به گزارش پایگاه خبری نشان :

وام / وام از راهکارهای دنیای اقتصاد است که برای توانمندسازی جامعه در مقابل آسیب های اقتصادی طراحی و اجرا می شوند. امروزه وام در قالب های متنوعی به متقاضیان عرضه می شود. وام‌ قرض‌الحسنه، ازدواج، جعاله، خرید مسکن، خرید کالا و غیره اشکال وسوسه‌برانگیز وام به شمار می روند. 

وام

مجید الهی راد روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در سومین دوره همایش ملی قرض الحسنه که همزمان با سراسر کشور و با حضور رئیس کل دادگستری، فرماندار، مدیران بانک های قرض الحسنه و نیکوکاران برگزار شد، اظهار کرد: صندوق امداد ولایت خراسان شمالی از ابتدای تاسیس تاکنون ۳۴۲ میلیارد تومان و در سال گذشته نیز مبلغ ۱۰۱ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان پرداخت کرده است.

وی افزود: در مجموع این تعداد، ۲۴ هزار و ۳۶۴ مورد تسهیلات معیشتی حمایتی، ۵ هزار و ۹۷۱ مورد تسهیلات اشتغال، ۵۷۷ مورد ودیعه مسکن، ۴ هزار و ۷۰۷ مورد احداث و تعمیر مسکن و مابقی نیز تسهیلات درمانی، فرهنگی و... بوده است.

مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) خراسان شمالی با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه مددجویان و سایر نیازمندان از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با همکاری بانک مهر، رسالت، خیرین و نیکوکاران پرداخت می‌شود، گفت: در سال گذشته بانک قرض الحسنه مهر ۸ هزار و ۵۹۰ مورد تسهیلات به میزان ۷۶ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وام

الهی راد بیان کرد: همچنین بانک رسالت ۶۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به میزان ۳ میلیارد تومان پرداخت کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه این امکان فراهم شده است تا تمامی نیکوکاران بتوانند با سپرده گذاری در قالب سپرده قرض الحسنه ویژه، به میزان مبلغ سپرده گذاری شده و اعتبار هم افزایی تخصیص داده شده از سوی صندوق، نیازمندان مورد نظر خود را جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه معرفی کنند.