به گزارش پایگاه خبری نشان :

 ثبت نام اولین فروش فوری ایران خودرو در شهریور 1402 اعلام شد . طرح فروش فوری ایران خودرو مختص مردم عادی و نمایندگی ها است . برای ثبت نام در فروش فوری ایران خودرو نیاز به ثبت نام در سامانه ایران خودرو نیست .زمان تحویل محصولات فروش فوری ایران خودرو 30 روزه است . در ادامه به شرایط ثبت نام فروش فوری ایران خودرو میپردازیم .

شرایط فروش ایران خودرو در مرحله بیستم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، برای خودرو پژو پارس اعلام شد.

 ایران خودرو فراخوان مرحله بیستم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو را برای خودرو پژو پارس اعلام کرد.

در فروش ایران خودرو فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی آنها به عنوان اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ طرح عادی و جوانی به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس: www.esale.ikco.ir اسامی آنها درج شده است می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند .

متقاضیان می توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ شهریور به مدت ۱۰ روز نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه اقدام کنند.

مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو در حالی از روز گذشته، ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده است که بسیاری از متقاضیان مرحله دوم این سامانه، از خرید خود منصرف شده و اقدام به تکمیل وجه نکردند. در این دوره، برخلاف دوره‌های پیشین، اغلب شرکت‌های خودروساز و مونتاژکار حضور نداشته و تنها نام دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور به چشم می‌خورد.

این طرح برای متقاضیانی در نظر گرفته شده که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، ثبت‌نام کرده بودند و هیچ خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفته بود یا موعد تحویل خودروی آن‌ها برای سال ۱۴۰۳ بود. به این ترتیب، تمامی این افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این سامانه به نشانی Esalecar.ir محصول انتخابی قبلی را تغییر داده و یکی از محصولات عرضه شده در مرحله سوم را انتخاب کنند.

آخرین طرح های فروش فوق العاده  

تکمیل مراحل ثبت‌نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می‌شود، در صورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

۱. برخورداری از گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم دارای تاریخ اعتبار برای متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو الزامی است.

۲. امکان ثبت نام برای اشخاص حقیقی و حقوقی میسر است. ولیکن اشخاص حقوقی به‌دلیل عدم امکان ثبت نام اینترنتی، می‌بایست درخواست خرید خود را کتباً با ذکر شماره همراه نماینده خود به نمایندگی‌های مجاز ارائه کنند.

۳. شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد و متقاضی باید در هنگام واریز وجه، از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده کند.

۴. در صورت تغییر مالکیت خودرو و عدم مراجعه به نمایندگی حداکثر ظرف مدت ۵ ماه از تاریخ تحویل و با حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر پیمایش گارانتی خودرو باطل خواهد شد.

زمان ثبت نام ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲ از شنبه ۴ شهریور ساعت ۱۱ صبح آغاز خواهد شد. مهلت واریز وجه ایران خودرو ساعت ۲۴ روز پنجشنبه (۹ شهریور) به پایان خواهد رسید.

فروش فوری ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۲ مربوط به دوگانه‌سوز صفر ۱۴۰۲ است. قیمت کارخانه ایران خودرو یعنی ۳۸۳ میلیون تومان برای این محصول در نظر گرفته شده است.

فروش فوری ایران خودرو

موعد تحویل فروش فوری ایران خودرو 

موعد تحویل ایران خودرو در این طرح نیز ۳۰ روزه است.

رانا پلاس اتوماتیک در ظاهر با نمونه سقف شیشه ای تفاوتی نداشته و لذا در این نمونه هم شاهد همان چراغ های عقب و جلو رانا پلاس، دستگیره ها و زه همرنگ بدنه و به طور کلی موارد مشابه با نسخه سقف شیشه ای هستیم.

گیربکس اتوماتیک رانا پلاس AMT را باید بزرگترین تفاووت این خودرو نسبت به نمونه پلاس آن ذکر کرد .این نسخه به جعبه دنده نیمه اتوماتیک AMT مجهز  است. گیربکس رانا پلاس ۶AMT ساختاری مشابه به سیستم های انتقال قدرت دستی داشته ولی فرایند کلاچ گیری را به صورت هوشمند انجام می دهد و تعویض دنده ها در آن بر عهده جعبه دنده است.

در مجموعه پنل تنظیمات گیربکس این خودرو، مانند سایر خودروهای AMT حالت پارک (P) وجود ندارد و راننده می تواند میان گزینه های R، N ، D و M یکی را انتخاب کند. همچنین حالت اسپرت و برفی هم برای سیستم انتقال قدرت رانا پلاس در نظر گرفته شده است.

با توجه به سبک مجموعه پنل دسته دنده، در حالت M (تعویض دستی دنده ها) دنده های مثبت و منفی توسط شیفترهای پشت فرمان اعمال خواهد شد که آپشن مناسبی می تواند باشد.

رانا پلاس اتوماتیک به امکاناتی مانند سقف پانوراما، تریم داخلی پارچه ای، چراغ روشنایی روز، دنده پشت فرمان، پوزیشن لامپ، فرمان کمکی برقی، تهویه دستی، رینگ ۱۴ اینچی فولادی، کروز کنترل، دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش باد تایرها، سنسور پارک عقب  مجهز است.

 این سدان کلاس B به موتور ۱.۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است که این موتور  ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند. فناوری زمان بندی متغیر سوپاپ ها در پیشرانه رانا پلاس ۶AMT دیده می شود.

براساس ابلاغیه جدید وزارت صنعت به شرکت‌های خودروساز فعلاً فروش خودرو توسط خودروسازان متوقف شده است.

در این بخشنامه اعلام شده به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم و همچنین دستور وزیر صنعت جهت ایجاد سامانه یکپارچه، فروش خودرو صرفاً از طریق سامانه متمرکز که متعاقباً توسط وزارت صنعت معرفی می‌گردد انجام شود و هرگونه عرضه از طرق دیگر فوراً متوقف گردد.

پیش فروش ۴ محصول ایران خودرو از فردا

دور جدید جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به روش قرعه کشی از فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.دور جدید جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به روش قرعه کشی از فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

 شرایط پیش فروش فروش فوری ایران خودرو 

در این مرحله کامیونت باری آرنا پلاس شش تن به روش نقدی و مرحله‌ای اقساطی از طریق سامانه فروش رسمی شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir به فروش می‌رسد. 

گفتنی است، کامیونت باری جدید آرنا پلاس شش تن به موتور معروف کامینز ۸.۳ لیتری توربوشارژ به گیربکس ZF، سیستم ترمز دو مداره پنوماتیک (ترمز جلو و عقب هر دو دیسکی) و کابین خواب دار با امکانات جدید و متنوع مجهز است و با برخورداری از طول بارگیری مناسب، قابلیت نصب انواع کاربری از جمله باری فلزی، کفی جرثقیل‌دار، بالابر، حمل خودرو، حمل زباله پرس و یخچال را دارد.

افتتاح حساب وکالتی برای متقاضیان طرح‌های عادی (طرح‌هایی به جز ویژه مادران و جایگزینی خودروهای فرسوده) الزامی است.

شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی باشد

لزوم نداشتن پلاک انتظامی فعال

عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی

لزوم گذشت حداقل ۴۸ ماه از آخرین خرید

عدم امکان صلح، نقل و انتقال خودرو

لزوم داشتن شماره شبا هنگام ثبت نام

هر کد ملی، یک دستگاه خودرو

 ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی

عدم امکان ثبت‌نام همزمان در دو قرعه کشی

ابطال گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل

لزوم داشتن حساب بانکی معتبر و فعال جهت واریز وجه

ممنوعیت انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث

لزوم انطباق کد نمایندگی در مرحله دوم و در زمان واریز وجه با آدرس و کد پستی

طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خودروسازان موظفند در طرح‌های فروش خود، برای مادرانی که فرزند دوم آنها بعد از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به دنیا آمده‌‌ است، ظرفیت جداگانه‌ای در نظر بگیرند.

فروش فوری ایران خودرو

مدارک مورد نیاز فروش فوری ایران خودرو 

تصویر گواهینامه رانندگی

 شماره شبا متقاضی

مدارک شناسایی خریدار