به گزارش پایگاه خبری نشان :

رضا درویش با تاکید بر اینکه در فوتبال ایران مربی در حد یحیی گل محمدی نداریم و ایشان پلن‌های مختلفی را تجربه کرده از تعویض دو بازیکن پرسپولیس در بین دو نیمه دیدار با استقلال تاجیکستان تمجید کرد.

درویش گفت آقای گل محمدی با در نظر گرفتن اینکه اگر این دو بازیکن را از زمین بیرون بکشد و نتیجه نگیرد، این کار را انجام داد و من خیلی از این اتفاق راضی‌ام. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از این حرکت انضباطی یحیی به عنوان یکی از کارهای زرین او در پرسپولیس یاد کرد و گفت قبلا این مدل تصمیمات را از علی پروین دیده بود.

درویش به این نکته اشاره داشت زمانی که مدیر تیم بسکتبال پرسپولیس بوده از علی پروین بابت یک مساله انضباطی مشابه مشورت خواسته که او هم تاکید کرده کار سختی است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تمجید از حرکت یحیی و اینکه او با اعتماد به جوان‌ها کار بزرگی انجام داده گفت گل محمدی به بلوغ فنی رسیده و نشان داده سیستم برایش اهمیت دارد نه نام بازیکن.

این تعریف و تمجید درویش از یحیی گل‌محمدی در شرایطی که مشکلات مالی پرسپولیس بین آنها فاصله انداخته و بعضا باعث انتقادهای تندی از سوی سرمربی سرخ‌ها هم می‌شود جالب توجه به نظر می‌رسد و شاید در تلطیف جو موجود بین آنها کمک کند.