به گزارش پایگاه خبری نشان :

صبا راد از مجری گری استعفا داد اما در عین ناباوری صفحه صبا راد همچنان نزد افکارعمومی جذابیت دارد. صبا راد را همگان به خاص بودنش در اجراهای به خانه برمیگردیم می شناسند. صبا راد بعد مدتی اقامت در ترکیه به تهران برگشت.

صبا راد

زندگی‌نامه صبا راد

صبا راد (فاطمه راد) متولد ۳۰ آبان ۱۳۵۸ شهر تهران می باشد که با اصرار یکی از دوستانش برای, تست گویندگی اقدام کرده است و از سال ۷۵ با گویندگی برنامه ” ورزش، نشاط، تندرستی” فعالیت خود را در رادیو آغاز نموده است.

او به عنوان نویسنده و گوینده برتر ( استان گیلان ) در جشنواره تولیدات مراکز استان ها انتخاب شده است.

صبا راد از سال ۸۸ وارد تلویزیون گردید. او علاوه بر مجری گری برنامه به خانه برمی گردیم، در سال ۹۲ تهیه کنندگی برنامه ای صد قسمتی در شبکه پنج را نیز بر عهده گرفته است.

او در آذرماه ۱۳۹۲ با مرتضی علی آبادی ازدواج نموده است که خبر ازدواج این دو در فروردین ماه سال ۹۴ رسانه ای گردید. مرتضی علی آبادی در فروردین ماه سال ۱۳۹۵ اعلام کرد.

برنامه به خانه‌ برمی‌ گردیم صبا راد

برنامه زنده بـه خانه‌بر می گردیم از فروردین ۱۳۷۷ هر روز ساعت ۱۷ «بـه‌جز روز جمعه» از شبکه تهران پخش می شود. صبا راد یکی از مجریان این برنامه اسـت.

او دریکی از قسمت‌های این برنامه در ماه رمضان خیلی ناخودآگاه و سهوی روی آنتن زنده تلویزیون طعم یک غذا را امتحان کرد و همین اتفاق کافی بود تا با عنوان مجری روزه‌خوار یک‌شبه معروف شود. او با انتشار ویدیویی از مردم بابت این حواس‌پرتی عذرخواهی کرد.

بیوگرافی همسر مانی رهنما

مانی رهنما از سال ۱۳۸۲ تا کنون به تدریس و پرورش هنرجویان مستعد و معرفی آنها در قالب آلبومهایی, مثل «دهکده» با صدای کسری و «تعطیل عمومی» با صدای محسن وحیدی، پارسا حسینی و شهاب مظفری، بردیا و پارسا حبیبی و فرجام و غیره پرداخته است.

او در سال ۱۳۹۲ ترانه طلای روسیاه را برای حمایت از حسن روحانی بازخوانی کرد. مانی رهنما از همسر اولش صاحب یک فرزند پسر به اسم پارسا می باشد. ویژه برنامه دورهمی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س)، با حضور پرستاران به ویژه, مادر پرستاری نوین ایران، «سادات سید باقر مداح»، و همچنین مانی رهنما و همسرش صبا راد به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

شایعه ممنوع التصویری صبا راد

در عرصه فرهنگ و هنر کشورمان بسیاری از افراد مشهور و پرطرفدار وجود دارند که بنا به دلایلی مدتی در عرصه فعالیت شان ظاهر نمی شوند و درست به همین دلایل هم برای آنها شایعاتی درست می شود.

از جمله این افراد صبا راد است که پیشتر یکی از مجریان برنامه به خانه بر می گردیم بود که از شبکه تهران پخش می شود.

چندی است صبا راد؛ یکی از مجریان «به خانه برمیگردیم»، دیگر در این برنامه حضور ندارد و جلوی دوربین نمی رود.

این اتفاق در حالی افتاده است که او را مدتی است در هیچ یک از برنامه های تلویزیونی در قامت مجری نمی بینیم و این سوال برای مخاطبان پیش آمده که آیا شایعه ممنوع التصویری این مجری که در برخی از رسانه ها پخش شده، صحت دارد یا نه؟

این موضوع را با راد در میان گذاشتیم و او در پاسخ به «صبا» به ذکر این جمله که:ممنوع التصویر نیستم بسنده کرد و از صحبت مفصل امتناع و آن را به سال آینده موکول کرد.

کل زندگی صبا راد

خانم رهنما برای بار دوم سال 1396 در 37 سالگی با «مانی رهنما» خواننده 46 ساله ازدواج کرد ، قبل از اعلام خبر ازدواج عکس های مشترکی از آنها منتشر شده بود. مهریه ازدواج او با خانوم راد یک آهنگ عاشقانه مورد تایید می باشد

صبا راد در ۳۰ آبان ماه ۱۳۵۸ بدنیا آمد او یکی از مجریان صداوسیما اسـت ودر رادیو بـه عنوان نویسنده و گوینده فعالیت می کند. صبا راد در آذرماه ۱۳۹۲ با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد و پس از مدتی بـه دلایل نامعلوم از وی جدا شد صبا راد اکنون همسر مانی رهنما خواننده ایرانی اسـت. صبا راد درسال ۱۳۷۵ بـه اصرار یکی از دوستانش برای تست گویندگی اقدام کرد

صبا راد مجری خوش صدا و البته خوش سیمای شبکه تهران بود که تا همین چند سال پیش او را هر روز در برنامه "به خانه بر میگردیم" میدیدم البته که با ظاهری کاملا متفاوت. صبا خانوم اون موقه ها با مانتو اتو کشیده و مقنعه های رنگی جلو دوربین ظاهر میشد اما حالا با لباس خواب و تیشرت و بی حجاب و...همه جوره جلوی دوربین گوشیش میاد!

صبا راد هنوز هم صدای خوبی دارد و در اینستاگرام تبدیل به بلاگری به تمام عیار شده که خوبم بلده چجوری دل فالوورا رو به دست بیاره و از اونور هم درآمد بالا داشته باشه. صبا راد روزانه استوری های مورچه واری را منتشر می کند. حالا مورچه وار چیه؟ یعنی هر روز انقدر از خونه زندگیش و خودش استوری میزاره که اون بالای گوشی میشه شبیه مورچه!