به گزارش پایگاه خبری نشان :

بهاره رهنما در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد . بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه ای است که هر روز حواشی جدیدی برایش رقم می خورد .  بهاره رهنما در ازدواج اول خود با پیمان قاسم خانی با وجود فرزند منجر به طلاق شد . بهاره رهنما بعد طلاق و ازدواج دوم ، خود را بر سر زبان ها انداخت . بهاره رهنما با این ازدواج حاشیه های زیادی برای خود درست کرد . در ادامه به استایل جدید بهاره رهنما میپردازیم .

بیوگرافی بهاره رهنما

تاریخ تولد :1352/9/10

محل تولد :اراک

تحصیلات : لیسانس ادبیات فارسی و حقوق قضایی

زمینه فعالیت :بازیگر، فیلمنامه نویس و نویسنده

همسر سابق :پیمان قاسم خانی (نویسنده و بازیگر)

همسر فعلی:امیرخسرو عباسی

جوانی بهاره رهنما

زندگی خصوصی بهاره رهنما

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما درسال 1370 به دلیل درس خواندن به صورت جهشی، وارد دانشگاه شد و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوقی فضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی می باشد. 

 بهاره رهنما یکی از بازیگرانی هست که حاشیه های زیادی تا به امروز داشته و یه جورایی در مدت زمان هایی که در عرصه ی بازی فعال نبوده با کمک این حاشیه ها در یادها مونده مثلا از حاشیه های طلاقش از پیمان قاسمخانی که اون هم بعد از یه زندگی مشترک طولانی بگیر تا ازدواج مجدد و بعد از اون هم در مدت کوتاه طلاق مجدد که خب بهاره رهنما در این بین مقدار زیادی کم کار شد اون هم بهاره ای که از بازیگران ثابت تلویزیون محسوب میشد یه جورایی ولی این اواخر بهاره رهنما اینطور عنوان کرد که به علت طلاقش از آقای قاسمخانی بوده که کم کار شده و حتی کنار گذاشته شده! حالا چرا؟

چون به گفته ی ایشون به علت ثبت شدن همچین طلاقی خیلی از عوامل فیلمساز در تلویزیون میخوان که فیلمنامه هاشون رو این نویسنده بنویسه و به همین علت راضی به همکاری با بهاره رهنما نیستن و یه جورایی به کلی خانوم بازیگر رو کنار گذاشتن! اما برسیم به این روزهای بهاره خانوم که در صفحه ی اینستاگرامش حسابی فعاله و چیزی که این روزا بیشتر از هر زمانی در رابطه با این بازیگر جلب توجه میکنه تغییر و کاهش وزن محسوسش هست که خب باید بهش بابت این موضوع تبریک گفت ولی با این وجود بهاره خانوم حتی الان هم حاشیه داره که در ادامه بیشتر راجبش براتون میگیم.

اگر دقت کرده باشید خیلی از افراد هستن که اون ها رو به یه سری از چیزهای مشخص میشناسیم مثلا یکی هست اون رو به گرخوری و عشق غذا بودن میشناسیم، یکی هست که اون رو به خوابیدن زیاد و یا بالعکس کم خوابیدن میشناسیم، یکی رو به تنبلی زیاد توی انجام کارهاش و یکی رو هم به زیاد اکتیو بودن میشناسیم، شاید در نظر اول این شناخت ها مثل یه اتیکتی به نظر بیاد که به فرد مقابل زده میشه ولی خب یه جور شناخت هست این موضوع که در برخی از مواقع حتی خود فرد هم بهش اعتراف میکنه حالا چرا این رو گفتیم؟

چون بهاره رهنما رو هم توی فضای مجازی به این که اصلا تیپ های خوبی نمیزنه میشناسن و خیلی از کاربرا در این خصوص به ایشون پیشنهاد میدن که در انتخاب لباس هاش یه تجدید نظری انجام بده چون ایشون یکی از افرادی هست که به قولی هر چی دستش میاد رو میپوشه و خب در برخی از مواقع هم به نظر میرسه که خیلی تلاش کرده که خوشتیپ به نظر بیاد ولی خب یه مقدار ناکام میمونه مثل تیپ اخیر خانوم بازیگر که که خب سعی در ست کردن داشته ولی یه موضوعی که وجود داره این هست که دامن ایشون رو خیلی چاق نشون داده!

دقت کرده باشید یه تایمی یه موجی بین افراد اراه افتاد که برن دنبال بالا بردن فالوورهای پیجشون تا در این صورت بتونن تبلیغات بگیرن و کسب درآمد کنن و در کل میدونید که اکثر محتواهایی که در اینستاگرام تولید میشه در پشت صحنه اش یه همچین موضوعی نهفته و یه جورایی  شما به عنوان فالوور لازم هستید که تا این تبلیغات رو ببینید حالا این تبلیغات میخواد مثمر ثمر باشه یا ناباشه مهم نیست و فقط ویو خوردن اون هاست که مهمه و البته که این روزا این بازی کار یه جورایی اشباع شده و انگار که هر کسی که تا الان بارش رو بسته برد کرده و دیگه خبری بلاگرهای جدید توی اینستاگرام نیست!

بهاره رهنما

حالا بازیگرها هم از اون دسته از افراد هستن که به سبب مشهور بودنشون فالوورهای زیادی دارن توی اینستاگرام و تعدادی از اون ها اومدن چیکار کردن؟ اومدن قبول تبلیغ انجام دادن و از تریبونی که داشتن بیشتر از پیش کسب درآمد کردن و پیجشون تبدیل شد به یه منبع درآمدزایی براشون که بهاره رهنما هم از این قاعده مستثنی نبوده ولی موضوعی که در خصوص این بازیگر وجود داره این هست که ایشون تبلیغات رو یه جورایی تست میکنه مثل این تبلیغ اخیرش که در خصوص یه کلینیک لیفتینگ صورت بوده که خانوم رهنما اونجا لیفتشون رو انجام داده بودن و بعد هم تبلیغش رو کردن!

بهاره رهنما

جالبه که ایشون در این رابطه هم تو استوریش اینطور میگه که از اون دسته از آدم هاست که اگر هر کار زیبایی کنه اون رو با دیگران به اشتراک میذاره و یه جورایی اهل کتمان کردن موضوعات اینجوری نیست!

بهاره رهنما در حال حاضر 49 سال داره و مجرده و یه دختر به اسم پریا داره که در خارج از ایران ساکن هست. اصالتا اهل اراک هست، پدرش تاجر بوده و مادرش بازیگر و یه برادر و خواهر دوقلو داره به اسم های بهانه و رهام. شاید براتون جالب باشه که بدونید بهاره خانوم در کنار بازیگری کارهای دیگه ای مثل کارگردانی و نمایش نامه نویسی رو هم انجام میده. اولین ازدواجش در سال 73 اتفاق افتاد که جالبه آشناییش با پیمان قاسمخانی به قدری کمدی بوده که میشه از روش یه فیلم ساخت! کلیپ زیر رو که اگر ببینید متوجه میشید که چرا این رو میگیم.