به گزارش پایگاه خبری نشان :

بهاره رهنما در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد . بهاره رهنما بازیگر پر حاشیه ای است که هر روز حواشی جدیدی برایش رقم می خورد .  بهاره رهنما در ازدواج اول خود با پیمان قاسم خانی با وجود فرزند منجر به طلاق شد . بهاره رهنما بعد طلاق و ازدواج دوم ، خود را بر سر زبان ها انداخت . بهاره رهنما با این ازدواج حاشیه های زیادی برای خود درست کرد . در ادامه به ازدواج سوم بهاره رهنما میپردازیم .

عکس جدیدی که بهاره رهنما در اینستاگرام منتشر شده است که چند گردنبند طلا و جواهر هدیه گرفته است حاشیه ساخت.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد ۱۳۴۳ و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد.پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد.بهاره رهنما در سال ۱۳۵۴ وقتی ۲ ساله بود با خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ ایران را ترک و به انگلستان رفتند.طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

پدر بهاره رهنما مرحوم جلال رهنما تاجر بود و مادرش به نام پرویز قائم مقامی بازیگر است. بهاره رهنما فرزند دوم خانواده است و یک خواهر و برادر دوقلو دارد به نام های بهانه و رهام. خواهر این بازیگر سرشناس در خارج زندگی می کند.بهاره رهنما از دوران کودکی و نوجوانی به تئاتر و سینما علاقه وافری داشت و با پدرش همیشه به تماشای تئاترهای مختلف می رفت. سرانجام پس از چند سال و مهاجرت خانواده به تهران او توانست به شهرت برسد.

سال ۱۳۷۰ بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت . ایشان در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد

 

بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه

بهاره رهنما سلبریتی پر حاشیه اما در عین حال موفق ایرانی است که البته تعداد ناسزا گویان بهاره رهنما بیشتر از هوادارانش هستند اما حتی همان ها هم در بالا بردن بهاره رهنما نقش تاثیر گذاری داشته اند. بهاره رهنما چند روزی بود که با صحبت های شاهکارش در لایو تیتر اول اخبار بود و از هنرمند و مردم عادی همه نظرات منفی را روانه بهاره رهنما کردند. دیگر صحبتی از او نیست اما نگاه بد کاربران همچنان وجود دارد. بهاره رهنما قبل از این موضوع شخصیتی منفور میان خیلی ها بود حالا دیگه بدتر

بهاره رهنما

ماجرای جنجالی ازدواج بهاره رهنما

ماجرای طلاق اول بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی حاشیه های زیادی برای او درست کرد. بعد از آن بهاره رهنما برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و وارد فاز جدیدی از حاشیه شد. بهاره رهنما با انتشار عکس گردنبند خود که شبیه گردنبند زن های عرب است این حاشیه جدید که شاید همسر سوم او عرب باشد را در فضای مجازی به وجود آورد.

بهاره رهنما در روزهایی که با حاجی سپری می کرد حال بسیار خوبی داشت و البته حاشیه ها نیز ادامه داشت. بهاره رهنما چند ماهی است که تمام سفرها و مهمانی های خود را بر خلاف گذشته، بدون حاجی می رفت و همین عاملی بود تا ماجرای طلاق دوم او در فضای مجازی دست به دست شود. در نهایت خود بهاره رهنما به طور علنی اعلام کرد که از حاجی(امیرخسرو عباسی) نیز جدا شده است.

بهاره رهنما​ اما از آنجایی که این بازیگر زن در هر کاری سرک کشیده و دستی برده، به تازگی هم تصاویری از وی برای مدل میکاپ دیده شدن منتشر شده است که به قول کاربران هیچ جوره از رو نمیره!

اما در ادامه همانطور که می بینید بهاره و خانم آرایشگر جوری ژست گرفته اند انگار عکس عاشقنست! بهاره خانم در هر حالت علاقه دارد تا از طریق مسخره شدن توسط مردم خود را بالا ببرد که برای این تصاویر هم نظرات متفاوت و ناجور بود

بهاره رهنما  چهره فعال در اینستاگرام و حوزه بیزینسی و کاری می باشد خیلی ها به بهاره رهنما و همسرش فحش میدهند. اما اگر نگاهی به سابقه بازیگری بهاره رهنما بی اندازید میبینید که به خوبی بسیاری از نقش ها را ایفا کرده و لبخند را بر روی لب مخاطب آورده است