به گزارش پایگاه خبری نشان :

​تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

آزمون ها و بازی های فکری یکی از ساده ترین شیوه ها برای آزمایش و محک زدن مغز است. برای حل آنها شما باید خارج از چهارچوب فکری خود عمل کنید. این کار باعث می شود تا ذهن شما خلاق تر و تحت هر شرایطی آماده باشد. اکنون ما شما را به انجام آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی دعوت می کنیم تا مغز خود را محک بزنید.

در آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی، شما باید با توجه به سرنخ ها تشخیص دهید کدامیک از خانم ها چاقوی طلایی مرد را دزدیده است. در تصویر یک مرد عصبانی و سه خانم وجود دارد. مرد ادعا می کند که کسی چاقوی او را دزدیده است. آیا می توانید به مرد کمک کنید تا دزد را شناسایی کند؟

تست های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شوند. این آزمون میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی استدلال منطقی و حل مسائل یک فرد را اندازه گیری می کند.

اکنون وقت آن است که به تصویر زیر نگاه کنید و دزد را تشخیص دهید. پیشنهاد می کنیم تصویر را با دقت بررسی کنید تا سرنخی را از دست ندهید. در نهایت، برای رسیدن به جواب باید از ذهن خلاق  و چشمان تیزبین تان استفاده کنید، چون جواب درست در مقابل چشمان شما قرار دارد.

اگر موفق شدید جواب را پیدا کنید به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز موفق نشده اید، نگران نباشید، برای دیدن پاسخ به تصویر زیر نگاه کنید:

پاسخ آزمون شناسایی دزد چاقوی طلایی خدمتکار است! شواهد موجود در تصویر نشان می دهد که او چاقو را در میان گردگیر مخفی کرده است.

تست هوش