به گزارش پایگاه خبری نشان :

به تازگی همسر بهرام رادان با همسر مینا مختاری به لندن سفر کردن . بهرام رادان به همراه همسرش مدت زیادی هست در انگلیس هستند . بهرام رادان برای تفریح به انگلیس سفر کرده . بهرام رادان در استوری این چند وقت اخیر به اروپا گردی با همسرش اشاره کرد . ادامه این مطلب توضیحات بیشتری در مورد سفر بهرام رادان میخوانیم .

بهرام رادان در ایام نوروز 1401 خبر ازدواج خود را اعلام کرد. این بازیگر مشهور کشورمان با پست کردن یک ویدیو در پیج اصلی اینستاگرامش که بالغ بر 6.6 میلیون دنبال کننده دارد، از همسرش رونمایی کرد. خانم مینا مختاری همسر بهرام رادان هم این ویدیو را در پیج خود که بیش از 317 هزار دنبال کننده دارد، پست کرد. این پست ها تا امروز میلیون ها بازدید داشته و هزاران کامنت تبریک برای آنها ثبت شده است.

بهرام رادان

بهرام رادان و همسرش مینا مختاری

آقای بهرام رادان برای اولین بار است که خبر ازدواج خود را منتشر می کند. چرا که بیشتر بازیگران در طول عمر خود چندین بار ازدواج می کنند. وی یکی از جذاب ترین بازیگران ایرانی است و علاوه بر آن در صنعت مدلینگ و کارهای بشر دوستانه هم فعالیت دارد و یکی از سفیرهای سازمان ملل متحد می باشد. باید بگوییم که آقای بهرام رادان با بازی در فیلم سنتوری به اوج شهرت خود در دنیای بازیگری دست یافت.

بهرام رادان از بازیگرهای توانایی هست که این روزا در اوج خودش قرار داره و حسابی داره میترکونه و دیده میشه و دیگه برای خیلی ها عادی هست دیدن این بازیگر توی هر فیلمی از کمدی تا دارم و تراژدی و نقش های فان و جدی که همه شون باهم اثبات کردن که این بازیگر تک بعدی نیست و میشه گفت که بهرام رادان خیلی راحت میتونه از پس هر نقشی بربیاد و جوری بترکونه که حد نداره مثلا توی یکی از آخرین فیلم هش یعنی ابلق به زیبایی هر چه تمام تر نقش یه مرد بد ذات رو به نمایش درآوورد این بازیگر و توی سریال جیران هم که نشون داد چطور میتونه نقش یه مرد مستبد رو ایفا کنه.

با این حساب میشه به بازی بهرام رادان اعتماد کامل داشت و البته که یه موضوع دیگه ای که راجبه این بازیگر بجز مهارت و هنر بازیش وجود داره جذابیت چهره ی این بازیگر مرد هست که بیشتر به خاطر چشم های رنگی هست که داره و به خاطرشون میشه اون رو جزء پنج بازیگر مرد جذاب سینمای ایران به حساب آوورد. اما برسیم به حواشی این تازه داماد که میدونید به تازگی به جرگه ی متاهلین پیوسته و رفته سر خونه و زندگیش و البته که این روزا دارن با عروس خانوم بعد از گرفتن مراسم عروسی لاکچریشون تو یه کشور دیگه دارن، اروپا گردی میکنن که در ادامه بیشتر راجبش براتون صحبت میکنیم.

این روزا این امر خیلی عادیه که بازیگرا تو یه کشور دیگه دزندگی کنن و در مواقعی که پروژه ی کاری داشتن بیان ایران و خیلی از افراد بازیگر خودشون و حتی بچه هاشون اقامت کشورهایی دیگه رو دارن و و به نوعی محل سکونتشون اونجاست و یا اگر هم اونجا نباشه رفت و آمدشون نسبت به اقشار عمومی جامعه به کشورهای خارجی خیلی راحت تر و در مواقعی مثل آب خوردن هست مثلا احتمالا بدونید که گفته میشه که پارسا پیروزفر از افرادی هست که اقامت کشور آمریکا رو داره و در هر شرایطی میتونه بره و بیاد.

ولی حالا به تازگی یه موضوعی راجبه بهرام رادان ذهن طرفداراش رو درگیر کرده، حالا ماجرا از چه قراره؟ همسر بهرام رادان یعنی مینا خانوم این روزا توی پیج اینستاگرام خودش عکس هایی منتشر میکنه که نشون میده این خونواده توی لندن هستن که خب با توجه به این که مدت زمان طولانی داره میشه که این زوج در انگلیس به سر میبرند یه سری از افراد براشون سوال پیش اومده که این بازیگر و همسرش برای زندگی رفتن به لندن یا فقط یه تفریح ساده و به قولی یه ماه عسل هست که چند ماهه هست و به قولی تور اروپا گردیه و هدف این زوج فقط تفریح و سپری کردن ماه عسل هست اون هم اینقدر لاکچری!

بهرام رادان

جامعه کم کم داره به سمتی میره که وقتی عجیب باشی و یه حالت غیر قابل درک رفتار کنی برای دیگران جالب میاد و یه جورایی انگار به عنوان یه آدم خاص شناخته میشی و اگر هم توی فضای مجازی مثل اینستاگرام باشی  خیلی بالا میای و دیده میشی و اینجوری میشه که بار خودت رو بستی! احتمالا از اینجور افراد توی مجازی علی الخصوص اینستاگرام دیدید و براتون سوال بوده که چرا این افراد اینجوری رفتار میکنن و قصد و هدفشون چی هست که به قول شاعر که میگه واسه نونه واسه نونه تا به کارش تو بخندی!

خب تکلیف اینجور افراد مشخصه ولی خب یه موقع هایی هم هست که سری ها از روی حس هنری که دارن یه سری پست ها منتشر میکنن که شاید درکش برای عموم ساده نباشه مثلا مینا خانوم، همسر بهرام رادان از اون دسته از افرادی هست که بسیار حس هنری خاصی داره و اصلا خودشون هم هنرمند و طراح لباسن و حالا یه عکسی با فالووراشون به اشتراک گذاشته بودن که یه نکته ی عجیب توی این عکس به چشم میزد و اون هم وجود یه شمعدونی رو یه تخته سنگ بود که خب اصلا دلیل منطقی براش وجود نداشت و نمیشد حدس زد که چرا این وسیله باید در اونجا قرار میگرفت!

خیلی از افراد سلبریتی و معروف دارن به سمتی میرن که این روزا از نشون دادن قسمت های لاکچری زندگیشون دوری میکنن تا یه موقع مورد انتقاد قرار نگیرن ولی خب زن بهرام رادان دوست داره که به نوعی لاکچری باشه پیجش و البته که میشه حدس زد که این لاکچری بودن نمایشی نیست و اگر ایشون لاکچری نباشه پس کی باشه! تا اینجا هم گفتیم که خیلی از تفریحات و گردش های این زوج از روی پست و استوری های مینا خانوم هست که معلوم میشه ولی خب مینا خانوم به مناسبت تولدش یه عکسی پست کرد که خیلی ساده بود و اصلا با اون همه پست لاکچری توی پیجش سنخیت نداشت که تا حدودی غریب و بعید بود.