کد مطلب: 29810

احسان علیخانی | احسان علیخانی و همسرش |احسان علیخانی و عروسی

حرف های تند احسان علیخانی روی آنتن زنده | دلیل عصبانیت احسان علیخانی چیست؟

بتازگی فیلمی از احسان علیخانی در فضای مجازی منتشر شده است که عصبانیت و حرف های تند آقا احسان در برنامه زنده سوژه هوادارانش قرار گرفته است.

حرف های تند احسان علیخانی روی آنتن زنده | دلیل عصبانیت احسان علیخانی چیست؟

احسان علیخانی مجری سابق عصر جدید است. احسان علیخانی حواشی زیادی درباره ازدواجش منتشر شده است.احسان علیخانی در حال حاضر مجرد است‌. احسان علیخانی طرفداران زیادی دارد. در ادامه عکس جدید از احسان علیخانی را مشاهده میکنید. 

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی در دوران مدرسه درسخوان بود ولی به شدت بازیگوشی می کرد به طوری که مدیر مدرسه برای مهار شیطنت او را مبصر کلاس کرد. علیخانی در دوران دبیرستان یک سال در تیم نوجوان پرسپولیس و یک سال در تیم سایپا بازی کرد که به دلیل سه بار شکستگی پایش در فوتبال دیگر نمی توانست به بازی در چمن ادامه دهد و درنتیجه سراغ ورزش های فوتسال و تنیس رفت.

پدر و مادر این مجری مشهور تلویزیون ازهم جدا شده اند. طوبی مظاهری نام مادر احسان علیخانی است که پرستار بازنشسته است و پدرش حسین علیخانی نام دارد. احسان علیخانی فرزند آخر خانواده است و 2 خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد که ازدواج کرده اند. علیخانی در یک خانواده پرجمعیت 6 نفره به دنیا آمده است. پدرش زمانی که او کوچک بود فوت کرد.

احسان علیخانی

تحصیلات احسان علیخانی

احسان علیخانی در رشته مدیریت بازرگانی به تحصیل پرداخت و موفق شد این رشته را تا مقطع کارشناسی ادامه دهد. رتبه علیخانی در کنکور 3 رقمی بود. درواقع رتبه او در کنکور 770 بود که در سال 1379 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد.

احسان علیخانی در مقطع پیش دانشگاهی به بازیگری و کارگردانی علاقه وافری داشت اما با مشورت هایی که کرد به این نتیجه رسید که بهتر است به مقوله هنری به عنوان شغل دوم نگاه کند. او به فوتبال علاقه زیاد دارد. علیخانی از دوستان نزدیک مرحوم مرتضی پاشایی بود و نخستین فردی بود که پس از فوت این خواننده جوان کشورمان به صورت تلفنی در برنامه گلخانه آمد و این خبر را داد و برای طرفداران و خانوادی وی طلب آرامش و صبوری کرد. برنامه "پسرای ایرونی" را که در آن گزارشگری می کرد خیلی دوست دارد و دلش می خواهد دوباره این کار را تجربه کند. علیخانی با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شد. او کار در تلویزیون را از رادیو بیشتر دوست دارد.
احسان علیخانی

عکس های بسیاری از علیخانی در کنار هنرمندان و طرفدارانش منتشر شده که همین اتفاق شائبه ازدواج او را پررنگ کرد که البته صحت ندارد و او هنوز مجرد است. درواقع پس از شایعه ازدواج علیخانی او با انتشار یک سلفی با یک هوادارش توضیح داد که به دلیل شایعات و گمانه زنی های این روزهای فضای مجازی دست به انتشار این عکس زده است. مجری محبوب تلویزیون در این پست اینستاگرامش تاکید کرد که فرد حاضر در عکس تنها یک طرفدار اوست و همسرش نیست.

عکس همسر احسان علیخانی

احسان علیخانی فعالیتش را در دفتر یکی از فیلمسازان به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان شروع کرد، سپس بـه تلویزیون وارد شد و بـه ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزرسازی و مستندهای کوتاه پرداخت. شروع همکاری هنری و رسانه ای احسان علیخانی با باشگاه مهرورزان جوان بود و در برنامه "پسرای ایرونی" که در تابستان 1383 پخش شد معرفی شد. پس از آن وارد شبکه ۳ شبکه جوان شد. نادر کاشانی همچون یک پدر دلسوز برای او زحمت کشیده و احسان همیشه سپاسگزار اوست.

احسان علیخانی

درخشش احسان علیخانی در اجرا
احسان علیخانی علیخانی پس از اجرای برنامه "جزر و مد" با "ماه عسل" به یک چهره تبدیل شد. او با اجرای برنامه "ماه عسل" در ماه مبارک رمضان سال 1386 و پس از آن با پخش هر شب مسابقه پرهیجان "عصر جدید" در نوروز 1398بیشتر مورد توجه قرار گرفت.
 
ماجرای دستمزد احسان علیخانی
احسان علیخانی
در تیر1394 شایعات دستمزد میلیاردی احسان علیخانی مطرح شد که گفته می شد این مجری توانا برای مجری گری یک‌ماهه ویژه برنامه ماه عسل مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان را طلب کرده‌است. به غیر از این، مبلغی بیش از 200 میلیون تومان را به عنوان حق تهیه کنندگی دریافت کرده‌است. علیخانی در یکی از قسمت‌های این برنامه واکنش تندی به انتقادات اخیر نشان داد و گفت: درآمد فیلمبرداری مجالس عروسی از یک تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون بیشتر است. این موضوع انتقادات زیادی را در بر داشت که چرا در شرایطی که بسیاری از مردم عامه ایران با بحران اقتصادی مواجهند و حتی قشر متوسط جامعه با ملاحظات اقتصادی عدیده‌ای رو به رو هستند افرادی اینچنین باید به ثروت برسند و حتی در برنامه‌هایی که پیش از این رنگ و بوی دینی به خود گرفته و احساسات مردم را درگیر کرده بود به دنبال کسب درآمدهای نامتعارف باشند؟
 
احسان علیخانی در نهایت در یکی دیگر از قسمت‌های برنامهٔ ماه عسل در تاریخ ۱۲ تیرماه سال نود و چهار رقم مذکور را دانست و ادعا کرد مبلغ دستمزد وی ۴۵ میلیون تومان می‌باشد. او همچنین اظهار داشت این مبلغ برای یک سال تلاشش به منظور آماده‌سازی و تهیه سوژه و بررسی و فیلمبرداری برای ویژه نامهٔ ماه عسل است.
احسان علیخانی

ازدواج احسان علیخانی

به تازگی عکسی در فضای مجازی در حال پخش شدن است که خبر از ازدواج احسان علیخانی با دختری بسیار جوان می دهد.با کمی دقت میتوان متوجه شد این عکس متعلق به جشن عقد یکی ازدوستان این مجری توانمند کشور می باشد و آقا احسان همچنان مجرد است.
آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی