به گزارش پایگاه خبری نشان :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.

آزمون شناخت فرد بیدار؛ در تصویر آزمون شناخت فرد بیدار ما سه نوجوان را مشاهده میکنیم که در اتاق خواب بر روی تخت خود دراز کشیده و مشغول استراحت می باشند،ولی یکی از این نوجوانان بیدار می باشد و خودشو به خواب زده است.

آیا میتونید این نوجوان رو با توجه به نشانه هایی که در تصویر موجود است شناسایی کرده و بگویید کدام فرد می باشد.شما برای حل آزمون شناخت فرد بیدار تنها 8 ثانیه فرصت دارید.

پاسخ آزمون شناخت فرد بیدار

شاید خیلی ها نوجوان سمت چپی را فرد بیدار معرفی کنند ان هم به دلیل نوع خابیدن که ملحفه ای بر روی خود نینداخته است،ولی بعضی افراد عادت به این کار دارند و طبیعی می باشد،پسر سمت راستی نیز چنان خوابی رفته که احتمالا تا فردا صبح بیدار نخواهد شد.

کسی که خودش را به خواب زده نوجوان وسطی می باشد،به کفش های گلی وی دقت کنید که مشخص است که به تازگی بیرون رفته است و چیپس سیب زمینی برای خود خریده و مشغول خوردن آن بوده که والدین به اتاق بچه ها سر می زنند و وی مجبور شده خودش را به خواب بزند.

تست+هوش (34)