به گزارش پایگاه خبری نشان :

ثبت نام اولین فروش فوری سایپا در شهریور 1402 اعلام شد . طرح فروش فوری سایپا مختص مردم عادی و نمایندگی ها است . برای ثبت نام در فروش فوری سایپا نیاز به ثبت نام در سامانه ایران خودرو نیست .زمان تحویل محصولات فروش فوری سایپا 30 روزه است . در ادامه به شرایط ثبت نام فروش فوری سایپا میپردازیم .

شرایط جدیدترین دور ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی اعلام شده است. متقاضیان ثبت نام فروش فوری سایپا می‌توانند 3 مدل خودرو را به قیمت کارخانه 1402 خریداری کنند.

شرایط ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی مهر 1402

سایت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی با عرضه خودروهای پراید وانت و وانت نیسان تک سوز و دوگانه‌سوز به‌روز شده است. متقاضیان ثبت نام پراید وانت ۱۴۰۲ می‌توانند مدل ۱۵۱SEبا کفی اطاقبار DA را با پرداخت مبلغ ۲۳۸ میلیون تومان خریداری کنند. محدودیت سن زیر ۱۸ سال و همچنین گواهینامه برای دور جدید فروش فوری سایپا در نظر گرفته شده است.

شرایط ثبت نام وانت نیسان 1402

نیسان تک‌سوز به صورت فروش فوری و نیسان دوگانه‌سوز به صورت فروش اعتباری عرضه شده است که جزئیات کامل آن را با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا می‌توانید بخوانید.

لینک ثبت نام سایپا مهر ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی​ می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

مهلت ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی مهر ۱۴۰۲

ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه مهر ۱۴۰۲ تا پایان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

نکات مهم ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

۱- در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی ( آپشن ) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های (شماره گذاری،بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده ، مالیات نقل، عوارض شماره گذاری و …) تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه های مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.

سایپا

۲-دراین بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که هنوز خودروهای عرضه‌شده در نوبت دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو مشخص و اعلام نشده است. اما به نظر می‌رسد خودروهایی که در نوبت قبلی نیز عرضه شدند، در این نوبت از  فروش خودرو نیز حضور داشته باشند. اما در این نوبت ایران خودرو تنها در طرح فروش ویژه مادران و با خودروهای متفاوت حضور دارد.

در مرحله اول، شرکت سایپا شاهین جی، کوییک آر اتوماتیک و دستی، کوییک اتوماتیک و کوییک اس را به صورت تحویل 90 روزه عرضه کرد که احتمال می‌رود در این مرحله نیز همین محصولات عرضه شود.

محصول آرین پارس موتور در طرح یکپارچه خودرو، لاماری بود و احتمالا این دوره هم همین خودرو عرضه شود. فردا موتور هم با سه خودروی  Fmc-sx5، Fmc-t5 و Suma m4 در نوبت قبلی این طرح شرکت کرد. تیارا، محصول مکث موتور بود و گروه خودروسازی ایلیا هم خودروی دایون Y5را عرضه کرد.

در حالی آگهی های خرید و فروش حق ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه در فضای مجازی رایج شده که بنابر اعلام نهادهای مسئول، کسانی که مدعی فروش حق ثبت‌نام در سامانه یکپارچه هستند کلاهبردار و متخلف هستند و خریدار هم متضرر خواهد شد.

مطابق تصمیم وزارت صمت، از سال گذشته فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه صورت می‌گیرد و آن دسته از افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند باید در طرح‌های فروش شرکت کرده و ثبت نام های اولیه را انجام دهند.

برهمین اساس مرحله نخست طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه به اتمام رسیده و متقاضیان ثبت‌نام کننده در مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو که نوبت تحویل خودروی آن‌ها به سال 1403 موکول شده بود، در مهلت تعیین‌شده برای تغییر نوع خودرو به سامانه easalcar.ir مراجعه و نسبت به تغییر نوع خودرو برای تغییر اولویت‌بندی اقدام کرده اند که طی چند روز آینده نتایج آن نیز اعلام خواهد شد.علاوه بر این از 20 اردیبهشت ماه هم دومین مرحله از طرح فروش خودرو در سامانه یک پارچه آغاز می شود.

در این میان برخی افراد از ثبت نام فروش خودرو در سامانه یکپارچه سوءاستفاده کرده و مدعی خرید و فروش حق خرید خودرو در این سامانه هستند به نحوی که در آگهی‌های خود اعلام می‌کنند، متقاضی که به عنوان نمونه دنا پلاس توربو اتوماتیک ثبت نام کرده می‌خواهد حق ثبت نام خود را بفروشد و افراد می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای حق ثبت نام این خودرو را از متقاضی خریداری و در زمان تحویل خودرو با تکمیل وجه نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.

سایپا

این در حالی است که خرید و فروش حق ثبت نام در سامانه یکپارچه غیرقانونی است. تمامی ثبت نام‌ها براساس کد ملی متقاضی صورت گرفته و فرد ثبت نام کننده تا 48 ماه امکان خرید خودرو از شرکت های خودروساز را ندارد و حتی خودرو یک سال در رهن شرکت است و نمی‌توان این حق را به کسی فروخت.

اگر کسی مدعی فروش حق ثبت‌نام در سامانه یکپارچه است تخلف انجام داده و در نهایت خریدار با ضرر مالی روبرو می‌شود چرا که نمی تواند محصول را قانوناً تحویل بگیرد.

در برخی دیگر از این آگهی‌ها حواله‌های پرسنلی شرکتهای خودروساز نیز به فروش می‌رسد که این موضوع نیز غیرقانونی است و مردم نباید گرفتار این اگهی های اغوا کننده شوند.