به گزارش پایگاه خبری نشان :

قیمت خودرو در سال 1402 نسبت به سال گذشته با افزایش قیمت همره بوده . بررسی قیمت خودرو نشان می‌دهد که قیمت پژو پارس و سمند طی روز گذشته صعودی شده است . اما قیمت خودرو های سایپا تغییر زیادی نکرده است . قیمت خودرو پراید ۱۱۱ صفر  نسبت به روز گذشته ثابت مانده است . در ادامه به قیمت خودرو های پرفروش در سایت نشان میپردازیم .

قیمت خودرو امروز دوشنبه 17 مهر 1402 غالباً به صورت صعودی گزارش می‌شود. جنگ میان حماس و رژیم اسرائیل در روز گذشته مهم‌ترین محرک بازار ارز بود و توانست نرخ دلار در بازار آزاد را تا 52 هزار تومان بالا ببرد. همین جهش ناگهانی دلار نیز توانست بر سایر بازارهای موازی هم‌‌چون خودرو، تأثیر بگذارد.

قیمت خودروهای داخلی اغلب دچار افزایش قیمت‌هایی شده‌اند؛ اما در موارد معدودی، ثبات یا افت قیمتی نیز به چشم می‌خورد. در عوض، بازار خودروهای مونتاژی تغییرات آن‌چنانی نداشته و افزایش قیمت‌ها، ناچیز است.

فروش فوری تیبا مدل 90 با قیمت کارشناسی: 75/000/000 تومان (دولتی)

قیمت خودروهای داخلی، امروز نسبت به روز گذشته به صورت صعودی گزارش می‌شود.

کوییک دنده‌ای S که هاچ‌بک اقتصادی سایپا به شمار می‌رود، همانند روز گذشته حدود دو میلیون تومان دیگر گران‌تر شده و با قیمت 346 میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

شاهین G خودروی نه‌چندان ارزان این شرکت نیز تنها یک میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ 586 میلیون تومان رسید.

پژو 206 تیپ 2 با مدل 1401 که هاچ‌بک اقتصادی و توقف تولید خورده ایران خودرو به شمار می‌رود، رکورددار افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی است. این خودرو توانست 15 میلیون تومان بالاتر از روز گذشته و به قیمت 480 میلیون تومان معامله شود.

پژو پارس LX TU5 نیز از سدان‌های این شرکت محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز، افزایش قیمت نسبتاً بالایی را به ثبت رسانده است. این خودرو 10 میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با نرخ 620 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی برخلاف داخلی‌های بازار، تغییرات بسیار جزئی دارند.

جک J4 آپشنال که از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی بازار به شمار می‌رود، تنها چهار میلیون تومان بالاتر از روز گذشته و با نرخ 729 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی دیگر از خودروهای ارزان قیمت مونتاژی است که با رشد دو میلیون تومانی، به قیمت 702 میلیون تومان رسید.

جک S5 نیوفیس یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای شرکت کرمان موتور محسوب می‌شود که 10 میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و 310 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس تیگو 7 پرو کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودرو بوده که رکورددار افزایش قیمت در بازار مونتاژی است. این خودرو حدود 15 میلیون تومان نسبت به روز گذشته رشد قیمتی داشته و به نرخ یک میلیارد و 610 میلیون تومان رسیده است

قیمت روز محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ به ۴۶۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۰۵  میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۰۰ میلیون تومان است که تغییر نکرده است. این خودرو از تیر تا به امروز ۱۸۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز امروز به ۵۲۵ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۴۰ میلیون تومان است که نسبت به  روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۷۴5 میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون افزایش پیدا کرده است. این خودرو تقریبا طی سه ماه گذشته ۱۷۰ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این ۷۶۰میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است. این مدل طی سه ماه گذشته ۱۴۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت خودرو

قیمت تارا اتوماتیک۱۴۰۱، ۷۴۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۷۶۵ تومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است اما طی ۴۰ روز حوالی ۴۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای ۱۴۰۲ هم به ۶۵۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته  ثابت است و طی سه ماه گذشته ۱۵۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۰۵ میلیون تومان رسیده است که به معنای ثبات طی روز گذشته است. دنا ۳۵ میلیون در ۳۲ روز گذشته ارزان شده است. این خودرو نسبت به خرداد ۱۳۰ میلیون تومان ریزش داشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۵۷۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است اما طی سه ماه گذشته ۲۲۵میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۳۰ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ثابت مانده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۵۰ میلیون تومان که نسبت به روز گذشته ثابت است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۷۰ میلیونی شده است که طی روز گذشته ثابت است اما نسبت به 9 روز گذشته ۲۰ میلیون بالا رفته است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۴۵میلیون تومان است که  نسبت به روز گذشته ثابت است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۲۰ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است. قیمت سمند سورن پلاس ۱۴۰۲ نیز ۵۵۰ میلیون تومان است شده است که ۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۱5 میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته 5 میلیون بالا رفته است.

قیمت پژو پارس XU۷Pمدل ۱۴۰۲ نیز ۴۹۵ میلیون تومان شده است و نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است و طی ۲۶ روز گذشته ۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۶۳۵ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. همچنین قیمت این خودرو طی ۱۸ روز گذشته ۴۵میلیون ارزان است. این مدل گرانترین پژو پارس است.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

باتوجه به اینکه خبر غیرمنتظره جنگ میان حماس و اسرائیل در روز گذشته موجب جهش نرخ دلار تا کانال 52 هزار تومان شد؛ همین امر رشد قیمت در سایر بازارهای داخلی را نیز در پی داشت. در وضعیت فعلی، تنها محرک قیمت خودرو تغییرات نرخ دلار خواهد بود و در صورتی که قیمت دلار در بازار آزاد در ساعات پایانی روز دوباره بالاتر برود، بازار خودرو نیز از روز آینده صعودی خواهد بود.