را ببرید تغییراتی را در خودتان و زندگیتان ایجاد کنید و خودتان را با شرایط جدید وفق دهید. کوچکترین دلخوری ها در محل کار به چشمتان همچون مشکلاتی بزرگ خواهند بود و حتی با افراد مورد علاقه تان نیز خوب کنار نخواهید آمد. امروز روز خیلی خوبی برای فعالیت های اجتماعی نخواهد بود. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدا از گفتنش پشیمان شوید، بهتر است در خانه بمانید. اگر بدن آنکه حواستان باشد حرفهایی را به زبان بیاوردی که نباید میگفتید و یا رازی را که قرار بود مخفی بماند را برملا کنید بیش از دیگران خودتان دچار احساس شرمندگی خواهد شد بحث های پیش پا افتاده را جدی نگیرید و خود را از جمعی که شما را تشویق به غیبت کردن میکند فاصله بگیرید اجازه ندهید کوچکترین رفتار دیگران بتواند احساسات مثل حسادت را در وجود شما زنده کند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز همان روزی است که مدت ها در انتظارش بوده اید، پس بیشترین بهره ممکن را از آن ببرید. اجازه ندهید که سختی شرایط باعث عقب نشینی شما شود. شما در حال حاضر این قدرت را دارید که برای به دست آوردن هر چیزی که بخواهید هر مانعی را از میان برداشته و با موفقیت پیش بروید. قدرت اراده و همچنین نظم و ترتیبی که دارید نیز در این راه به کمکتان خواهند آمد. حالا دیگر باید فرصت هایی که بر سر راهتان قرار می گیرند را قدر دانسته و از آنها بهره ببرید. یادتان باشد شما در انتخاب کردن آزاد هستید اما از نتیجه انتخاب هایتان نمیتوانید فرار کنید، در مورد جایگاه فعلیتان در دنیای اطراف خود فکر کنید و اهداف خود را مجدد مورد ارزیابی قرار دهید، احساسات شما بر اساس اعتماد دو طرفه بنا شده پس اجازه ندهید وقتی خودتان میدانید چه چیزی برایتان بهتر هست دیگران با حرف هایشان شما را از نظرات و تصمیماتتان منصرف کنند.

فال روزانه متولدین آذر

شما مدام در جستجوی برترین تکنولوژی های روز هستید، اما امروز ناگهان قدرت جدیدی را در برابر خود خواهید یافت. بین راه های جدید و روش های سنتی تر یک چالش جدی برقرار خواهد شد که در آن بی شک آنچه جدید و مطابق نیازهای دنیای مدرن است برنده خواهد بود. از الان تا مرداد ماه روابط عاطفی شما در دوره طلایی خود خواهند بود. اگر در جستجوی عشق هستید دست از خجالت بردارید و خودتان را در گوشه و کنار مخفی نکنید. کافی است جسور، جذاب و شوخ باشید تا فرد مورد نظرتان را به خود جذب کنید. شور و‌ هیجان غیرقابل‌ وصفی که با حضور یک نو رسیده به خانه تان آمده، میتواند اوضاع اینروزهایتان را برایتان زیباتر کند. درحال حاضر هیچکس نمی تواند به پای اراده و شجاعتی که در وجود شماست برسد. تصمیمی که‌ گرفته اید بسیار خوبست، انعطاف پذیری می تواند اینروزها به شما کمک‌ کند تا نظر شخصی را بشنوید و احتمال اینکه ممکن است در مورد مسئله ای مالی اشتباه کنید آنرا بپذیرید.

فال روز متولدین دی

برای این که رویاهایتان تحقق پیدا کنند، باید ابزاری را در اختیار داشته باشند که این امکان را برایشان فراهم کند، امروز هر چیزی که برای عملی کردن رویاهایتان لازم داشته باشید را در اختیار خواهید داشت. شما باید سعی کنید همزمان با گسترش دادن ذهنتان تفکر خود را نیز منطقی کنید. با به کار گرفتن آنچه پیشینیان به شما آموخته اند و همچنین داشتن یک برنامه ریزی عمل گرایانه خواهید توانست موج جدیدی را در مسیر پیشرفت خود به سوی آینده ای مطلوب ایجاد کنید و تمام ابزارهای لازم برای این کار نیز در دسترستان قرار دارند. طبیعت منطقی و عملگرای شما کمک میکند تا وضعیت پیچیده ای که این روزها برایتان بوجود آمده با مهارت تمام حل کنید، با دوست یا همکاری که این اواخر باهم مشکلاتی داشته اید بلاخره کنار خواهید آمد، شرایط کنونی شما ایجاب میکند از غرور و خود محوری کاذب فاصله بگیرید، اگر در اطرافتان اتفاقات خیلی سریع پیش میرود سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و از کوره در نروید.

فال متولدین بهمن

امروز نظم و ترتیب و همچنین محدودیت ناپذیر بودن خودتان را به کار بگیرید تا ببینید چه چیزهایی به دست خواهید آورد. انرژی فراوانی در امروز نهفته است و نباید با بی تفاوتی از کنار آن عبور کنید. شما کنترلی خیلی بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر بکنید روی شرایط فعلی دارید، اما همه این ها به شرطی است که خودتان دست به کار شوید تا جادویی که در امروز وجود دارد را فعال کنید. شاید بد نباشد که انرژی خود را روی خانه و سرمایه گذاری هایتان متمرکز کنید. داشتن یک بررسی دقیق و حساب شده از اهدافتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید موقعیت های مناسب برای رسیدن به موفقیت های خود به وجود آورید. شاید بهتر باشد از وارد شدن به هر رابطه عاطفی صرفه نظر کنید مگر آنکه از لحاظ روحی آماده پذیرش هر اتفاقی باشید. در حال حاضر شما مسایل مهمتری برای توجه کردن دارید. یادتان باشد که اوضاع به خوبی الان پیش نخواهد رفت.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز برای شما یک روز عادی نخواهد بود و به هیچ عنوان نباید تا دیروقت بخوابید. صبح زود بیدار شوید، حتی زودتر از همیشه. فرصت هایی برای شما فراهم شده اند که تنها در فاصله یک قدمی شما قرار دارند و کافی است دستتان را دراز کنید تا آنها را به دست بیاورید. مسائل مربوط به گذشته را کنار گذاشته و ذهن خود را روی آینده متمرکز کنید. در محل کارتان امروز قدرت عجیبی شما را به سوی اهدافتان پیش خواهد برد و تقریبا همه چیز طبق خواسته شما پیش خواهد رفت، پس از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید. اگرچه در چشم دیگران همچون ستاره ای میدرخشید اما این اواخر اتفاقاتی افتاده که باعث شده اعتماد بنفس تان را از دست داده و فکر کنید در زندگیتان موفق نیستید، با خودتان رو راست باشید و معیارهای سنجش تان را دوباره بررسی کنید، پیشنهادی به شما خواهد شد یادتان باشد در هر شرایطی کاری را انجام بدهید که درست هست نه کاری که بنظر راحتتر هست، با یک تماس تلفنی از دو دلی در خواهید آمد.