به گزارش پایگاه خبری نشان :

خودرو یکی از مکانیزم های تنظیم بازار است. خودرو حسن های زیادی هم برای متقاضی و هم برای تولیدکننده دارد. خودرو این امکان را می دهد که متقاضی خرید خودرو با مبلغ پایین تری از کف بازار به هدف خود برسد. خودرو خیلی به اقتصاد کشور می کند. مرحله دوم طرح فروش سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به‌زودی برگزار می‌شود. در ابتدا قرار بود آغاز این طرح 16 اردیبهشت باشد. اما مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودرو، اعلام کرد: زمان ثبت‌نام دوره دوم یکپارچه تخصیص خورو ۱۶ اردیبهشت نیست و قطعا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ایران‌خودرو

 به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند هفتمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (فراخوان)برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه ً صرفا برای منتخبین بخش سوم اولویت های تابستان 1402 ، به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت تابستان 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند.

شرایط طرح فروش فوری ایران خودرو خرداد 1402:

JHrL54ZTJkcG