به گزارش پایگاه خبری نشان :

فال شمع هم مانند فال های دیگر جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. تعبیر فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص انجام میشه . فال شمع فقط بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر خداوند توانا عیان است . بعضی ها از فال شمع برای پیشگویی اتفاقات آینده استفاده می کنند . فال  شمع روزانه خود را میتوانید در سایت نشان آنلاین بخوانید.

فَروردین : حدود پنج روز دیگر از او نشانی دریافت خواهید کرد و خبر و مژده ای بسیار نیکو به شما می رسد که جای شکر و شادمانی دارد.

اردیبهشت : با مادر و خواهر درباره این مساله سخن بگو. آنها دل شما را شاد خواهند کرد، زیرا امیدواری آنها مایه دلگرمی است.

خُرداد : رنگ قرمز با خلق و خوی پر حرارت و با نشاط شما هماهنگی دارد و تهییج کننده و مشارکت آفرین خواهد بود و برازنده شما است.

فال شمع

تیر : با سرعت عمل، دقت و تلاش این فکر عملی است. متاسفانه شما زمان را از دست می دهید که به ضرر شما خواهد بود.

مُرداد :  قدری با واقعیت ها کنار بیایید. ملاقات مهمی برای یکی از بستگان در این ماه روی خواهد داد که موجب سرافرازی شما خواهد شد.

شهریور : معامله خوب است. تغییر شغل و مکان نافع می باشد. بیمار تفاوتی نخواهد کرد. از سفر کرده خبری خواهد آمد اما در کار هنوز گره هایی وجود دارد.

مِهر : به او دل نبند که زیاد مادی است و تمام اسرار خود را با او در میان نگذار، زیرا بعداً آنها را وسیله ای برای شکست شما قرار می دهد.

آبان : آینده ای درخشان در پیش روی داری. شخصی با موهای حنایی، قدی بلند، میان باریک و با دهانی گشاد به شما عشق می ورزد. از او راهنمایی بخواه چون واقعاً طالب خوشبختی شماست.

آذر : ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور، قابل احترام، کمال گرا، مخترع، قدر شناس، منطقی، صمیمی، مهربان، دقیق، اهل کشف، جاه طلب، حساس، روشنفکر، آرام و متین

فال شمع

دِى : سه فرزند بدر درخشان داری که طالع آنها سعد و در برج اسد، مرداد می باشد.

بهمن : آینده ای درخشان برای شما پیش بینی می کنم. برای برآورده شدن حاجت خود، سوره مبارکه یس، آیه ۱۸ تا ۲۸ را با معنی و حضور قلب بخوانید

اسفند : از طریق موبایل و اینترنت پیامی شادی بخش دریافت می کنید.