سایت هواداری باشگاه استقلال

نوید محمدزاده | نوید محمدزاده ازدواج | نوید محمدزاده متری شیش و نیم

نوید محمدزاده و همسرش برای همیشه ایران را ترک کردند | عکس عجیب نوید محمدزاده و فرشته خانم تو فرودگاه حسابی سوژه شد

نوید محمدزاده و همسرش برای همیشه ایران را ترک کردند | عکس عجیب نوید محمدزاده و فرشته خانم تو فرودگاه حسابی سوژه شد

در ادامه عکسی از نوید محمدزاده و همسرش را مشاهده می کنید که در فرودگاه هستند و گویا قصد سفر طولانی را دارند

نوید محمدزاده هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد. نوید محمدزاده عاشق پدرش است و  و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

نوید محمدزاده

لباس جنجالی نوید محمدزاده و همسرش

نوید محمدزاده معمولا به خاطر تیپ و استایل و لباس های خاصی که می پوشد همیشه مورد نقد و توجه و کاربران فضای مجازی است که جنجال آخرش ست لباس پلنگی با فرشته حسینی بود.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی قرار بود که فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند که با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.

اثرگذاری این فیلم روی نوید محمدزاده به اندازه ای بود که او را عاشق سینما کرد و از او چهره موفقی در دنیای هنر ساخت.

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در 4 اردیبهشت 1400 با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در 29 تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.

نوید محمدزادهنوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش خواهر و برادر را ایفا کردند.

نوید محمدزاده از چهره های جوان دنیای هنر است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است.

این بازیگر کشورمان تا سال 86 فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است و در همان سال ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزادهنوید محمدزاده  کیست؟

نوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش هایی را به همراه داشت.

حواشی نوید محمدزاده و فرشته حسینی

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»*

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند. مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. پخش این سریال از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید. در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.نوید محمدزاده عکسی از خود و دوستانش با استایلی متفاوت در فضای منتشر کرده است که نظر کاربران را به خودش جلب کرده است

بخاطر حساسیت خانوادم بیشتر در تئاتر های موزیکال و فرم بازی می کردم سپس در تئاتر رسمی تر هم روی صحنه رفتم و در کنار تئاتر تصمیم گرفتم وارد سینما شوم. او اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد.فیلم «رفتن» که نازنین بیاتی و بهرنگ علوی نیز حضور داشتند نماینده کشور افغانستان در جشنواره اسکار سال 2016 بود .

دیدگاه خود را ارسال کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار روز سایر رسانه ها