به گزارش پایگاه خبری نشان :

فال روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲

شما شخصی جاه طلب، پرانرژی، با اعتماد به نفس و هوشیار هستید. شما حافظه ای فوق العاده دارید و عاشق کسب علم و دانش و یاد گرفتن چیزهای جدید هستید. شما امسال در زمینه ی فعالیت های اجتماعی خیلی خوب عمل می کنید و به سفرهای مختلفی می روید و در جمع های زیادی حاضر می شوید. این حضور گسترده ای که در جمع های مختلف دارید امکان آشنایی با افراد جدیدی را برای شما فراهم خواهد کرد که شاید یکی از آنها همان شخصی باشد که مدت ها در جستجویش بوده اید تا شریک راهتان شود. اگر متأهل هستید همسر و فرزندانتان امسال با تمام وجود شما را مورد حمایت قرار داده و در کنارتان خواهند بود. ماه های آبان، بهمن، فروردین و تیر برای شما مهم ترین ماه های امسال خواهند بود و نتایجی که در انتظارشان بوده اید را برایتان به همراه خواهند داشت.

فال روز ۲۶ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

اگر با شریک زندگی تان احساس نزدیکی نمی کنید، دلیلش خود شمایید. منتظر نباشید تا او به سمت شما آید، این بار شما خود دست به کار شوید و به او نشان دهید که چقدر این رابطه برایتان ارزشمند است. از رفتار های بد شخصی در اطرافتان به سادگی نگذرید با این کار او را به ادامه دادن تشویق می کنید. مجبور می شوید برای رسیدن به مبلغی که لازم دارید کاری را که انجامش برایتان سخت و پر دردسر است قبول کنید و انجام بدهید. شخصی برایتان حامل خبر خوبیست که به زندگی تان نور و برکت می آورد.

فال روز ۲۶ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

اگر چه در آغاز ساده نیست اما موفقیت شما حتمی ست. به زودی از دوستی خبر خوبی به شما می رسد که انرژی و انگیزه زندگی در شما را دو چندان می کند. عشق در دلتان جوانه می زند کافیست سرتان را بلند کنید و اطراف را ببینید. یک طوفان کوچک می گذرد و دلتان آرام می گیرد. دوستی قدیمی را به طور اتفاقی می بینید که به شما پیشنهادی می دهد و مسیر زندگی تان تغییر می کند. یک جابجایی در پیش دارید که با خوشی و سختی همراه است.

فال روز چهارشنبه ۲۶ مهر  ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

بعضی وقت ها شتابزده تصمیم می گیرید و بعد که خوب فکر می کنید پشیمان می شوید. هنگام عصبانیت حرفی نزنید که بابت آن مجبور به عذرخواهی شوید. این روزها بهتر است در امور مالی سنجیده تر عمل کنید. شخصی به خاطر پول دور و بر شما می گردد تا دیر نشده او را بشناسید و از او فاصله بگیرید.

فال روز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ برای ماه متولدین تیر

. به سلامتی خود بیشتر اهمیت بدهید و ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید. پولی را برای منظور خاصی پس انداز کرده اید اما الان الزامی ندارد پس اندازتان در جهتی خرج بشود که پیش از این برنامه ریزی کرده بودید. اگر به همه چیز با نگاه مثبت بنگرید این دیدگاه برایتان پیامدهای خوبی به همراه خواهد داشت.

فال روز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ برای ماه مرداد

به ادامه تحصیل یا یادگیری یک مهارت فکر می کنید بهتر است هرچه زودتر برای آن کاری بکنید و دست بکار شوید. در رابطه با نیتتان باید صبور باشید و به خواسته طرف مقابل احترام بگذارید، هیچ راه میان‌بری وجود ندارد. شما فرد بسیار زحمت کشی هستید و برای خودتان و تلاشتان احترام قائل هستید.

فال روز  ۲۶ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

خیلی ها تنبل اند و دائم غر می زنند. کلید انجام یک کار در دست شماست. برای یک تصمیم گیری دست دست می کنید، شما خسته اید بهتر است از دیگران کمک بگیرید. راه رفتنی را باید رفت رابطه ای که تمام شده، تمام شده از آن بگذرید شما فقط یکبار زندگی می کنید عمرتان را تلف نکنید.

فال روز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲  برای متولدین مهر

به سفر می روید با دوستان چای بنوشید و معاشرت کنید. خاطرات روزانه تان را بنویسید و در حال زندگی کنید. شخصی که ظاهرا دوست اما حسود و خبرچین است از خودتان دور کنید. به مسائل مهم بپردازید و از حاشیه و اخبار زرد دور بمانید. هر حرفی را فورا نپذیرید و درباره صحت و سقم آن تحقیق کنید.

فال روز  چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

چیزی که اخیرا گم کرده اید هم به زودی پیدا و یکی از نگرانی های شما تمام می شود. ولخرجی را کنار بگذارید. این روزها تا می توانید به اندازه دخلتان خرج کنید. به خاطر دیگران زندگی خانوادگی تان را دچار تنش نکنید، شما باید منافع خودتان را در اولویت قرار دهید. راز خود را به هر کسی نگویید. مشورت با افراد باتجربه در یک امر مالی راه و چاه را به شما نشان می دهد.

فال طالع بینی

فال روز ۲۶ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر ماه

دیگران شما را فردی خیال پرداز می دانند اما در کمال ناباوری، خیال های شما روزی رنگ واقعیت به خود می گیرند. پس بدون توجه به آنچه دیگران می گویند، به خود و توانایی هایتان برای رسیدن به آنچه در ذهن تان است، ایمان داشته باشید. شخصی فکرتان را به خودش مشغول کرده، او برای رسیدن به خواسته های خودش شما و خواسته هایتان را نادیده می گیرد، او را متوجه اشتباهش بکنید. این روزها زندگی تان چنان سریع می گذرد که نمی فهمید کی صبح و کی شب شده. یاد گرفتن چیزهای جدید شما را جوان و قوی می کند.

فال روز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین دی ماه

چند وقتی است که دوست دارید به زندگی تان تغییری دهید و کمی هیجان به آن وارد کنید. اگر متاهل هستید، از شریک زندگی تان کمک بخواهید. اگر هم مجردید، جسور باشید و به سمت فرد مورد علاقه تان حرکت کنید. حواستان به خودتان باشد و تا می توانید کارها را اولویت بندی کنید تا به مشکل بزرگتری برنخورید و این روزهای طوفانی بگذرد. اتفاقی در یک جمع می افتد که اعصابتان را بهم می ریزد، تا می توانید به خودتان مسلط باشید و حرفی نزنید که پشیمان شوید. این روزها منتظر یک تماس تلفنی هستید.

فال روز چهارشنبه ۲۶ مهر برای متولدین بهمن

روز خوبی برای سرمایه‌‌گذاری یا عقد قراردادهای تجاری جدید است. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و رونق بیشتری به زندگیتان بدهید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. فرصت فراغت امروز را به انجام کارهای خلاقانه اختصاص دهید.

فال روز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. در رابطه‌ای که با همسر یا عشق‌ زندگی‌تان دارید با روز حساسی طرف هستید و ممکن است همسر یا عشق‌ زندگی‌تان حرف ناپسندی بزند و زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت از در مهر و محبت با عشق ‌زندگی‌تان وارد شوید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید. با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و به صلاح شماست که در این دیدار، مواظب رفتار و گفتارتان باشید.