سایت هواداری باشگاه استقلال

پریناز ایزدیار | پریناز ایزدیار بیوگرافی | پریناز ایزدیار اینستاگرام

درگیری پریناز با پلیس در خیابان در اینستاگرام غوغا کرد | پریناز ایزدیار با این حرکت به دردسر بزرگی افتاد

درگیری پریناز با پلیس در خیابان در اینستاگرام غوغا کرد | پریناز ایزدیار با این حرکت به دردسر بزرگی افتاد

پریناز ایزدیار در فیلم سینمایی سه کام حبس با محسن تنابنده ایفای نقش کرده است که در ادامه سکانسی از این فیلم را مشاهده می کنید

پریناز ایزدیار بازیگر معروف ایرانی با بازی در فیلم سینمایی ابدو یک روز در نقش سمیه محبوبیتش چند برابر شد.پریناز ایزدیار همچنین در سریال شهرزاد بسیار درخشید و طرفداران زیادی پیدا کرد .پریناز ایزدیار مجرد است و یکی از بازیگران بی حاشیه ای است که به گفته خودش برای سلامتی و کنترل وزنش گیاه خواری می کند.پریناز ایزدیار اصالت مازندرانی است.پریناز ایزدیار در فیلم سینمایی سه کام حبس با محسن تنابنده ایفای نقش کرده است که در ادامه سکانسی از این فیلم را مشاهده می کنید. برای آشنایی بیشتر با پریناز ایزدیار با ما همراه شوید.

پریناز ایزدیار

بیوگرافی پریناز و خانواده اش

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل بدنیا آمد. خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف‌های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ حقوق بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد.

در سال 1385 برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله فیلم «ماه در سایه» (1388) به کارگردانی سعید ابراهیمی فر، قدم به عرصه ی تلویزیون گذاشت.  ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد.وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برای فیلم ابد و یک روز

پریناز برای بازی در فیلم ابد و ی روز موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

ابد و یک روز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 است. ابد و یک روز در طول نمایش مورد توجه عموم و منتقدین قرار گرفت و توانست 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در بخش اصلی، 2 سیمرغ -بهترین فیلم و بهترین کارگردانی-در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران) سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

پریناز ایزدیارازدواج پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار اکنون ۳۳ سال سن دارد و در حال حاضر مجرد است.

وی در مصاحبات خود همیشه گفته است که دوست دارد به زودی ازدواج کند و مادر شود.

وی عاشق بچه است و به نظرش کسانی که تصمیم گرفته اند هرگز بچه دار نشوند روزی پشیمان می شوند.

خانم ایزدیار در یکی از مصاحبات خود گفت : من قطعاً با کسی ازدواج خواهم کرد که با کار من مشکلی نداشته باشد و شناخت کافی از من داشته باشد و نگران این نباشد که من کجام و یا حتی تا چه ساعتی سر کار هستم.

پریناز ایزدیارعلایق پریناز ایزدیار

فست فود: عاشق فست‌ فود هستم ولی خیلی سعی می‌کنم کمتر بخورم، چون می‌دانم چیز خوبی نیست و در بیشتر مواقع خودم را برای نخوردن کنترل می‌کنم. بالاخره گاهی مجبور می‌شوم وقتی غذای خانگی ندارم و عجله دارم فست‌ فود بخورم.

دریا: من عاشق دریا هستم، رفتن به دریا و قدم زدن در ساحل حالم را واقعا خوب می‌کند. هر وقت که فرصتی پیش می‌آید به خانه پدری‌ام می‌روم. هنوز نرسیده سراغ دریا را می‌گیرم، وقتی با دریا چشم در چشم می‌شوم و صدای موج‌هایش را می‌شنوم و به شکوه بی‌پایان آب می‌نگرم، حس می‌کنم تمام مشکلاتم حل شده و آرامش پیدا کرده‌ام.

موسیقی: خیلی دوست داشتم که موسیقی کار کنم و نواختن ساز را یاد بگیرم، اما شاید در این زمینه بی‌استعداد بودم یا به شکل جدی و حرفه‌ای دنبالش نرفتم. درباره سبک‌های مورد علاقه‌ام در موسیقی باید بگویم مقید به هیچ سبک خاصی نیستم و هر آهنگی که خوب باشد را می‌شنوم.

پریناز ایزدیارمصاحبه پریناز ایزدیار 

شرط اول؛ اعتماد به نفس

به نظرم شرط اول بازیگر شدن اعتماد به نفس است که در گویش عامیانه شاید بتوان به آن پررویی هم گفت و این برای هر بازیگری لازم است. وقتی دچار ترس و اضطراب باشی تمرکزت را از دست می‌دهی و چیزی از کاری که انجام می‌دهی متوجه نمی‌شوی؛ به همین خاطر پلان‌ها را از دست می‌دهی.

پریناز ایزدیار

شاید شروع کاری پر از بازیگران تراز اول مانند «شهرزاد» با کمی هیجان همراه باشد اما ترس و اضطراب نبود. در این کار به‌خصوص همه عوامل همراه بودند و من احساس راحتی داشتم؛ مثلا ترانه علیدوستی در فیلم «من ترانه 15 سال دارم» برای من قبل از آنکه به بازیگری وارد شوم، بهترین بازیگر سن خودش بود و هنوز هم در هم‌نسل‌های خود بهترین است اما اصلا نگاه از بالا به پایین ندارد. استاد نصیریان هم که بی‌نظیر هستند و من از انرژی خوبی که می‌دادند، بسیار احساس خوبی داشتم؛ همین‌طور سایر هنرمندانی که در کار حضور داشتند.نظر پریناز ایزدیار درباره ازدواج

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها