به گزارش پایگاه خبری نشان :

سارا و نیکا خواهران دو قلوی دهه هشتادی هستند. سارا و نیکا قبل از یک سالگی وارد عرصه هنر شدند. سارا و نیکا در بخش های مختلف سریال پایتخت بازی کردند. سارا و نیکا عکس ها و فیلم های بسیاری در اینستاگرام منتشر کرده اند. سارا و نیکا نسبت به سنشان تجربیات زیادی در حاشیه سازی دارند.

سارا و نیکا بازیگران دو قلوی سریال پایتخت اخیرا با انتشار استوری جدیدی در فضای مجازی از داغدار شدندشان خبر دادند . سارا و نیکا عکس های غمگینی را در فضای مجازی منتشر کردند و از فوت دایی شان متاثر شدند. در ادامه این مطلب از سایتنشان آنلاین می توانید استوری هایی که سارا و نیکا برای فوت دایی شان گذاشته اند را تماشا کنید.

سارا و نیکا

سارا و نیکا

سارا و نیکا

سارا و نیکا

 

زندگینامه سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

اولین بازی سارا و نیکا فرقانی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

چگونه سارا و نیکا معروف شدند ؟

در سریال پایتخت بازیگران زیادی بازی کردند ولی سارا و نیکا شهرت زیادی را به جیب زدند. شاید سریال پایتخت به هیچ کس اندازه سارا و نیکا بال برای پرواز نداد ! این را از این جهت می گوییم که شاید مثلا بگویید بهرام افشاری با پایتخت خیلی معروف شده است... این صحبت درست است ولی او سالها تئاتر بازی کرده و بعد از آن هم چندین فیلم دیگر بازی کرده است اما سارا و نیکا فقط سریال پایتخت را در کارنامه خود دارند که به گفته برخی مردم نقش خاصی هم نداشته اند. هرچند سارا و نیکا از سریال پایتخت حذف شدند ولی اگر هیچوقت دیگر نقشی نداشته باشند و بازی نکنند به اندازه خیلی از بازیگرانی که سالها در تلویزیون و سینما کار می کنند فالوور جمع کرده اند !

آنها حالا می توانند در اینستاگرام به شهرت خود ادامه دهند و از این جهت چیزی را از دست نداده اند. تازه حاشیه های منتشر شدن عکسشان هم برای آنها محبوبیت بسیار بیشتری آورده به گونه ای که اگر آن اتفاق نمی افتاد شاید هیچوقت اینگونه دیده نمی شدند

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

نیکا:ما حضورمون رو دیگه منتفی می دونستیم اما بعد چند روز آقای تنابنده که هنوز هم برای ما بابای قصه است، با مامان مون تماس گرفت و ازش خواست که بیاییم ایران. بابا محسن می گفت قبل اینکه ما به دنبال دوقلو باشیم، خانم غفوری چند بار از طریق وایبر با شما تماس گرفته که جواب ندادین! این موضوع برای زمانی بود که خط های وایبری در سوئد دچار مشکل شده بود و ما اصلا متوجه نشدیم که ایشون تماس گرفتن.

سارا:روال مدرسه های اونجا به این شکل بود که برای ملیت های مختلف، یک کلاس وجود داشت؛ مثلا یک کلاس برای ایرانی ها که ما در اون کلاس درس می خونیم و بعد از اینکه مدتی از حضورمون گذشت به صلاحدید معلم مون کلاس های زبان سوئدی رو هم شروع کردیم و به این ترتیب زبان مشترک ما با بچه های دیگر از ملیت های مختلف، سوئدی خواهد شد