سایت هواداری باشگاه استقلال

فرشته حسینی | بیوگرافی فرشته حسینی | فرشته حسینی و نوید محمدزاده

استایل دهه 50 فرشته حسینی و همسرش در خاکسپاری آتیلا پسیانی | خانم با این مدل عینک و رنگ مو چه پزی ام به ستاره میده

استایل دهه 50 فرشته حسینی و همسرش در خاکسپاری آتیلا پسیانی | خانم با این مدل عینک و رنگ مو چه پزی ام به ستاره میده

عکسی از فرشته حسینی در کنار همسرش در مراسم آتیلا پسیانی را در ادامه مشاهده می کنید

عکسی از فرشته حسینی در کنار همسرش در مراسم آتیلا پسیانی را در ادامه مشاهده می کنید.

فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت سال 1376 بازیگر اهل افغانستان ایرانی است. فعالیت هنری اش را از 9 سالگی با تئاتر شروع کرد و در سال 1394 با فیلم رفتن فعالیت در سینما را آغاز کرد.

فرشته حسینیزندگی شخصی فرشته حسینی

فرشته حسینی از پدر و مادر مهاجر در ایران و در خانواده ای با 6 خواهرو یک برادر به دنیا آمد. او در دوران کودکی اش برای تامین مخارج زندگی اش در کارگاه خیاطی کار میکرد.فرشته حسینی در اوایل کار خود قصد مهاجرت به افغانستان را داشت اما با دیدن شرایط ایران و محبوبیت از این تصمیم پشیمان شده و در ایران ماندگار شد.

ازدواج فرشته حسینی با نوید محمدزاده

از سال 1399 اخباری بر مبنای ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. سرانجام در 17 فروردین 1400 فرشته حسینی در زیر پست اینستاگرام نوید محمدزاده تولد او را تبریک گفت و نوید محمدزاده در پاسخ او را جان خود نامید.

فرشته حسینیآغاز فعالیت هنری فرشته حسینی

فرشته حسینی فعالیت خود در عرصه بازیگری را از زمان 9 سالگی و در کلاس های بازیگری افرادی همچون اصغر محبی، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذراند. بازیگری را به دلیل حساسیت خانواده از تئاتر شروع کرد و مقام دوم استان تهران در تئاتر را به دست آورد. او بعد از موفقیت در تئاتر تصمیم گرفت وارد عرصه سینما شود. او برای اولین بار با مستند من یک دهتر شادم مقابل دوربین قرار گرفت.با تئاتر مدرسه از همان دوره ابتدایی شروع کرد تا اینکه در مقطع چهارم ابتدایی در حین مخالفت خانواده با کارگردانی توانست مقام دوم استان تهران را بدست آورد.

فرشته حسینیاز تئاتر موزیکال تا حرفه ای

بخاطر حساسیت خانوادم بشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شود.

اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد.خانوم حسینی سال 1395 با فیلم «رفتن» که با حضور بازیگران ایرانی و افغانی ساخته شده است توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد.

فرشته حسینیبازگشت به افغانستان

اوایل می خواستم به افغانستان برگردم و آنجا فعالیت کنم اما شرایط فعالیت در افغانستان هنوز مهیا نمی بینم و دوستان افغانستانی ام برایم مانع تراشی کرده اند

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها