به گزارش پایگاه خبری نشان :

تیگو 8 پرومکس از جمله خودروهای مدیران خودرو است. تیگو 8 پرو مکس از جمله شاسی های گرانقیمت است. تیگو 8 پرو مکس را سوار نشی نصف عمرت برفناست. تیگو 8 پرو مکس را بخر و سوار شو.

وام ویژه برای خرید تیگو 8 پرومکس

تیگو 8 پرومکس IE با مبلغ 25,844,000,000 ریال عرضه شده و در رنگ‌های سفید، مشکی صدفی و نوک مدادی موجود است. مشتریان می‌توانند با پرداخت حداقل 65 درصد از مبلغ خودرو به تسهیلات منعطف بانکی دست پیدا کنند. مدت زمان اقساط نیز به 12، 24، 36، 48 و 60 ماه تعیین شده و نرخ سود تسهیلات 23 درصد و نرخ سود انصراف 12 درصد است. زمان تحویل خودرو 90 روز کاری پس از تکمیل وجه یا تایید اعتباری اقساطی است.

به گزارش تجارت نیوز، از سوی دیگر تیگو 8 پرو e پلاس با قیمت 27,647,000,000 ریال در رنگ‌های سفید، مشکی صدفی و نوک مدادی قابل تهیه است. برای این مدل، پیش پرداخت حداقل 75 درصد و تسهیلات منعطف بانکی حداقل 25 درصد اعلام شده است. مدت اقساط نیز همانند مدل پیشین به 12، 24، 36، 48 و 60 ماه تعیین شده و نرخ سود تسهیلات و نرخ سود انصراف به ترتیب 23 درصد و 12 درصد است. زمان تحویل این مدل نیز 90 روز کاری پس از تکمیل وجه یا تایید اعتباری اقساطی خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند جهت خرید به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو مراجعه کنند.

مدل ارزان تر تیگو 8 مکس پرو مکس

چری تیگو ۲ یا ۳X که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد و به عنوان ارزان‌ترین عضو از خانواده تیگو شناخته می‌­شود. این کراس‌اور چینی که در ایران با نام ام وی ام X۲۲ و X۲۲ پرو در بازار عرضه می‌شود، در جایگاهی پایین‌تر از تیگو ۳ (ام وی ام X۳۳) قرار گرفته تا نظر مشتریان جوان‌تر را جلب کند.

تیگو 8 پرومکس

در سال ۲۰۲۰، ظاهر چری تیگو ۳X مورد بروزرسانی قرار گرفت و لقب پلاس (پرو) هم به انتهای نام آن اضافه شد. تغییرات جزئی همچون چراغ‌های باریک جلو و تغییر طراحی رینگ‌ها، تاثیر مهمی بر چهره تیگو ۳X گذاشت، هرچند که شباهت به محصولات جدید هیوندای هم قابل انکار نیست.

امکانات رفاهی ام وی ام ایکس ۳۳ کراس نسبت به X۲۲ پرو افزایش یافته و مواردی شامل سیستم کنترل پایداری، چهار کیسه ایمنی هوا، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل کشش، فرمان برقی، کروز کنترل، کلیدهای کنترلی روی فرمان، نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان، ریموت هوشمند با قابلیت استارت از راه دور، سنسور نور، سنسور باران، نورپردازی داخل کابین، سانروف برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی و غیره را به همراه دارد.

ام وی ام ایکس ۳۳ کراس به پیشرانه ۱ لیتری سه سیلندر توربوشارژ مشابه با X۲۲ پرو مجهز شده است، که پس از بازنگری‌ اکنون ۱۱۲ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس اتوماتیک CVT با ۹ دنده شبیه‌سازی شده به چرخ‌های جلو انتقال می‌­دهد. رسانه­‌های ایرانی در پیست تست چری موفق به ثبت شتاب صفر تا صد ۱۴ ثانیه شده‌­اند، که نسبت به X۲۲ پرو به مراتب بهبود یافته است، هرچند که کیفیت بیشتر تایر و بنزین را نمی­‌توان بی­‌تاثیر دانست.