به گزارش پایگاه خبری نشان :

جهت مطالعه فال حافظ امروز ابتدا نیت کنید سپس فاتحه یا صلواتی برای حافظ نثار فرمایید و در دل بخوانید ای: «حافظ شیرازی تو محرم هر رازی تو را به خدا به شاخ نباتت قسم می دهم هر آنچه برایم صلاح بینی آشکار سازی.» فال حافظ یکی از محبوب ترین فال ها در بین ایرانیان است و امروز در خانه هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می شود، انشاالله فال حافظ امروز شما سرشار از خیر باشد.

فال حافظ امروز متولدین‌ فروردین

تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم

تبسمی کن و جان بین که چون همی‌سپرم

بر آستان مرادت گشاده‌ام در چشم

که یک نظر فکنی خود فکندی از نظرم

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که قدر خانواده و دوستان باوفای خود را بدانید زیرا همیشه با دلسوزی کارهای شما را پیگیری کرده اند. برای رسیدن به مراد دل باید تحمل داشته باشید که راه پر پیچ و خمی در انتظار شماست. موفقیت یک تنه و بدون کمک گرفتن از دیگران به دست نمی آید. برای گرفتن تصمیمات درست با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید.

فال حافظ امروز متولدین‌ اردیبهشت

ای روی ماه منظر تو نوبهار حسن

خال و خط تو مرکز حسن و مدار حسن

در چشم پرخمار تو پنهان فسون سحر

در زلف بی‌قرار تو پیدا قرار حسن

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که روزهای خوشبختی و کامیابی نزدیک است و زندگی روی خوشش را به شما نشان خواهد داد. قدر خانواده و نزدیکان را بدانید که بسیار مهربان و دلسوز هستند. عهدی که با یار بسته اید خوب و مبارک است. از فرصت‌های پیش آمده استفاده کنید و با دوراندیشی و تدبیر آینده روشنی را برای خود بسازید.

فال حافظ امروز متولدین‌ خرداد

خوش خبر باشی ای نسیم شمال

که به ما می‌رسد زمان وصال

قصّةُ العشقِ لا انفصام لها

فُصِمَت ها هُنا لسانُ القال

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که به زودی اخبار بسیار خوشی به دست شما خواهد رسید که شما را نوید رسیدن به آرزوهای دیرینه می دهد. رقیبان شما از عرصه خارج خواهند شد و اختیار از کف دشمنان تان بیرون خواهد رفت و به شما مجال شکوفایی و خودنمایی داده خواهد شد. قدر این روزها را بدان و از آنها استفاده کن.

فال حافظ امروز متولدین‌ تیر

نسیم باد صبا دوشم آگهی آورد

که روز محنت و غم رو به کوتهی آورد

به مطربان صبوحی دهیم جامه چاک

بدین نوید که باد سحرگهی آورد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که روزهای غم و غصه به زودی تمام خواهد شد و خبرهای خوشی به شما می‌رسد، چنان ذوق زده خواهی شد که برای خودتان هم غیر قابل باور است.

فال حافظ امروز متولدین‌ مرداد

ساقی به نور باده برافروز جام ما

مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما  

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید در کاری که شروع کردی موفق هستی و موفق تر هم خواهی شد اگر از تلاش و توکل به خدا دست نکشی. کسی که در راه طلب گام بردارد و مسیر پند و راهنمایی افراد صاحب کمال و دوستان مخلص را به کار ببندد حتما موفق خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین‌ شهریور

می خواه و گل افشان کن از دهر چه می‌جویی

این گفت سحرگه گل بلبل تو چه می‌گویی

امروز که بازارت پرجوش خریدار است

دریاب و بنه گنجی از مایه نیکویی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که امروز همه امکانات در اختیار توست تا از زندگی لذت ببری و خوب زندگی کنی. بیشتر تفریح کن و به خود و خانواده ات برس. بازار زندگی تو در حال حاضر گرم و پر رونق است. از این رونق استفاده کن و برای آتیه خود سرمایه‌ای بیندوز تا به وقت گرفتاری از آن بهره ببری.

فال حافظ امروز متولدین‌ مهر

ای آفتاب آینه دار جمال تو

مشک سیاه مجمره گردان خال تو

صحن سرای دیده بشستم ولی چه سود

کاین گوشه نیست درخور خیل خیال تو

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که اقبال خوبی دارید و بخت همیشه با شما یار است، از کمال و جمال زیبا همزمان برخوردار هستید و زبانزد عام و خاص شده اید اما در دل احساس خوشحالی نمی‌کنید و اندوهگین هستید. غم و غصه را کنار گذاشته و با دنیا با صلح و آرامش باشید. از کدورت دست بکشید که سرنوشت خوبی در انتظارتان است. خبرهای خوبی در راه است.

فال حافظ امروز متولدین‌ آبان

بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی

خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی

در وهم می‌نگنجد کاندر تصور عقل

آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که به زودی به هدف خود دست پیدا می کنید، نگرانی به دل راه ندهید و به تلاش خود ادامه دهید تا به مقصود برسید. اقبال خوبی دارید. از فرصت ها کمال استفاده را بکنید. برای برآورده شدن حاجت خود لازم است با تلاش و کوشش و توکل به ایزد منان جلو بروید که پیروزی با شما خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین‌ آذر

صلاح از ما چه می‌جویی که مستان را صلا گفتیم

به دور نرگس مستت سلامت را دعا گفتیم

من از چشم تو ای ساقی خراب افتاده‌ام لیکن

بلایی کز حبیب آید هزارش مرحبا گفتیم

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید برای داشتن آینده روشن و سرشار از موفقیت لازم است با افراد مورد اعتماد مشورت کنید. پشت سرتان دعای خیر است و از بلا مصون هستید. بخشش داشته باشید و به افراد نیازمند کمک کنید. در میان جمع هر حرفی را نزنید زیرا افراد سودجو و بدخواه به دنبال سوءاستفاده از صحبت‌های شما هستند. لحظه‌های زندگی را بیهوده هدر ندهید و فرصت‌ها را غنیمت بشمارید.

فال حافظ امروز متولدین‌ دی

طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کف

گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف

طرف کرم ز کس نبست این دل پرامید من

گر چه سخن همی ​برد قصه من به هر طرف

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید که اگرچه افراد فریبکار و دورو شما را آزار داده و دلسرد کرده اند و از آدم های دور و برت خسته شده ای و به همه بدبین هستی اما عینک بدبینی را از چشم بردار. اگر به دیگران محبت کنی دیگران نیز به تو محبت خواهند کرد اما بدانید که شما با حفظ خلوص نیت و صداقت در کارها می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین‌ بهمن

خوش تر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست

ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست

سهو و خطای بنده گرش اعتبار نیست

معنی عفو و رحمت آمرزگار چیست

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می‌کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می‌افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور؛ اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگی ات نهایت استفاده را بکن و از آن لذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

فال حافظ امروز متولدین‌ اسفند

ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی

تیغی که آسمانش از فیض خود دهد آب

تنها جهان بگیرد بی منت سپاهی