به گزارش پایگاه خبری نشان :

یکتا ناصر علاوه بر سینما در صحنه تئاتر نیز فعالیت میکند  . یکتا ناصر چند پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ “من سالوادور نیستم”  با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد . یکتا ناصر تنها یک فرزند دختر 6 ساله به نام سوفیا دارد . یکتا ناصر در چندین فیلم به کارگردانی همسرش منوچهر هادی به ایفای نقش پرداخت . در ادامه چهره جدید از یکتا ناصر را در کنار آرایشگرش با هم میبنیم . 

یکتا ناصر

انگاری این روزا سرنوشت خیلی از بانوان بازیگر داره شبیه به هم میشه. اون از بهاره رهنما که بعد از طلاق از هنر سینما و تلویزیون حذف شد چرا که همسرش پشتش رو خالی کرد بعد از طلاق و این هم از یکتا ناصر که این روزا می بینیم عجیب و نه چندان خوشحال به نظر میرسه. یکتا ناصر هنرمندی بسیار با سابقه می باشد که البته سوابق الکی هم در کارنامه کاریش ثبت نکرده و میشه گفت از اون دست هنرمندان چند بُعدی و درجه یکیه که بلده چطور چالشی بازی کنه. آخه میدونید که خیلی از بازیگرا هستند به مانند مثلا خانوم ترانه علیدوستی که کلهم عمر کاری که داشتند تو یک سبک ایفای نقش کردن اما به مانند یکتا ناصر و یا پژمان جمشیدی و شهاب حسینی و ….میتونن و تواناییش رو دارند که همه جور ژانری دیده بشن. یک روز به رنگ طنز و روز دیگر در قالب اجتماعی و خشن! و دقیقا این موارده که برخی از هنرپیشه های سینما رو سوای بقیه میکنه.

یکتا ناصر در کنار آقای بازیگر!

اما برگردیم سراغ مطلبی که در ابتدای متن بهش اشاره داشتیم و باید بگیم که یکتا ناصر در نیمه اول دهه نود بود که با منوچهر هادی ازدواج کرد. البته آشناییت این دو چهره خیلی قبلتر بود. یکتا ناصر منوچهر هادی رو که قطعا می شناسید؟ آقای کارگردان شهرت زیادی دارن اما معمولا پیش میاد که اهالی پشت صحنه کمتر برای مخاطب آشنا باشن و منوچهر هادی نیز با ازدواج با یکتا ناصر که بازیگری مشهور بود باعث شد تا به شدت شناخته شده تر بشه چرا که یک دم در کنار هم و تو کارای هم دیده میشدن!

یکتا ناصر

اما این روزها بوی جدایی باز هم بین سینمایی ها به مشام کاربرا خورده و از اونجایی که چیزی از زیر دست مخاطبین در نمیره، این نیز در امان نبود و شنیده میشه که جدا شدن، البته شنیده میشه و به هیچ عنوان تاییدی از سوی این دو هنرمند دیده نشده. حالا می بینیم که یکتا ناصر بیشتر در تئاتر فعالیت داره و اخرین بار هم نمایش "نویسنده مرده است" هستش که مود توجه قرار گرفته و یکتا بانو همراه با آقای بازیگر مشهور حسابی بولد شدن! در ادامه تصویری از این دو چهره مشاهده می کنید .

تو استایل یکتا ناصر چیزی توجه شمارو به خودش جلب نکرد؟ شلواری که دامن به نظر میرسه و یا دامنی که زیرش شلواره! شاید هم زاویه فکی که خیلی تیز بود!

البته که دیگه این روزا با توجه به اینکه صنعت مد خیلی زیاد رفته جلو و هر چیزی رو ممکنه ببینید، این نیز در ابتدا عجیب به نظر میاد و بعد شاید ته ذهنتون بگید اصلا بمنچه!

یکتا ناصر از دست هنرمندان پر حاشیه نیست که به دنبال اینجور اطوار ها باشه، اما خب از قافله هم عقب نمیمونه و گاهی از خانوم بازیگر ترکیب لباس هایی دیده میشه که خیلی حرفه ای به نظر نمیاد و بیشتر انگاری جهت جلب توجه بوده. مثلا ویدیوی از یکتا ناصر می بینید که مربوط به یکی از مراسمات سینمایی سال گذشته میشه که این آیتمای ظاهر خانوم بازیگر با هم همخونی درستی نداشتن و سوژه شد.

ظاهرا دیگه بازیگر شدن سه دسته شده. یکی اونهایی که با پارتی بازی اهالی خونشون رو بازیگر میکنن و دسته بعدی اونهایی که با تست و تلاش میان و میشن یه بازیگر معمولی و بعدی هم اون گروه از بازیگرایی که چهره ساختن و میان میشن بازیگر ولی خب بازیگری که بیشتر قیافه داره تا استعداد! یکتا ناصر مثلا تو همین نمایشی که نام بردیم، دخترش سوفیا شیش ساله رو هم برد. این در حالیه که احتمالا سوفیا خانوم حتی اگه خیلی هم خوب بازی نکنه، باز چون مادرش هست مورد توجه قرار میگیره و این موضوع باعث شد تا نظرات منفی سرازیر بشن که سینما و تئاتر رو خونوادگی کردین!

یکتا ناصر

بیوگرافی متفاوت منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید. این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

نمایش‌های تئاتر یکتا ناصر

  • مردگان بی کفن و دفن (۱۳۹۴)

  • ترور (۱۳۹۴)

  • دختر یانکی (۱۳۹۲)

جوایز و افتخارات یکتا ناصر

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی امین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»