به گزارش پایگاه خبری نشان :

شاهرخ استخری از بازیگران خوش استیل در سینمای کشور است. شاهرخ استخری در کنار بازیگری بیزینس های مختلفی دارد که از جمله آنها حضور قوی در عرصه شبکه های مجازی است. شاهرخ استخری با اشتراک گذاشتن رویدادهای مختلف توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود معطوف کرده است. شاهرخ استخری را در صفحه اینستاگرامش می توانید دنبال کنید.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری از کجا درخشید؟

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد که در ۲۹ سالگی با سریال «دلنوازان» به اوج شهرت رسید و حالا شعبات جواهر فروشی خود را اداره می کند.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری چی بود چی شد

شاهرخ استخری متولد ۱۴/۷/۱۳۵۹ در تهران می باشد، وی دارای لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

وی نخستین کار بازیگری خود را در سال ۸۴ با حضور در « یک شب همین طوری کنارم باش » به کارگردانی علی همراز تجربه کرد.

دو سال بعدتر با حضور در مجموعه پریدخت، به کارگردانی سامان مقدم وارد تلویزیون شد، وی در این سریال پارتنر (بازیگر نقش مقابل) لیلا حاتمی بود.

حضور در سریال تلویزیونی دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده باعث شهرت و محبوبیت وی شد، شاهرخ استخری در این سریال یکی از نقش های اصلی را بر عهده داشت.

شاهرخ استخری متاهل است و چندین سال است که با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است، این زوج دارای یک فرزند دختر به نام پناه می باشند.

شاهرخ استخری برعکس بسیاری از بازیگران جوان که ترجیح می‌دهند مسیر هنری زندگیشان را با چالش مواجه نکنند، از ۵ سال پیش زندگی مشترک خود را آغاز کرد و خیلی زود صاحب دختری زیبا به نام “پناه” شد که چندی پیش تولد ۴سالگی‌اش را جشن گرفت.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و زندگی حرفه ای‌اش

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

استخری در سریال “دل نوازان” ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال “فاصله‌ها”، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.